HÁt majd valamit kitalálok, mert nem merem szétszedni a karbit, mert akkro nem biztos hogy összetudom hangolni rendesen a 2-t. Köszi a segítséget, ha lesz előrelépés majd írok . köszi
szöval 50% hogy jó , mostmár ideje lesz valami kapcsolatot teremteni a szegedi ismerösömmel....
dobj nekem 1 mailt, aztán a többiröl értesítelek:
black_ness@freemail.hu
üdw
A szivató biztos hogy jó, mert amikro beindul melegítem és visszatolom 1ből visszaesik a fordulat normálisan, csak 1 pár másodperc és nagyon kis fordulaton jár és leáll. Túszelep új benne meg a gyorsító membrán a segéd karbiban. Ha az alapjáratot felcsavarom, hogy ne álljon le, akkro meg értelemszerűen magas.
hidegen nem indul az szivató hiba
neked nincs ac pumpa, mert az is beszopatós
szikra van rendesen?
tolásra sem indul hidegen?
sok rugdosás után benzinszagú a kipuff?
karbitakarítás:
szedd szét ízekre aztán áztasd be pár napra etanolba
aztán fújasd át kompresszorral
ha nem csillog-villog ismételd meg
úszószint beállítás és mennie kell, már ha van benne kompresszió
ha régi a gyertya azt is dobd ki
Egy olyan kérdésem lenne, hogy Yamaha tt 350 felújítás után most ebben a hidegben ( 10 alatt ) a motort szinte lehetetlen beindítani ha nem rúgok rá 20 at amíg beindul akkor egy sem. Nem tud rá valaki megoldást? Meleg meg nincs alapjárat. Aki vágja miről lehet szó az jelezzen nekem fontos lenne köszönöm szépen
Egy olyan kérdésem lenne, hogy Yamaha tt 350 felújítás után most ebben a hidegben ( 10 alatt ) a motort szinte lehetetlen beindítani ha nem rúgok rá 20 at amíg beindul akkor egy sem. Nem tud rá valaki megoldást? Meleg meg nincs alapjárat. Aki vágja miről lehet szó az jelezzen nekem fontos lenne köszönöm szépen
Szia bocsi már megint nem kuldök meilt mert elveszik az éterben túdom hogy megbeszéltuk hogy ha erre jársz elhozod a kipufogot és meg nézed de közben megoldodott a helyzet egyik havernak volt elfekvöbe egy felesleg és ide adta szuvenirnek úgy hogy bocs de ne hozd el légyszives
fényképezd le, én meg szerválok címet, persze hogy érdekel,jó hogy válaszoltál, eszembejuttatad h felkéne tenni tölteni az akut ,mert holnap go offroad
múltkor a csávó 250es dr-el végigkente, te tökösebb vagy rád tuti nem kellett volna annyit várni
de múlt szombaton egy csávó 350es dr-el jött végig velünk 2 személlyel!
az extra necces részekből kimaradt, mondjuk utcai gumival jött
dr350 nagyon pipec gép, ha nem sikerült volna elcserélni a hondára a motorjaim tuti azt veszek
azért a 350-esnél kicsit nagyobb kéne sztem
az a második része már összejött a dolognak, pont ezért nem vagyok egyszerű helyzetben, mert az összes alkatrészem meg mindkét motor ott van még náluk
na majd eldöntöd...
beszerzel egy rendszámos 350est aztán az olcsó meg avval akár melóba is lehet járni
én annyit mondok, ha hosszú életű akarsz lenni kerüld az aszfaltot.... meg a nőket
Bocs hogy ilyen sokáig húzom az időt. Kell még a generátor? Ha feladom egy magyar címre elsőbbségivel, másnapra ott van. Mostmár tényleg csinálok róla képet.
Nem tudom még hogy mi lesz, lehet hogy autó lesz a motorok helyett. Az a baj, hogy mindkét stílus nagyon tetszik, és egyszerűen nem tudok választani. Autót muszáj lesz vennem, és valószínüleg egy rendszámos motor már nem fog beleférni, de majd meglátjuk.
dobj nekem 1 mailt, aztán a többiröl értesítelek:
black_ness@freemail.hu
üdw
neked nincs ac pumpa, mert az is beszopatós
szikra van rendesen?
tolásra sem indul hidegen?
sok rugdosás után benzinszagú a kipuff?
szedd szét ízekre aztán áztasd be pár napra etanolba
aztán fújasd át kompresszorral
ha nem csillog-villog ismételd meg
úszószint beállítás és mennie kell, már ha van benne kompresszió
ha régi a gyertya azt is dobd ki
Egy olyan kérdésem lenne, hogy Yamaha tt 350 felújítás után most ebben a hidegben ( 10 alatt ) a motort szinte lehetetlen beindítani ha nem rúgok rá 20 at amíg beindul akkor egy sem. Nem tud rá valaki megoldást? Meleg meg nincs alapjárat. Aki vágja miről lehet szó az jelezzen nekem fontos lenne köszönöm szépen
Üdv.: Vass Viktor
Egy olyan kérdésem lenne, hogy Yamaha tt 350 felújítás után most ebben a hidegben ( 10 alatt ) a motort szinte lehetetlen beindítani ha nem rúgok rá 20 at amíg beindul akkor egy sem. Nem tud rá valaki megoldást? Meleg meg nincs alapjárat. Aki vágja miről lehet szó az jelezzen nekem fontos lenne köszönöm szépen
Üdv.: Vass Viktor
de múlt szombaton egy csávó 350es dr-el jött végig velünk 2 személlyel!
az extra necces részekből kimaradt, mondjuk utcai gumival jött
dr350 nagyon pipec gép, ha nem sikerült volna elcserélni a hondára a motorjaim tuti azt veszek
az a második része már összejött a dolognak, pont ezért nem vagyok egyszerű helyzetben, mert az összes alkatrészem meg mindkét motor ott van még náluk
beszerzel egy rendszámos 350est aztán az olcsó meg avval akár melóba is lehet járni
én annyit mondok, ha hosszú életű akarsz lenni kerüld az aszfaltot.... meg a nőket
Correnti a te embered.