Ezt így nahéz megmondani, hogy miatt állt be az egész. Hengert vagy ebay-ről tudsz venni, vagy valamelyik magyar bontóból, esetleg Tarján vagy Csetény. Ha kellenek telefonszámok szedek össze párat.
Ez még függő dolog, tegnap már odáig fajult a dolog hogy felgyújtom, mostanában csak baj van vele, pedig ezt a szezont még ki kéne birnia. Egyébként az adatlapod töltsd már ki légyszi
te
én
ini
meg egy CRM125 (ha sikerül beszervezni)
erre felénk az endurósok teljesen kifogytak, mindenki inkább autóra váltott. Esetleg még pár ember DT80-al (?)
Ha 18-as a hátulja, tudok felajánlani egy cross gummát, én már nem használom, csak kerülgetem itt egy ideje.
Hanem a problémák jelenleg nem kicsik. Tegnap akartam kerülni egyet, indulni nem nagyon akart. kb minden 3. rugásnál elkezdte hajtani az önindítót is, aztán egy baszomnagy kattanás, és utána megint meg rendesen a berúgó. Zsír új aksi van benne, az önindító meg csak kattog, meg se tud mozdulni. Úgy érzem hogy ez a polgárdi motoros találkozó betett szegénynek, de már lassan nekem is elfogyni az összes agysejtem
Sztem valami nem jól került a helyére, a vezérműlánc meg annyira befeszült hogy kilőtte a feszítőt. Úgy látom a képek alapján hogy az egész henger kuka
ma össze raktuk a motorom egy nagy felújítás után pár körre ki is vittük az utcára mire kiégett a szerelésből visszamarat olaj volt egy nagy csattanás és meg ált minden körbe járva észre vettem hogy a vezérműlánc feszítő mechanika kiszakadt a helyéről és ki tépte a blokk oldalát egy jó darabon tettem fel pár képet szerintem a bakelit feszítő törhtet el benne de nem vagyok benne biztos szerintetek mi okazhatott ekkora galibát benne?
Ne is mond, az ülése vékony is és keskenyebb is. Egy óra alatt kényelmetlenebb mint az Xt egy nap múlva.
Nekem a gyári van rajta de az jobb mint az utángyártottak. Valamelyik motoromon utángyártott volt de az nem is világitott jól és volt vele gond többször is.
Szeva!Van itt egy @asza bolt de nincs ki irva hogy mikor van open,tele van motoros cucokkal,pl páncél kabát sisak csizma meg sok más,még felmegyek nézelődni.
cagiva sincs már.....
kettő motor ment az xr-ért
én nem sajnálom a motort.... tök mindegy hogy aszfalt vagy terep
én a seggem sajnálom mert irtó kényelmetlen az ülése, mintha beton lenne leterítve egy pokróccal
hanem:
eredeti fejidomot nem tudsz az xr-hez? akár lámpa nélkül is
enyém valami utángyártott gumis felfogatású de nem jön be igazán
mondjuk már nem létkérdés az xt index mert nincs xt már....
bár nem állítom hogy nem lesz többé
elmegyünk a világosi várig aszfalton aztán onnan bele a rengetegbe... bihar meg ilyenek
ott alszunk ahol az este elér minket, egy hozzávetőleges terv van ami mindig módosul
jöhetsz még van hely több kategória indul, aug utolsó hétvégéje, (motorozz.hu erdélyország offroad)
Más elfoglaltságok voltak és nem is nagyon volt időm.
Ha találkozunk a motorozáskor, akkor szólj mert van a kocsiba valami ami a Tied.
Hány napra mentek erdélybe? Merrefelé mentek? Hol alszotok? Terepen mentek? Én múlt héten voltam és szép tájak vannak arrafelé.
sár ne nagyon legyen, mert elég határesetes a gumi rajta aztán inkább leveszem ne kopjon az aszfalton (erdélyre spórolok vele) itthon meg csak szövetig kopott gumijaim vannak
nocsak az elveszett ember
merre voltál teljesen elveszve?
igazad van az xt nyugisabb az xr-t mindig tépni kell
valamiért nem tudok vele kis fordulaton menni, olyan on/off a csuklóm rajta
Akkor a Yamahával mennék. Én úgy gondoltam, hogy az én gépembe lenne beletéve egyenként a Te motorodból a "bozonytalan alkatrész". És ha megy vele akkor nem az a rosz.
A blokk kb 1000 darabra van szétbontva per pillanat, szóval kipróbálni nem sok mindent tudunk
Nem vészes egyáltalán a terepviszony, én a tenerémmel megyek. Van egy olyan rész ami kicsit meredekebb, de oda a tenere is simán felmegy 2.al. Esetleg ha valahol lesz nagyon sár az lehet problémás, de mivel többen leszünk, könnyedén kicincálunk bármit sztem.
én
ini
meg egy CRM125 (ha sikerül beszervezni)
erre felénk az endurósok teljesen kifogytak, mindenki inkább autóra váltott. Esetleg még pár ember DT80-al (?)
Hanem a problémák jelenleg nem kicsik. Tegnap akartam kerülni egyet, indulni nem nagyon akart. kb minden 3. rugásnál elkezdte hajtani az önindítót is, aztán egy baszomnagy kattanás, és utána megint meg rendesen a berúgó. Zsír új aksi van benne, az önindító meg csak kattog, meg se tud mozdulni. Úgy érzem hogy ez a polgárdi motoros találkozó betett szegénynek, de már lassan nekem is elfogyni az összes agysejtem
Nekem a gyári van rajta de az jobb mint az utángyártottak. Valamelyik motoromon utángyártott volt de az nem is világitott jól és volt vele gond többször is.
kettő motor ment az xr-ért
én nem sajnálom a motort.... tök mindegy hogy aszfalt vagy terep
én a seggem sajnálom mert irtó kényelmetlen az ülése, mintha beton lenne leterítve egy pokróccal
hanem:
eredeti fejidomot nem tudsz az xr-hez? akár lámpa nélkül is
enyém valami utángyártott gumis felfogatású de nem jön be igazán
Nem Cagivához kell az index?
bár nem állítom hogy nem lesz többé
elmegyünk a világosi várig aszfalton aztán onnan bele a rengetegbe... bihar meg ilyenek
ott alszunk ahol az este elér minket, egy hozzávetőleges terv van ami mindig módosul
jöhetsz még van hely több kategória indul, aug utolsó hétvégéje, (motorozz.hu erdélyország offroad)
Ha találkozunk a motorozáskor, akkor szólj mert van a kocsiba valami ami a Tied.
Hány napra mentek erdélybe? Merrefelé mentek? Hol alszotok? Terepen mentek? Én múlt héten voltam és szép tájak vannak arrafelé.
merre voltál teljesen elveszve?
igazad van az xt nyugisabb az xr-t mindig tépni kell
valamiért nem tudok vele kis fordulaton menni, olyan on/off a csuklóm rajta
Nem vészes egyáltalán a terepviszony, én a tenerémmel megyek. Van egy olyan rész ami kicsit meredekebb, de oda a tenere is simán felmegy 2.al. Esetleg ha valahol lesz nagyon sár az lehet problémás, de mivel többen leszünk, könnyedén kicincálunk bármit sztem.