Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még nem, igazából ki kéne derítenem hogy a jelenlegi használható-e. Ha nekiállok a témának, kereslek majd. Mostmár lábra kéne állítanom szegénykét, már 1 éve csak áll.
remélem azért 20.-a körül lesz szabad időd
Falsot sziv valahol. Próbáld azt, hogy a csatlakozásoknál fújsz féktisztítót, és amikor elkezd emelkedni az alapjárat, ott szívta be a féktisztítót. Ami ezeknél a mocinál problém szokott lenni, hogy a szívócsonkok elöregednek, megrepedezik, és már szlopálja is be a levegőt meg a koszt meg mindent. Erre oda kell figyelni. Igaz az új egy vagyonba kerül, van vagy 10e az új, a gyári meg olyan 20 körül.
A balos szívócsonkon van egy kis csöcs. Az le van dugózva rendesen? Enegem az megszivatott rendesen egyszer...
Helló!
Bocsi csak lenne egy kis gondom a XT 550-esemmel.A blokk hibátlan 550 XT blokk TT600 Karburátorral és gyújtással.Nagyon bika a gép semmi hangja semmi füst!Csak ott vagyok bajba hogy ingadozik az alapjárat.Egyszer nagyon magas egyszer alacsony és ilyen kicsiket csuklik a motor.meg gázfröccs után ver 30 centis lángot.Mi lehet a baja?Valaki nem tudna segíteni ?Előre is köszönöm.
Érdekel a dolog,de hengerfej nincs?Bp-n laksz?
eddig kb 50km van benne általam hajtva
szóval még nem tudom mennyit fogyaszt
szerintem a hatótávja olyan 200km lehet, vagy kicsit felette. elég pörgős masina 5 liter körül ehet
de majd tesztelem, csak szinte semmi szabadidőm sincs egyenlőre
25 e,
Üdv!Mi az ára?
van 600 henger dugóval
lendkereket sikerült szerezned?
helló!
gyári paramétert nem tudok mondani,de nekem van komplett szettem hozzá,10e
Énszerintem sokan lebecsülik az XT600-at, nademajd 2 hét múlva kiderül, remélem végre összejön a közös csapatás
Azt a 10litert kevesellem, nekem sztem folyton azon járna az eszem hogy ÚRISTEN MINDJÁRT KIFOGY, NEM AKAROM HAZATOLNI!
10lityi a tankja(emlékezeteim szerint) abból 4-5 lityis fogyival el lehet járkálni...(bocs h én írok,de haveromnak is van 400 xr és elég soakt motoroztunk 1 ütt)! Vhol kérdezted ini-t h nem e gyenge v vmi ilyesmit kérdeztél...ne tévesszen meg az a 34 lovacska...sztem ini erről elmondja a véleményét,de a 600 as tenere alul marad ellene...
most igy nm használom,bár időm se llenne, de ma dumáltam szerelővel vmikor megnézzük
Ilyenkor sztem érdemes szétbontani a blokkot, számos oka lehet. Ha így használod hogy ennyire eszi az olajat, előbb utóbb akkora baja lesz ami k*rva sokba fog fájni.
Lehet pl. kopott dugó, kopott gyűrűk, szar szelepek, szarrá ment szelepszár szimering, stb.
Egy tankal mennyit tudsz elmenni? Nem túl pici neki a tankja?
5-6 e km, vagy évente. Amelyik előbb elérkezik. Én olajszűrőt is cserélek minden olajcserénél, azon a 7-800 ft-on nem spórolok. Meg ilyenkor éredemes a gumigyűrűt is cserélni az olajszűrő fedele alatt, mire megtanultam, lett egy egész szép kollekcióm a törött fedelekből. A mostani ami fent van, az is el van repedve, szóval biztos veszek vagy 3-4 db-ot tartalékba. Volt már hogy ez hiúsított meg egy motorozást.
Így első ránézésre jónak tűnik márcsak valami működőképes motort kell addigra varázsolnom.
Szeva!
Valaki meg tudná mondani hogy 91-es tt 600-nak az új lamellák kb milyen vastag meg a rugó milyen magas.előre is kössz
hali
stephan!
aug 19-20-21olyan 90% hogy itthon leszek (22. már meló )
akkor esetleg összehozhatnánk egy csapatást
bár a nej valami kirándulást tervez, szóval még nem tuti semmi, ha más nem akkor már csak a szeptember marad
hello + Az lenne a kérdésem, mitöl lehet az hogy hidegen nagyon jol megy a gép , de melegen már nem pörög fel rendesen, meg nem is olyan hirtelen ahogy kéne, gyertyát probáltam 8 as + 9 es hőtürésüt is,mindegyikkel ugyan ez a helyzet.valamint ienkor durrogni is szokott. amugy indul is 1-2 rugássra. a block kicsit zörög,de nem vészes+télen meg lessz nézve mien állapotba van a dugó,vezérmű lánc stb.
Hello ,éreklődnék kb hány km-enként szoktatok olajat cserélni? 600-as tt-m van. Valamint az olajszürőt minden olajcserénél kell cserélni,vagy elég csak minden másodiknál.és ienkor csak átmosni?
Mit látnak szemeim xr ? és ráadásul Honda hát szép a yamaha után viszont szó mi szó jól néz ki
rákaptam a hegyi motorozásra
oda meg egy könnyű gép kell, meg olyan amihez lehet kapni mindenféle alkatrészt
aztán az xr volt a legegyszerűbb vas, léghűtés, minimális elektronika, elég jól állítható futómű stb stb
egyedül a seggem nem szereti még, olyan az ülése mint egy darab betonoszlop
ténérén elültem reggeltől estig, itt úgy érzem max olyan 10-15 perceket kell ülni egyhuzomban
aztán lehet megszokja majd
hali, h-h vettél xr-t?:)