Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

körbekentem az önindítónál azt a fedelet hőálló masszával, majd kiderül mit ér
előtte facán zsírtalanítottam
elméletileg semmi extra nincs ott...
asszem 4 volt
A postaköltséget meg majd megmondom. Nemhiszem hogy kb 400-nál több lenne.
akkor küld légyszi oda
de ráérsz egy hét múlva is mert csak akkor tudok utalni
múltkor mennyi volt? 4 ezer?
megvan a cím!
nekem az első gondolatom az lenne, hogy falsot szív valahol
Hi!
Yamaha xt 600-am van. Egy kis segítséget, tanácsot szeretnék kérni.
Hideg indításkor rohadt nehezen akar indulni, durván nagyot durran néha, ma már a kipufogó végét is kinyomta, Valami tipp, hogy mitől van? pl: gyujtás, gyertya, én bénázok, akármilyen jó tanácsot, segítséget megköszönök.
Meglepő, de nem szívózott sokat, csak az 50%-ot nyögte be (amire számítani lehetett).
Köszi, megfogadom.
na ennek örülök! kárpótolja a sok fejfájást.
nem kötekedett sokat a rizsevő?
addig ne zárd ám le a ticket-et amíg meg nem érdkezik a guba
OFF

Köszi a tippet, úgy néz ki visszakapom az 50%-ot 70-ről indultunk
nekem is sajnos mindkettőbe kuka teljesen, és a tenerébe nem is lesz olyan olcsó mulatság

az E-s xt aksiját felraktam egyszer töltőre este, hogy ne merüljön, aztán úgy felejtettem... másnap dél körül hív apósom, hogy aléggé sistereg az aksi, ne vegye-e le a töltőről. Na azóta se működik.

A tenere aksija is full kuka, egyáltalán nem veszi fel a töltést. Jó lenne bele találni gondozásmentest. Azt a bizonyos csavaros kupakosat nem szivesen tenném bele.
Asszem megvan még muterod címe, akkor el is sétálok vele holnap reggel a postára.
Ha nincs meg a cím, este még jelezni fogok.
akkor kellene a fékcső
anyám címe megvan még? vagy nem is tudom már hová lett küldetve
számlaszámod megvan fizetéskor utalom
Hát nekem szar az akksi a mociba tehát úgy világit ahogy pöfög a moci, 600 as meg nem a nagy fordulatról hires tehát vennem kell 1 akksit, mert ha jön mellettem vki mocival nem látom a saját fényem
Ha kell, ott van a múltkori,beszerzési áron a tiéd.
tudnak olyan embert aki rendszámoz motorokat
ülésem kész, hétvégén viszem a fejidomot a műanyagoshoz, gyors festés és gumicsere után megpróbálkozom a rendszámozással
egyedül a fékcsövem a szar
Még nem, most is ugyanúgy ott van az alkatrészes dobozomba, ki se csomagoltam még.
asszem az lesz, hogy letámasztom a tenerét amíg meg nem lesz minden alkatrész, mert így egyre több minden szarik be. Hamarosan bugyborogni fog ez E modell, addig nyúzom azt.
pumpa nem kell de amit egyszer rendeltünk fékcsövet azt beépítetted?
érdekelne a másik is
ócsóéééé
Kérlekszépen a xenon bevilágítja az egész rétet,még sosem kellett refire kapcsolnom amióta beszereltem. Nemtom a zsaruk mennyire baszogatják érte a jónépet, de remélem nem kell kiszerelnem.
apropó, nem kell valakinek egy radiálpumpa?
nekem a gyári 35ös izzópár van benne és kitűnően világít
az a xeon semmire sem jó szerintem
cagivába betettem egy 55/60as izzót és az is úgy világít mint a nap
ha tölt akkor működik
kell mérni feszültséget ha 14v felé van akkor jó, világítást féklámpát mindent használva
meg ne legyen valami rettenet forró
szoktak tenni alá hűtésnek egy alu lapot
pont azon gondolkodtam, hogy az összes indexnek meg világításnak led-nek kell lennie, mert a xenon minden ampert megeszik. Most még mindegy, mert a műszerfal világításon kívül nincs semmi más világítás az áramkörben, de ha lesz hátsólámpa, meg féklámpa meg minden szar,nem lesz elég a termelt áram.
csak már ott tartanék hogy rendszám van rajta
Most az lesz, hogy amit levettem róla azt viszem el megcsináltatni, és megmondom a mester úrnak, hogy a legjobb tudása szerint a legvastagabb anyagával foltozza meg.