Hali mindenkinek A 7 en kész lett a gépem teljes felujitásos esett át és hát mit mongyak kb 3 szor anyit tud most mint 8 hete bár volt szivatos része is az alkatrészeknek de ugy néz ki hogy most már kezd össze állni remélem mihamarébb mehetek veletek csapatni csak most anyagilag kell kicsit rendbe hozni magam mert igy hogy van olyan alkatrész amit 2 szer kelett megvenem kicsit le is égtem miatta a jó hogy megtanultam senki nem nyulhat a motoromhoz csakis én mert a máséval ugynézki mindenki feluletes ez nekem most sulyos ezrekbe kerult de most hálistennek jóóóóó lett
Az ini már úton, nekem meg se a szombat, se a vasárnap nem jó, meg mindkét napra szar esőt mondanak. A jövő hét megintcsak mindkét nap foglalt. Viszont csinálhatunk olyat is hogy itthonmaradok valamelyik hétköznap amikorra tuti jó időt mondanak, aztán go.
telefonon nem tudom megnézni, majd este
de épp azon agyaltam pár napja hogy honnan lehetne beszerezni pár farönköt gyakorolni
vénségére meghülyül már az ember
ja most kipróbálom a brembo fékbetétjét, bízom benne legalább 3 ezer hegymenetet bír, keményet nem akarok mert az a féktárcsát eszi meg
olvastam hogy a goldfren(vagy mifene) jobban eszi a tárcsát mint ahogy a betét kopna
ténéréhez nekem is van egy olyan hátsó betétem ami tiszta réz.... ki is dobtam belőle hirtelen
szinte új volt benne de a sok hegymenet leette
elég fos ez a mitas fim aszfalton szerpentinen örökké gyorsítani/fékezni kellett aztán a hátsó csak csúszott ki mindig szóval elsőfék volt a domináns (eléggé "kuplungszaga" volt sokszor)
meg amúgy is az szinte mindig elsővel fékeztem terepen is. mondhatni mindig húzva volt csak az erő változott
télen át kell nézni a hátsófékem mert eléggé 1/0 módon fékez
aztán ezek a bütykös gumik nem segítik elő a jobb fékhatást
kb 2 ilyen túra aztán gumik mennek a kukába, eleje is elég jól töredezett már.....
ha belegondolok hogy simsonon 88 óta 1x cseréltem gumit akkor ez a mostani nagyon eszi
ahogy nézem oda-vissza sz@rrá ázunk, de szombatra jó időt jósol mindenhová
jövőre inkább futóval fogok mászkálni
Vennék gyári kipufogót TTR 250-hez.
Ha valaki tud használtat szóljon
ha 1000évig élek akkor sem tudnám utánuk csinálni
sikerült beszélni az xr-es emberrel?
de épp azon agyaltam pár napja hogy honnan lehetne beszerezni pár farönköt gyakorolni
vénségére meghülyül már az ember
olvastam hogy a goldfren(vagy mifene) jobban eszi a tárcsát mint ahogy a betét kopna
ténéréhez nekem is van egy olyan hátsó betétem ami tiszta réz.... ki is dobtam belőle hirtelen
elég fos ez a mitas fim aszfalton szerpentinen örökké gyorsítani/fékezni kellett aztán a hátsó csak csúszott ki mindig szóval elsőfék volt a domináns (eléggé "kuplungszaga" volt sokszor)
meg amúgy is az szinte mindig elsővel fékeztem terepen is. mondhatni mindig húzva volt csak az erő változott
télen át kell nézni a hátsófékem mert eléggé 1/0 módon fékez
aztán ezek a bütykös gumik nem segítik elő a jobb fékhatást
kb 2 ilyen túra aztán gumik mennek a kukába, eleje is elég jól töredezett már.....
ha belegondolok hogy simsonon 88 óta 1x cseréltem gumit akkor ez a mostani nagyon eszi
fékbetétet milyet használsz? kopottan vetted, vagy ilyen gyorsan elhasználódott?
először is kell olaj, fékbetét, pénz, családi nyugalom
ezek közül most épp nincs csak olajra a pénz, meg ígéret a fékbetétre