Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2005-ös. De szerintem endúrózásra, ha csak nem extrém kemény a terep jobb az XT.
Michelin Cross Competition 120/90-18
szivesen odaadom, de fel nem rakom, utálok gumit szerelni
Jelentem megyen a gépezet, szóval várlak benneteket szeretettel, csak az időpontot fixáljuk már le.
az 1 óra az nagyon sok. Ki lehet azt dönteni nagyon max 20 perc alatt is
milyen évjáratú az XR-ed? egyre jobban kedvet csináltok nekem ehhez a típushoz. nagyon tetsz
06203357167
Hát mennék ha lenne mivel de mivel nincs blokkom igy nem nagyon tudok mivel menni ugyhogy ha megegyezunk akor én mennék érte kiprobálnám és ahogy mondod egy óra alatt kint van de hová kellene mennem?
Ezen több mindent lehet állítani mint az XT-én. Én az XT-hez vettem Tarjánba egy TT első teleszkópot és azóta jó. Az eredetit a szerelő elrontotta amikor a szimeringet cserélt rajta.
hátsó telón ha befelé tekered a felső csavart akkor lágyul
az az összenyomási rész, az alsó a széthúzás, de ahhoz nemigen férni hozzá
Ha jössz erre a motorozásra akkor elviszem, és a nap végén kiszedjük a blokkot. Megvan 1 óra alatt. De ha hamarabb akarod akkor ide kell jönni érte.
Van egy haverom aki Szerbiában szervízeli a Hondát és Róla tudom is, hogy ért hozzá. Majd elcsalom és megcsináltatom amit kell. Bár ha csak tekergetni kell akkor lehet, hogy kipróbálom hátha sikerül. Végülis ettől keményebb már nem lehet. De így sokkal erősebbnek tűnik mert anikor pattog jobban kapartat.
hová kelene érte menni? és mikor?
xl fórumban volt magyar nyelvű útmutató hogy kell tekergetni a teló csavarokat
én a rugót húztam nagyon össze alig ér le a lábam róla....
Én ma elmentem motorozni de valahogy mindíg csak az Xt-én kötök ki. Sokkal kényelmesebb.
Bár az is hozzátartozik, hogy valamelyik cimborám nekiállt a futóműnek álítani és az lett a vége, hogy sikerült is neki elb@szni mindegyiket.
Mert azelőtt nem volt olyan kemény a Honda.
igen már csak az xr maradt......
majd meglátjuk....sport gépek azért általában kisebbek
Az Xr a Tiéd? Amiről a kép van fent.
Lemérem holnap és akkor nem ér meglepetés.
Én úgy szoktam vinni a motort, hogy a jobb hátsó üllést kiveszem, a kettes marad bent. És ferdén rakom be a motort a bentlévő üllésnek támasztom neki.
Most azt nem tudom, hogy egyenesen beférne-e.
Haverom pályára járt a Scudojával és ott egyenesen volt bent a motor. Tehát az elfért ott,de az is lehet, hogy a gsxr rövidebb.
de ha beférek akkor nem veszem le a gumijaim......
üzemanyagot meg mindegy hogy motorba vagy autóba öntöm...
majd körbenézek hogy lehetne okosan megoldani az útvonalat
csak a kolléga csinálja meg valamelyik motorját nehogy a gyermekem simsonját kelljen vinni neki kölcsönbe
ahová 1 befér oda kettő is......
utánfutóm 2,5x1,5 méteres aztán simán elfért rajta 2 motor
aztán még egy simsonnyi hely maradt is
Fiat Scudoba szerintem be kell férni kettőnek. Ha gondolod holnap kipróbálom, hogy beférnek-e.
nekem van jogsim is meg rendszámom
vagy bekéredzkedek valaki autójába
És Te hogy oldod meg?
nem tudom nem én szervezem
de gondolom egy napos dolog lehet
autóval könnyű...... enyémbe nem fér be, utánfutóm forgalmiját meg valaki elhagyta ami azért nagy gáz mert még nem írattam át
Berakom az autóba a motort. Mekkora karikára megyünk?
hogy jönnél székesfehérvárra (mellé) jogsi és rendszám nélkül?
mert összefuthatunk útközben, már ha összejön... most olyan 80% körüli a helyzet