kiróbáltam a napokban egy ismerősősöm XT 350esét! nagyon erős gép, csak ritka, nehéz találni papírosat. És nem nehéz berúgni ne aggódj ez miatt. Szerintem endúrózásra elég a 350es bőven.
evvel az xr-el olyan menni mint a dt-vel.....
lobogtatja a szél..... terepen még nem voltam
hanem általános bánat van a ténéré elvesztése miatt
cagiva nem hiányzik kicsit sem, de az a böszme dög hiányzik, pedig idén szinte nem is mentem vele.......
szerintem egy tt350 vagy dr350 jó lenne kezdésnek, aztán ha úgy érzed kevés akkor jöhet a 600as
homokban kényelmesebb a 350es, nagyobb dombokra mászkálni meg a 600as a jobb
esetleg drz400, wr450 ezek izmosabbak (kb mint a 600as) de drágábbak
Igazából a közúti motorozást minimálisra szeretném csökkenteni, de néha jó szaladgálni a városban, ezért is kellene rá rendszám.
Hobbi motorozáshoz vásárolnám. Elsősorban a jó alföldi homokon és a somogyi agyagon használnám.
Meg ez lenne az első endurom, amivel igazából beletanulnék a dologba. Ennél konkrétabb elképzelés még nincs.
Véleményeteket szeretném kikérni az elképzeléseimmel kapcsolatban?
Valamint amitől tartok igazából, az indítás (berúgás). Melegen még csak-csak menne de hidegen nem biztos, belököm én, de azért minden hideg indításnál?!
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni hogy mennyibe kerül egy XT hez a dugó gyűrű vagy csak gyűrű?
Vagy esetleg linket ahol találok árakat!1989-90 es évjárat!
Köszi!
valami kupec emberke mert beszámított mindent, még egy nyílpuskát is viszek a motor árába
meg ahogy néztem igen sok szerszáma volt, meg aztán nemigen érdekelte mit viszek, cagivát szinte meg sem nézte
azt mondja kipofozza őket aztán eladja, mondjuk legalább nem beszél félre
igazság szerint a wr450est nézegettem sokáig (előtte a drz-ket) de mind vízhűtésű
ez az xr meg olyan egyszerű mint a szög, már szinte olyan csupasz mint egy cross
még akku sincs benne, meg gyújtáskapcsoló és hasonló nehezékek
pl 1 esés a drzvel lehet akár 100 pénz is abból 70 a hűtő.......
35 ló körüli a gép
szerintem pont jó, nem az az arcnövelő hűdeizmos, de nem is hörög le egy kis domboldalon mint a simson
cagiva 10 lóval gyengébb, és 40kilóval nehezebb és bárhová elvitt.....
már nagyon mennék felétek, de valahogy nem jön össze....
igaz ma is voltam felétek, de rohanni kellett
pusztaszabolcsi az xr
Hali
Nagyon meg vagyok elégedve a Vecsési bontoval, kedd délután 3 ora körül beszéltem velük alkatrész ügyben szerda reggel 9 kor ébresztett a futár.Árban is elfogadhato volt teljesen hibátlan alkatrészt kaptam semmi kopás nincs rajta.Tényleg korrektek voltak.
üdv
hello szét szedtem és szerintem a lendkerék mögöt azzal a fogaskerékel van a baj mert mind a két irányba elfordul és nem hajtja a főtengelyt mit lehet vele csináni aha cserélni kell menyibe kerül azért ilyen ontos mert berúgó kar sincs benne gyárilag csak öninditós
szerintem szedd szét aztán meglátod mi a hiba
mert szétszedés után is el lehet vinni szerelőhöz meg másik blokkot is lehet venni
bár egy blokk csere kevesebb macera mint foltozni hetekig
de mi a ráknak pörgetni azt az xt-t? 5-6 ezer felett kár forgatni, amit felette tud arra már ne legyen kíváncsi senki
Szia mindenkinek kicsi help kelene nekem tt 600 hoz kellene nekem vezérmü tengely és vez lánc szelep szárszimering heng fej tömités légyszi hamar váklaszoljon valaki fontos lenne nincs most motorom és igy bénának érzem magam gyors választ nagyon köszi
lobogtatja a szél..... terepen még nem voltam
hanem általános bánat van a ténéré elvesztése miatt
cagiva nem hiányzik kicsit sem, de az a böszme dög hiányzik, pedig idén szinte nem is mentem vele.......
homokban kényelmesebb a 350es, nagyobb dombokra mászkálni meg a 600as a jobb
esetleg drz400, wr450 ezek izmosabbak (kb mint a 600as) de drágábbak
Hobbi motorozáshoz vásárolnám. Elsősorban a jó alföldi homokon és a somogyi agyagon használnám.
Meg ez lenne az első endurom, amivel igazából beletanulnék a dologba. Ennél konkrétabb elképzelés még nincs.
ha jó a motor 1-2 rúgásra indul és olcsó, komplett blokk annyi pénz mint egy ktm dugó
amúgy hová kell mennyit kell stb stb
Néhány kérdéssel fordulnék hozzátok. Terveim szerint endurót szeretnék venni vagy idén ősszel, vagy jövő tavasszal. Ez lenne az első ilyen motorom.
Amik a kritériumok:
- 4 ütemű legyen,
- Yamaha, vagy Honda,
- legyen rajta rendszám és legyenek papírjai
- Max 400000 Ft-om van rá átírással együtt.
Amikre gondoltam: Yamaha TT 250/600, xt 250/350/400, honda xr 400/600, esetleg Cagiva T4 350
Véleményeteket szeretném kikérni az elképzeléseimmel kapcsolatban?
Valamint amitől tartok igazából, az indítás (berúgás). Melegen még csak-csak menne de hidegen nem biztos, belököm én, de azért minden hideg indításnál?!
Valaki tudna segíteni hogy mennyibe kerül egy XT hez a dugó gyűrű vagy csak gyűrű?
Vagy esetleg linket ahol találok árakat!1989-90 es évjárat!
Köszi!
valami kupec emberke mert beszámított mindent, még egy nyílpuskát is viszek a motor árába
meg ahogy néztem igen sok szerszáma volt, meg aztán nemigen érdekelte mit viszek, cagivát szinte meg sem nézte
azt mondja kipofozza őket aztán eladja, mondjuk legalább nem beszél félre
te meg egyél sok mézes zsíros kenyeret sok sörrel aztán jönnek a kilók
ez az xr meg olyan egyszerű mint a szög, már szinte olyan csupasz mint egy cross
még akku sincs benne, meg gyújtáskapcsoló és hasonló nehezékek
pl 1 esés a drzvel lehet akár 100 pénz is abból 70 a hűtő.......
szerintem pont jó, nem az az arcnövelő hűdeizmos, de nem is hörög le egy kis domboldalon mint a simson
cagiva 10 lóval gyengébb, és 40kilóval nehezebb és bárhová elvitt.....
már nagyon mennék felétek, de valahogy nem jön össze....
igaz ma is voltam felétek, de rohanni kellett
pusztaszabolcsi az xr
ma megtekintettem egy honda xr400ast aztán hamarosan cserebere lesz
megy a ténéré és a cagiva és jön az xr
bár a ténéré nincs elfelejtve, előbb-utóbb beszerzek egy 1vj típust
Nagyon meg vagyok elégedve a Vecsési bontoval, kedd délután 3 ora körül beszéltem velük alkatrész ügyben szerda reggel 9 kor ébresztett a futár.Árban is elfogadhato volt teljesen hibátlan alkatrészt kaptam semmi kopás nincs rajta.Tényleg korrektek voltak.
üdv
A csak berugós XT-re rálehet tenni az önindítót?
nem valami szabadonfutós megoldás? mert én nem láttam behúzómágnest azon az önindítón
mert szétszedés után is el lehet vinni szerelőhöz meg másik blokkot is lehet venni
bár egy blokk csere kevesebb macera mint foltozni hetekig
de mi a ráknak pörgetni azt az xt-t? 5-6 ezer felett kár forgatni, amit felette tud arra már ne legyen kíváncsi senki