Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor az hogy változtatja a nyomaték görbét?
Kis fojásként van rajta?
Attól még gyári a másik is csak nem az az évjárat. Az enyémen a kis tartály repedt meg. Azután ledugóztam a két nyílást és azóta sincs semmi különös. Még inkább jobb is lett. Állítólag a nyomatékgörbén változtat a tartály valamit.
Ma megjött a szívótorok gumi és nem olyan mint a gyári.A gyárin van egy nyílás amihez csatlakozik egy kis tartály,és az újon nincs.Nem tudom hogy ez a tartály mi célt szolgál?
És hogy a motor teljesítményén mit változtat?
Azért gondoltam, mert a másik XT-men (XT600E 1994) ugyanez a szitu. Minden ugynaz, csak le van dugózva és nincs rajta fordulatszámérő. A vezérműtengely is ugyanaz.
A tekercsek elvileg szegeden vannak.
sokat segítségeteket.
Köszönöm!
látszatra csak anyi van, de most hogy a vezérmü tengely vége hogy lehet elmunkálva azt már nem....mikor küldöd a tekercseket?
A közel azonos évjáratoké sztem ugyanolyan. És sztem a fordulatszámmérő is megoldható, és valóban a különbség is csak annyi hogy a TT-nél le van dugózva.
szívócsonk: akkor szokott így kinézni, amikor valaki a bilincsét ész nélkül megtépi mint állat.
keverékcsavar: tekerd be teljesen koppig, és 2.5-öt vissza. ez az alapérték. Jól mondja az ini, ha ilyen negyedeket játszol vele, előbb utóbb eltalálod a jó érteéket.
aztán még az is fontos, hogy a szelephézag mérnöki pontossággal be legyen lőve. Az is okozza hogy nehezebben indul. de sztem ilyenkor hidegben a legtöbb motor nehezen/nehezebben indul.
Nincs füsítan
azt hiszem betekerni kell akkor dúsabb
de ilyen negyed fordulatokat tekergess csak egyszerre és jegyezd meg hogy állt
amúgy elég sok 1 hengeres így indul mint a tiéd
gondolom fekete füstje nincs a gépnek, mert akkor könnyebben indulna hidegben
Köszi.
Azt majd megnézem,majd valamit állítgatok rajta.
karbi alján van leeresztő csavar, próbáld kitekerni és engedni ki némi benzint
utána nekem jobban indult
meg van a karbi elején egy csavar alul a szívótorok felöli részen, azon is lehet állítgatni az az alapjárati keverék vagy mifene csavar
de hogy merre kell azt már teljesen elfelejtettem......
Én is arra gyanakodtam,azért takarítottam ki a karbit.
de viszont a szívótorok gumi nincs elöregedve,olyan mint ha szét lenne szakítva.majd kiderül ha összeraktam.
meg egy hét után nagyon nehezen indul,nagyon sokszor kell tekertetni mire beindul.
nekem néha 3-4-5x is leállt így hidegen az első indításnál....
sosem tudtam pontosan rájönni miért, de szerintem az üzemanyag ellátással lehetett a gond

szívótorkot meg az idő ette meg, aztán amikor repedezett volt szívogatott be némi retket
Sziaszok.
Az lenne a kérdésem,hogy a motort mikor hidegen indítom,beindul és egy pár másodperc mulva leáll.És úgy áll le hogy csattan egy nagyot.
ezért szétszedtem a karbit, http://sportmotor.hu/motoros_k...
és kiderült hogy szétrongyolódott a szívótorok gumi.
Nem lehet hogy valami hiba miatt szakította szét a gumit,mert ennél a szívótrok guminál kokszos a henger.Itt elvileg a szívó oldalon nem lenne szabad kipufogó gázt átengedni?vagy akkor mitöl lehet kokszos?mert ma kéne megjönnie a guminak,és nehogy ez is úgy járjon.
Köszönöm.
Üdv Bálint
tt-nek ugyanolyan e a vezérmütengelye mint az xt-é? meg e oldhato tt-re fordulatmérö,mert szemre kivülröl anyi különbség van hogy ott ahol xtnek van a fordulatmérö meghatjó,ott a ttnek van 1 dugó?
és fordítva? havernak van ttje es szeretne venni hozzá még 1 szet kereket, de mindenhol csak xt-van.....
szerintem mehet ugy is, hivd fel a fickot es megbeszélitek, legvalószínübb hogy vasárnap megy az ismerösöm szegedre...
Van közte különbség, a TT kereke másképp is van küllőzve. Hogy belemegy-e a TT kereke az XT-be, abba nem vagyok biztos.
a pénzügyi részét hogy intézzük? utánvéttel adjam fel a csomagot?
az email címem yamaha_tt350@freemail.hu
sziasztok yamaha TT 350 es motoromra keresnék olcsó sportdobot mert sajna a gyárinak annyi kérlek segítsetek de mdien műanyag alkatrész érdekelne és amit még tudnátok megköszönném
aszem nekem inkább az offroad felhasználásra kell.,rem a héten meg lessz meg nem aranyárba mérik a láncot.
van e különbség xt-tt kerekek között?
a az elsök tárcsafékesek, a hátsók pedig dobosok?
kaptál egy mailt