Üdv kedves márkatársak !Kicsi segítségre lenne szükségem,már ha lehet egyáltalán orvosolni a bajomat .KB hátsó rugóstag felújítás előtt állok.A gondom a következő:van hátsó rugó gáztartályán az a csavar,amit ha tekergetek,keményedni-puhulni kéne a rugónak.Na én hiába tekergettem,nem volt változás.Gondoltam nincs benne levegő,szétkapom.Majd ahogy a kicsavartam a végéből a csavart,kicsi szisszent még.Azóta még puhább a teló.Ha visszatekerem a csavart a végébe és fújok bele a levegőt akkor javul a cucc,a gond az hogy a mit belefújok,az ki is jön.A csavar közepében van olyan gumi,az állandóan kilövi a tarályba.Gondolom ennek kéne jáccani a szelep szerepét .Valaki újított fel ilyesmit,lehet ezzel valamit kezdeni,vagy irány megint a bontó ?
az olajat a tartályban kell figyelni de csak meleg motornál mert ezeknek szokásuk a leszívárgás és ha dolgozik a szívattyú csak akkor van olaj a tartályban
kössz , a szívócsonkokat nem néztem, de meg fogom nézni a képen láthatón is, meg azokon is amiket még megnézek. Egyébként ez tökéletesen indult hidegen-melegen, falsolásnak nem volt nyoma szóval bizonyára jók a szívócsonkok.
A h.telója nem folyt, legalább is nem volt olajos a becsúszószár, de a dolog már ismerős a dt-vel is megszívtam ezt a dolgot. Egyébként tudomásom szerint, ezeket a régi yamaha endurokat (dt, xt, akármi) 2 féle rugóstaggal szerelték régebbi/újabb. A régebbienk az alsó zárókupakja menetes /ami körmös kulccsal nyitható/ és az a verzó simán javítható házilag, a nem menetes pedig szinte szétszedhetetlen, de ha szétszeded akkor is a becsúszószár tetején az ütköző szegecselt, amit ha szét alkotsz akkor a továbbiakaban biztonságosan nem összerakható a teló:(
Az olajszintet az olajtartálynál kell figyelni? nívópálcás a kupakja, vagyv almi efféle?
Sziasztok. Valakinek van XT 600 1VJ-hez hengerfejtömítése? Olyan ami 5 csavaros... csak egy méretanyás fénykép kellene róla vagy, ha esetleg betudná scennelni azt megköszönném.
az olajtartályt megtaláltad amit vételnél nagyon nézz meg a blokk és a karbi közötti 2 db gumicső (szívocsonk) kb 6500ft /db nem olcsó és ha lyukas esetleg nem indul durrog szaggat stb stb egyébként ha jó olajat adsz neki a világból is kivisz hátsó telót nagyon nézd meg felújítása egy vagyon a cseréje szinte lehetetlen alkatrész van bőven hozzá bontottan szinte minden de arany árban (yamaha) előnyeit oldalakon át lehetne sorolni ha mellete döntesz jól jársz
A h.telója nem folyt, legalább is nem volt olajos a becsúszószár, de a dolog már ismerős a dt-vel is megszívtam ezt a dolgot. Egyébként tudomásom szerint, ezeket a régi yamaha endurokat (dt, xt, akármi) 2 féle rugóstaggal szerelték régebbi/újabb. A régebbienk az alsó zárókupakja menetes /ami körmös kulccsal nyitható/ és az a verzó simán javítható házilag, a nem menetes pedig szinte szétszedhetetlen, de ha szétszeded akkor is a becsúszószár tetején az ütköző szegecselt, amit ha szét alkotsz akkor a továbbiakaban biztonságosan nem összerakható a teló:(
Az olajszintet az olajtartálynál kell figyelni? nívópálcás a kupakja, vagyv almi efféle?
elég lett volna fele is ám
köszi szépen!
mert még mindig nem értek ide
Ilyesmire gondolok
Megtalálltad a műanyag-védőt az első féktárcsára?