Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó lenne, de nincs 40e-m :( Ha 30ért eladod VEVŐ VAGYOK RÁ!
Egyenlőre ideiglenes megoldottam dekli problémát, de azért megnéznék róla 1-2 képet, ha lehet. Valószínűleg nem fog örökké tartani a mostani megoldás.
Neked miért nem jó amit felraktam hengerfejet?
Igaz hogy én 40-ért adnám, de makulátlan.
Ebben az árban odaadnám hozzá a vezérműláncot is.
helyesbítek " Neked IS lyukas a zsebed".
Hiflofiltro 890-900 FT körül mozog.
1790-ért kicsit húzós.
De van!
Fasza. Akkor neked lyukas a zsebed.
Olaj szűrő milyen árban van? Múltkor láttam 1790-ért egyik oldalon.
Olajcserével, szűrővel, 2 új csapággyal, szimeringgel, persellyel, tömítéssel együtt lesz az egész kb 30ezer.
Neem bontom meg szegénykémet :D Mennyibe fáj egy ilyen persely?
Te csinálod vagy szerelő? Ha te az olcsóbb, csak söröket kell mellé fizetni
Ha betolod a szobádba akkor vevő vagyok a dobodra, mennyit engedsz a feléből?:D Nekem az lesz majd a következő dolog amit veszek rá, hála ég minden rendben van az enyémmel csak ez a buzi persely kell bele:)
A hengerfej kuka! Vadászom a jó hengerfejet, amit meg is tudok fizetni. Joker írta, hogy neki van jó 30e-ért várom, hogy rakjon fel képet és tudnánk is üzletelni, ha meg nem jön össze akkor másik lesz.
Következő szezonra, kell a hengerfej, szívó torok, vezér lánc, meg szerintem lassan lánc is. Karbit kéne még kitakarítani, de ez az egyik dolog amit utálok szétszedni. Amúgy rendben van a masina :)
....de ha tovább nő a benzin ára, akkor az lesz, hogy kipakolok a szobámból és itt bent fogom nézni, hogy nekem ilyen is van :S
Majd ilyen 3ezrenként fogom szerintem. Bár ez használattól is függ... Csak most annyira szutykos volt az olaj, az olajsártól, hogy inkább lecserélem. Meg szét is van húzva a blokk, egyik főtengelycsapágyhoz perselyt kell rakatnom, mert kikopott:S Neked, hogy áll a motorod, mi is pontosan a baja?
Ilyen 'hidegebb' időben én se nagyon tapasztaltam, hogy akadna a váltó. Én nyár elején cseréltem benn. Hány km-ként cseréled az olajat?
Nekem csak a nyári melegekben csinálta, amikor hűvösebb idő van akkor semmi baj nem volt a castrollal se. Előző tulaj azt mondta, hogy valamilyen motullal használta és amikor még a motul volt benne nem csinálta ezt, csak castrollal azért próbálok váltani:) Meg az előző tulaj, nem nagyon tartotta be az olajcsere periódust, teli volt olajsárral a motor, amit a castrol szépen leszedett kb 500-1000km van az olajban és úgy néz ki, mintha elment volna 5-6ezret:D
Nekem is néha kicsit nehezebben veszi a sebességet, én is Castrol actevo 20W50-et használok. Elképzelhető az olaj miatt? :S

Bálint, majd írd meg, hogy mit tapasztaltál ezzel az új olajjal
Csak azért kérdeztem, mert most Castrol actevo 20w50 van benne, amivel nyáron voltak gondjaim, annyira felhígult, hogy nehéz volt váltani vele. Pedig ilyen 60-70ekkel mentünk egyfolytában. Erről meg jókat olvastam nagyon, csak gondoltam megkérdem hátha használt valaki ilyet.
EZ TELJESEN JÓ NEKED BÁR ÉN CSAK NYÁRON HASZNÁLNÁM TÉLIRE KICSIT VASTAGNAK TALÁLOM DE A LEÍRÁSBAN BENNE VAN HOGY JÓ NEKED - 4 ütemű utcai, túra, enduro stb motorok számára
- kifejlesztett olaj. Egyaránt használható külön és
- egybeépített váltójú, száraz és nedves tengelykapcsolójú,
- katalizátoros vagy anélküli motorokhoz.
Valaki használt már ilyet a motorba?
http://www.motorr.hu/2689/motu...
Joker, én meg a hengerfej után érdeklődnék... megvan e még? Képet kaphatnék e, mindenképp érdekelne.
Szia!
Próbáltalak felhívni Ma is,és Tegnap is,Sajnos Sikertelenül.
Jó lenne ha tudnánk beszélni,mert akkor Nekem kellene az a Tank-idom!
Még valami eszembe jutott. Az utaskapaszkodó meg a csomagtartó esetleg megvan?
mire megint motorozós idő lesz, már remélem az lesz
jó lenne már papiros....