Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azt elfelejtettem megkérdezni, hogy véletlenül nem papíros (forgalomba helyezhető) az XT amit bontasz?
az XT kereke('95) szerinted passzolni fog a TT villába amit vettem tőled?
elkelt végül az idom?
mennyit ér meg neked muködöképes motorról való én még csak szét sem szedtem apróban van 20 ért én ennyit nem kérek érte
egy 10es még ki probálható egyben van a motor nincs indítási problémája se hidegen se melegen
Ára-állapota?
Ára? Állapota?
Tisztelt Kopaszkak1!

Most megtaláltál!
Azért nem írok ebbe a fórumba, mert itt tisztelet a kivételnek, mindenki csak okoskodik!
Azzal hogy a kompresszióról írtál, ezzel mindent elárultál!
Először!
Közlöm veled a gyári adatokat mert úgy nézem (bár ilyen motorod van) nem tudod.
Standard: 11kg/cm2 (156psi)
Minimum:9kg/cm2 (128psi)
Maximum:12kg/cm2(171psi)
A 11-es kompressziót a gyári kompressziómérőmmel mértem meg, és annyi!
Ezeket a TTR 600 service manualban nyugodttan leellenőrizheted!
Másodszor!
A vezérműlánc kerekén, csak a vezérműlánc nyoma látszik, nyilván ez elkerülhetetlen mivel érintkeznek egymással!
Mérhető kopás nincs! Ismétlem nincs rajt!
Harmadszor!
A vezérműtengely mint az új!
Karcolás nincs rajt!
Egyébként elég érdekesnek találom, hogy ezekből a képekből te ezt állapítottad meg!
Végül sikerült egyet találnom ismerősi körben ami pont fehér:S De azért köszi:)
nekem van egy feles karbim tt 600 ról
ne haragudj de ez a vezérlés egy szart sem ér hist messziről látszik hogy a vaz kogaskerékbe a lánc bele nyomta a nyomát így az cserés -18 e ft a vez tengelyen a bűgykök kissé kopottak min -23e ft szelep emelő kopott nem tudom mennyi még nem cseréltem nem akarlak elkeseriteni de ez így max ha 35-40 et ha ér tudom nekem is ilyen van csak tisztában vgyok a cserélt alkatrészek árával a 11 es kompreszíó ? hogy lehet ha a gyári is csak 10!
ha jó nekem van 95 ös xt ugyanaz
Azon már rég túl vagyok.Bele tettem ami elő van írva rá,NGK blablabla,sajna azzal sem változott semmi.Amikor a szívó csonkot cseréltem,előtte kitakarítottam a karburátorokat,valamint a dúsító fúvóka nyílását egy kicsit kijebb dörzsáraztam. Össze raktam a motort,csap kinyit,indítózás.Talán egyszer fordult meg a főtengely,egyből beindult.Kicsit meg örültem hogy rájöttem a hibára,arra hogy kevesellte a dúsított mennyiséget,de mikor még jobban lehűlt az idő,szintén nehezen indult.Már mindegy,elraktam télire,de lehet tavasszal még tágítok a fúvókán.De lehet az lenne a legjobb,ha vennék rá másik karbit és azzal gyakorolnék.Tényleg,nincs valakinek eladó TT600-ra való karbija?
Voter, én mint laikus a gyertya körül keresném a hibát, próbálj meg egy másikat.
a tankon lévő idom amiről épp a téma folyik nekem is kellene
Szia.Érdekel a dolog!Kérhetnék képet?
Pedig "Bennetek bíztam eleitől fogva!"
zsír a fordított villa a háttérben ha valami kellene a motorod hoz ugyanilyet bontok most
van 95ös
ha gondolod nekem lenne.06304125976
Sziasztok!
Keresek Xt 600-hoz (95évj.)Üzemanyag-tankra való idomokat.Ha esetleg valakinek van eladó akkor kérem szóljon.Vagy ha tud olyan címet ahol esetleg fellelhető,az is nagy segítség lenne!
(Már jó pár helyen kerestem,de sajnos sikertelenül.)
Előre is köszönöm.
Ő lenne az. Most jelenleg kicsit koszos
nincs véletlenül egy kuplung oldali deklid?:S
TTR 600 R henger gyári alapméretes dugóval 11-es kompresszióval, hengerfej vezérműtengellyel szelepfedéllel és himbákkal (mint az új!) eladó! Kompletten az egész 65000 FT.
hét barátom én mindent meg probáltam de mikor jöttek a minuszok igen igen csak fütenem kelett mikor motorozni akartam mire be indult volna a hidegben lemerült az aksi inkább fütöttem rendesen a garázsba