Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na mi lesz a motorozással?
a 25 v-ot akksinál, most, 0,7-0,8at mérek, vagyis nem befolyásolja egyáltalán a gyújtást, meg ahogy nézegettem az elektronikára nem is megy a fesz szabályzó után vezeték.

nem bánnám ha megnéznéd nekem, mennyibe adnád el?
60-70es tempónál még simán egykerékre áll neki......
ez egy igazi komisz dög
ilyennel volt egyik emberke a túrán
ő döntögette leginkább pedig 3 éve megvan neki
túl erős, csavarsz neki egy kis gázt aztán már dobálja is a seggét......
van neki egy 400as is azt mondja az sokkal jobb gép
azt akár meg is vehetnéd, valahogy megboltolni mert 2 év részlet van még rajta
ténérét még lehet be is számolná, legalábbis ezt mondta
kicsempészel 2 hordó mézet és viheted is
Ha sikerülne elnyomni mindkét motort, ebbe kéne beneveznem
XR650R
25 ért vettem németből, azóta is probléma nélkül működik. Lehet van még itthon nekem 1 működőképes, ha érdekel, felpróbálom otthon aztán rámérek hogy mit produkál.
A 25V-ot azt az aksinál mérted?
kell kormánymagasító aztán lejjebb lehet tenni az első telókat pár centivel
meg itt nem kell hogy leérjen mindkét láb nem 200 kilót kell megtartani csak 130at
hátsó tagot is lehetne még kijjebb tekerni aztán lejjebb menne kicsivel
hízzál pár kilót és egész más lesz
de ahogy néztem kb ilyen magas minden motor......
én is úgy vettem hogy nem volt jó a fesz szabályzó, 25-26 v környékét adott le, most 0,8at, bár lehet még van 1-2 vezeték ahol letestel és azért ennyi(remélem)

zsír új feszszabályzót vettél annyiért?
én 13ért vettem szatyináéktól.
akkor meg leér a térdem a földre...
Rakunk ala ponikereket!
Azért én megpróbáltam volna, hátha.
Hogy mi legyen az XT helyett, azt nem döntöttem még el, az XR-től azért félek kicsit, mert elég magas, rendesen le se ér a lábam.
akkor az biztos valami nagyker van nemtom mivan
a képek ott készültek ahol tavaly elborulrál, az uccsó kettő meg a csatornaparton kálóz alatt.
Sziasztok!Jok a kepek,multkor bementem a boltba es nem adnak el motoros cucokat pedig 10-35£ korul mennek, a pancel buko meg minden,@asza dolgok vannak itt meg az arat is ra irtak. kurva anyat az eladonak...................................
lett volna pár necces hely ahol szerintem egyedül nem verekedted volna végig magad...
mondjuk az lc4 sem annyira könnyű műszer, igaz dobálta is bőszen, és elég magas emberke(tőlem magasabb) ülte meg
de szerintem a legtöbbet az xr650 feküdt, de abban dupla annyi a ló mint szükséges
A karbit sztem ameddig ilyen mocsok szar idő van, meg mivel kimarad a szombati dolog, beadom az egyik itteni szervizbe hogy nézzék át. A leállást meg sztem annak is be lehet tudni, hogy a gyertya mellett elszökik a rengeteg ló.
Most gondolj bele, ha így ilyen vadállatul megy, akkor milyen lenne jó kuplunggal meg jó gyertyamenettel?
Megnéztem a videjót, fasza környéken voltatok megint. Én sztem a tenerével kicsit kifáradtam volna a végére, ha egyáltalán eljutottam volna a végéig.
Az akkor nem lesz olyan jó kör, én asszem 20 v 25ért vettem újat, bár nekem alapból halott volt amikor megvettem a motorom(vagyis az egész motor halott volt, konkrétan egy roncs).
A vastag piros vezeték ami az aksira megy, valahol ott van az aksi mellett. Én úgy oldottam meg a biztosíték témát, hogy két nőstény saruba beletoltam egy autóba való biztosítékot. A kötege az enyémnek se az igazi, már sok helyen van módosítva.
hello!

az 1vj tenerében szokott lenni biztosíték? mert nekem nincs, és a hétvégén egy pár vezeték szigetelése eldiffundált :D
hol szokott lenni és mennyi/hanyas?
illetve nincs valakinek kábelköteg hozzá?
a kb 1,5 hónapja vásárolt feszszabájzóm is valószínűleg elpusztult
én már voltam felétek.......
majd úgy gyere hogy működjön a motorom....
Hali ini most nézem hogy te csak 101 km re laksz töllunk volt hogy egy 7 végi nap mentünk 170 km rt az majdnem oda vissza hozád na majd egyszer összefutunk vagyis remélem
ja a video
takacsek.hu azon van egy kisebb video

10x tankoltam (teli tankkal indultam) ha a z itthonit is számolom
de 4,2 3,6 5,4 ilyenek voltak legtöbb 6,6liter volt
de inkább tankoltam minden útba eső kúton mint szívjak

10én lesz fizetésem utána meglátom mi lesz
itthon festés van, gyerek kutyáját elütötték szóval folyik ki a pénz

addig csináld meg a ténérét hogy ne füstöljön, meg jól induljon
Én az XT-vel elmentebb szinte bárhol ahol a KTM-es kollégák max nem 150-el mert ez lassabb. Egyszer volt, hogy nagy vízbe beázott de ott az egyik DRZ-is. Olyan is volt, hogy a KTM-el nem tudott felmenni az XT-meg elment.
Nekem jó szinte bármikor. Most itt van a hűvösebb idő ami pont jó lenne.
ténéré még most is hiányzik....
ráadásul elég ritka jó volt a blokkja, ilyeneknek általában 1x fordult már az órája csörög-zörög 100x kókányolt

de az tuti hogy negyede részen nem tudtam volna elmenni vele
drz400, wr250, xr400, xr650, lc4 650, dr250, ez volt a kemény mag
készült videó a mostani erdélyi csapatásról?
esetleg akkor toljuk későbbre az időpontot?

nekem csak a benzinnel van gondom(meg azzal h folyton leáll a szerkezet amikor nem kéne)
ezzel az eladással meg úgy vagyok, hogy sajnálom eladni a nagy dögöt, már teljesen hozzám van nőve. még majd kitalálom hogy mi legyen vele, teljesen tanácstalan vagyok. a legjobb az lenne, ha maradna, és lenne mellé mondjuk egy XR. az E-s XT menni fog ez biztos, összerakom, meghirdetem, aztán közben használgatom kicsit. az erdély is nagyon csábít, ezért lenne jó a batár állat, azt nem kell folyton tankolni, ha minden fasza, sokáig elég az a 25 l benzin.