Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

legalább egyiket ne add el. 200pénz nem sokat ér annál többért meg nemigen menne el
persze 200 pénzt megkeresni nem kevés de ha a 4 éves tandíjas időre elosztanád akkor már semmi.
végülis összehozhatnánk... vinném havert dombot mászni a héten rakjuk össze a gépét
előtte le kell műszakiztatni a futóm, mert ketten olcsóbb futóval menni meg nem kopik a gumim nemrég vetem 35 pénzért nem akarnám aszfalton hordani
ha összeraktuk a gépet és fasza is mailban megkereslek
Sajnos elég szarul állok vele. Jelenleg ott tartok hogy mindkét XT-t el kéne adni, aztán lesz helyettük autó. Szeptembertől elég húzós tandíjat kell fizetnem 4 éven keresztül, szóval nem tudom mikor lesz rendszámos motorom. Remélem időközben rámszakad a lottó 5ös
Mielőtt eladom a bicikliket, nem hozunk össze 1-2 motorozást?
A bíztosítás te is jól tudód sok össze tevőből áll pl életkor mióta van biztósításod stb stb r
és éves biztositás? meg mit kell még fizetni rá?azért autót is kell fizetnem...tankolni sem árt. és nem szeretem mikor hónap végén nincs egyezresem sem
Szia enyém 2004 es tt-r fogyasztás átlag 6 l / 100km olajszűrő 1080ft én drága olajat használok (mert az a jó) 3000 ft /l= 3 liter kell bele egyéb kopó alkatrészek gumi 10-30 eft ig egyébként nagyon meg bízható kis fent tartású gépek válassz akár xt vagy tt -t nem fogsz benne csalódni
sziasztok márkatársak érdeklődni szeretnék. tavasszal szeretném letenni a nagy jogsit és venni valami rendszámos gépet szeretném megtudni hogy egy ilyen 600-as gépnek (tt-xt)-nek mennyibe kerül a fentartása? én nem alkatrész árakra volnék kiváncsi.köszönöm
Szia, két dolog miatt csúsz6
1. nem jó már az olaj
2. kopott a kuplung
Sziasztok!Nemtudná megmondani nekem valaki h mi baja lehet a mocimnak elkezdem neki huzni mondjuk 3 ba és előbb pörög fel a motor és később kezd el húzni h ez mitől lehet?Segítségetek előre is köszönöm
Szia simán meg ér 5 kilót de ha 480 ért el hozható ne hagyd ott én meg tudók adni neked kis pénzért féktárcsát rájaaaaaa
Heló yamaha tt 600e hez van elég sok holmim eladó ha érdekelne valakit a 2 keréken a vázon a blokkon kívül mindenem van mint teleszkópok stb.. a motor piros szinű nincsenek leharcolva az idomok 20 ezer km van benne kb olyan állapotban van hozzá minden.ha valakit érdekel: tel:06202328392 vagy msn: b.mateka14@hotmail.com
sziasztok olyan dologban kérnék segítséget h a tt-nek a teleszkópja tetején van szelep h abba lehet levegőt nyomni azért van rajta a motorszelep vagy csak légtelenítésre szolgál?
szia észre vettem várlak is mindig msn en vagyél fel mégegyszer arrol amit kultél egyenlöre semmi sem derult ki
,általában az jut róla eszünkbe ,hogy lomha,nehéz,lusta,stb stb..
Volt már egy pár endúróm,és elmondhatom,hogy a TT-k ezzel ellentétben igen könnyű (124 kg),fordulékony,kezes,ügyes motorok,hatalmas nyomatékkal. Igazából annakidején még versenyendúrónak készültek,és merem állítani,hogy bárhol megállja a helyét a mai endúrók között is,ezt tapasztalatból tudom. Valójában eleinte vetélytársára,XR-re a fájt a fogam,mert olyanba lett volna fiatalabb is,de miután utánanéztem egy pár helyen,azt vettem észre,hogy a TT sokkal megbízhatóbb az XR-nél,ezért a yamahát választottam. És nem bánom egyáltalán,sőt...
Futóműve alapjábavéve jó,bár az eleje kicsit ráz nekem. Fékei nem túl erősek,de ez szinte csak krosszpályán észlelhető kemény tempónál. Teljesítmény szempontjából kategóriájában verhetetlen,alacsonyról már durván megindul,és 4-esbe még könnyedén fel lehet kuplungolni az első kereket az égbe. Hogy teljes legyen az összkép,vettem rá egy wrs karbon dobot,gyönyörű,mély dübörgő hangja lett. A rengeteg tererepen megtett km,és a 40 fokokba nyúzások ellenére szinte semmi baja nem volt még a motornak,bár oda is figyelek a légszűrőre és az olajra. Akinek nincs pénze fenntartani egy krosszmotort,de nagyon jót akar motorozni,annak szívből ajánlom ezt a típust!
Megvan a jogositványom!Majd megyek át.
Hali!
Nem láttalak MSN, ezért a nem MSN-es mailedre küldtem mailben képet KTM fogaskerékről...
Majd válaszolj, ha észrevetted. :D
Köszi
Sziasztok itt a tavasz mindenkinek kész a motorja tapasztalatból tudom mindig a fék az utolsó ami javításra esetleg fel újításra kerül esetleg aki még nem nyúlt hozzá a fékhez azoknak kis segítség a jó fék megválasztásához mellesleg tárcsák gyártását vállalom bármilyen motorhoz nem csak a minták hanem saját elképzeléseitek alapján is elérhetőség az adatlapomon msn : kopaszfeju@hotmail.com
valaki íraja le a véleményét a tt350-ről
jót rosszat mert nagyon gondolkodok rajta hogy veszek egyet
Nekem tudnál küldeni a mailemre az xt-mhez valót? Én csak az újabbik fajtához tudok. Adatlapon a címem.
sajna vagy hála csak angol vagy iszlám dzsiha nyelven van
helló érdeklödnék h 1989-es yamaha tt 350 hez service manualod magyar?
lehet ki van tágulva a hasa

mi van veled? rendszámos enduro projektel hogy állsz?
az enyém 4-et iszik
meg esetleg egy képet tolhatnál róla
Heló mennyit kérsz az xt-ért, mikori?
Komplett XT600 supermotot tudok adni jó motorral a 2 kerék árában. Papíros, friss műszakis.

A kartel védő ismét eladó, de nem 2000Ft-ért!