Hát mennék ha lenne mivel de mivel nincs blokkom igy nem nagyon tudok mivel menni ugyhogy ha megegyezunk akor én mennék érte kiprobálnám és ahogy mondod egy óra alatt kint van de hová kellene mennem?
Ezen több mindent lehet állítani mint az XT-én. Én az XT-hez vettem Tarjánba egy TT első teleszkópot és azóta jó. Az eredetit a szerelő elrontotta amikor a szimeringet cserélt rajta.
Van egy haverom aki Szerbiában szervízeli a Hondát és Róla tudom is, hogy ért hozzá. Majd elcsalom és megcsináltatom amit kell. Bár ha csak tekergetni kell akkor lehet, hogy kipróbálom hátha sikerül. Végülis ettől keményebb már nem lehet. De így sokkal erősebbnek tűnik mert anikor pattog jobban kapartat.
Én ma elmentem motorozni de valahogy mindíg csak az Xt-én kötök ki. Sokkal kényelmesebb.
Bár az is hozzátartozik, hogy valamelyik cimborám nekiállt a futóműnek álítani és az lett a vége, hogy sikerült is neki elb@szni mindegyiket.
Mert azelőtt nem volt olyan kemény a Honda.
Az Xr a Tiéd? Amiről a kép van fent.
Lemérem holnap és akkor nem ér meglepetés.
Én úgy szoktam vinni a motort, hogy a jobb hátsó üllést kiveszem, a kettes marad bent. És ferdén rakom be a motort a bentlévő üllésnek támasztom neki.
Most azt nem tudom, hogy egyenesen beférne-e.
Haverom pályára járt a Scudojával és ott egyenesen volt bent a motor. Tehát az elfért ott,de az is lehet, hogy a gsxr rövidebb.
de ha beférek akkor nem veszem le a gumijaim......
üzemanyagot meg mindegy hogy motorba vagy autóba öntöm...
majd körbenézek hogy lehetne okosan megoldani az útvonalat
csak a kolléga csinálja meg valamelyik motorját nehogy a gyermekem simsonját kelljen vinni neki kölcsönbe
nem tudom nem én szervezem
de gondolom egy napos dolog lehet
autóval könnyű...... enyémbe nem fér be, utánfutóm forgalmiját meg valaki elhagyta ami azért nagy gáz mert még nem írattam át
szivesen odaadom, de fel nem rakom, utálok gumit szerelni
az az összenyomási rész, az alsó a széthúzás, de ahhoz nemigen férni hozzá
én a rugót húztam nagyon össze alig ér le a lábam róla....
Bár az is hozzátartozik, hogy valamelyik cimborám nekiállt a futóműnek álítani és az lett a vége, hogy sikerült is neki elb@szni mindegyiket.
Mert azelőtt nem volt olyan kemény a Honda.
majd meglátjuk....sport gépek azért általában kisebbek
Lemérem holnap és akkor nem ér meglepetés.
Én úgy szoktam vinni a motort, hogy a jobb hátsó üllést kiveszem, a kettes marad bent. És ferdén rakom be a motort a bentlévő üllésnek támasztom neki.
Most azt nem tudom, hogy egyenesen beférne-e.
Haverom pályára járt a Scudojával és ott egyenesen volt bent a motor. Tehát az elfért ott,de az is lehet, hogy a gsxr rövidebb.
üzemanyagot meg mindegy hogy motorba vagy autóba öntöm...
majd körbenézek hogy lehetne okosan megoldani az útvonalat
csak a kolléga csinálja meg valamelyik motorját nehogy a gyermekem simsonját kelljen vinni neki kölcsönbe
utánfutóm 2,5x1,5 méteres aztán simán elfért rajta 2 motor
aztán még egy simsonnyi hely maradt is
vagy bekéredzkedek valaki autójába
de gondolom egy napos dolog lehet
autóval könnyű...... enyémbe nem fér be, utánfutóm forgalmiját meg valaki elhagyta ami azért nagy gáz mert még nem írattam át
mert összefuthatunk útközben, már ha összejön... most olyan 80% körüli a helyzet