sértés ha azt mondom" jó ha 100.000 ft ot kapsz érte" nem sértegetni akarlak de kb ennyit adnának érte ha adnának az a baj tél van nyár van senki sem vesz semmit
Cma-nál láttam van hengerfej xt-hez. Véletlen nem kérdezted meg mennyiért adnák? Csak arra lennék kíváncsi milyen áron adják a használt alkatrészeket!:)
Hát jól hangzik, mondjuk 13/50-es áttétel elég izmos lenne:DD bár most az sem érdekel. Csak nem szeretnék 2 ezernél többet költeni erre a célra:S +posta is :S Amúgy még nem próbáltam, de az új első fogaskerék + régi lánc nagyon csúnyán viszonyulnának egymáshoz?
Valakinek nincs bontott xt-ről, vagy tt-ről első lánckereke? Enyém elnyalódott, és új szettre most nem futja, új első lánckereket meg nem akarok elherdálni a régi lánccal, ezért gondoltam, hogy szinten tartáshoz jó lenne egy használt cucc. Mert motorozni márpedig kell:DD
Ja futóműben mindenképp van eltérés, első telónak is nagyobb a rugó útja, meg a hátsónak is. Erőbe viszont egyformák kb, sőt múltkor 550-es xt-vel mentünk egymás mellett szégyenemre.. talán pörgősebb a TT(elvileg az elektronkia miatt).
izomzat kérdése az egész
ahol én még vigyorogtam az xr4-el ott az xt660as emberke vért izzadt
szóval azért van terep amit nem szeretnek.......
tudom hogy a 660as nehezebb mint a 600as, de azok is nagyon izzadtak
ennek ellenére fogok venni belátható időn belül egy ténérét
xt tt tők mindegy nekem volt szerencsém mind kettöhöz az kétmotor közt annyi a különbség hogy a tt-k 48 lovasak az xt meg 45 lovasak de 85-95 % ban megegyezik mindenük szerintem nagyon jó masinák mind ketten én elakartam adni és venni valami csodafasza nagyon szép új motort de letettem róla mert ezek nyűhetetlenek és nincs terep ahol egy jó gazda el ne vinné őket láttam már videót ahogy a tt600 a pályán leverte a krossz motort az tuti hogy drz-re semmiképp nem cserélném meg szerintem másra sem lehet elfogult vagyok de mit tegyek a yamaha az yamaha
Naja, ez a tulajdonság csak kevés XT-be található meg :D
Én sem vezettem még TT-t sajnos, de kipróbálnám... Az biztos, hogy legyen TT-XT elmennek ezek mindenhol! Bár ha jól tudom TT-nek valamival jobb a futóműve... (?)
Illetve az XT-nek van egy olyan tulajdonsága, hogy rallymaniaval XT-vel motorozzuk körbe a TT-seket.
Amúgy még nem mentem sose TT-vel, XT-m van, de nem találkoztam még olyan tereppel amivel nem boldogult volna. Max a nagy ugratásokat kell elfelejteni, nem ezekre lettek alapból se kitalálva.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Ennyiért ilyen állapotút sehol sem kapsz!
Viszont itt van, igaz drágább.
http://cma-motor.ysolutions.hu...
Előre is köszi
ahol én még vigyorogtam az xr4-el ott az xt660as emberke vért izzadt
szóval azért van terep amit nem szeretnek.......
tudom hogy a 660as nehezebb mint a 600as, de azok is nagyon izzadtak
ennek ellenére fogok venni belátható időn belül egy ténérét
Én sem vezettem még TT-t sajnos, de kipróbálnám... Az biztos, hogy legyen TT-XT elmennek ezek mindenhol! Bár ha jól tudom TT-nek valamival jobb a futóműve... (?)
Japán csoda masinák!
Amúgy még nem mentem sose TT-vel, XT-m van, de nem találkoztam még olyan tereppel amivel nem boldogult volna. Max a nagy ugratásokat kell elfelejteni, nem ezekre lettek alapból se kitalálva.