Azon keresztül megy egy tengely, amivel össze van fogatva a lengőkar meg az egész himbarendszer. Tehát ha azt a tengelyt kihúzod, összerogyik a motor. Normál esetben ott egy gumi dugó szokott lenni, hogy ne menjen tele sárral.
Az a baj hogy a gépem még szeptember 4. nem lessz kész még kb 1.5 hét mire megjön minden ujj alkatrész és összerekni na meg tesztelni is kell egy kis idö nekem max szeptember vége lenne jó :(
rájuk is férne, folyton belémkötnek mindig mindenhol minden szituációban
ki kellett volna próbálni múltkor h hogy reagálnak ha többen vagyunk. Ha egyedül vagyok könnyen nagy a szájuk...
ezeken a hétvégi napokon nem dolgozom:
4. 5. 18. 19. 26.
a 4. és 5. napokon nem tudom mennyire akarnék motorozni, előtte hétvégén közel ezer km szerintem erősen le fog amortizálni
jöttem meloba, utközben láttam egy xt600ast. Elég vakmerö emberke vezette, már a hídon akart volna elözni, aztán a híd után elözött is, csak egy kisbusz elkapta. Ott fetrengett a fűben....
Rendszám semmi, ahogy néztem barnább volt a böre mint az enyém...
Mindenesetre jól oldottad meg a helyzetet, egyszer sem lett esés belőle. Viszont azon gondolkozom, hogy ha úgy jönne össze az időpont, az E-s XT-t is fel tudnám támasztani
fékbetéteim vasig kopva, pénzem nulla (49liter volt a túra)
olajat is kellene cserélni
de én azt mondom add el a motorjaid és vegyél egy könnyűt aztán irány erdély........
nem volt kevés szopi de megérte