Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezt is végigjárom

meg ha összejön hétvégén megnézzük a román hegyeket, most teljesen bekattantam motorozás téren
Amikor elkészültem az újáépítéssel, lett bele új fesszab, egy 20as volt,de sztem lassan ennek is mindegy lesz. Meglehet azt nézni valahogy, hogy ellátja-e még a funkcióját?
kell venni bontóban egy honda xl jobbos kapcsolót
az profibb kivitel nem törik szét azon is van indítógomb meg vészleállító
bár nem tudom milyen a yamaha vészleállító a honda testet kapcsol off állásban
szar akkuval meg inkább ne használd nehogy elfossa magát a fesszab
xt-t nem tudom hogy csinálták mert nem tudom tesztelni akku nélkül
cagiva gyújtása független az akkutól, ott szikra is csak akkor van ha megfelelő sebességgel forog a főtengely
A másik indok, ami miatt nem szivesen megyek messzebbre, hogy nem vagyok benne biztos hogy szeplőtlen tiszta a motorom származása.
Vasárnap reggel felraktam az új önindító kapcsolót, amit visszahoztam a müanyagostól. Az utolsó tekerésnél elpattant megint... Ez is olyan dolog ami sosem lehet jó egy tenerén. Pont olyan mint az olajszűrő fedele. Az se volt rajta ép még sosem. Már van egy kisebb kupaccal aminek le van pattanva valamelyik füle. Ha lesz elég, öntetek belőle egy dugót
Igazából ez az aku nem forgat semmi, nem bírja megmozdítani a főtengelyt. Ha nincs benne aku nem is indul el se tolásra, se behuzatásra. Most csak trükközve indul, de ha nem balfaszkodom el és nem fulladok le, utána már nincs baj.
Mennék én, ha lenne egy megbízható motorom. Így hogy teljesen kuka az aksi, max csak a szomszéd faluig merek menni.
Ha egyszer kikeveredek ebből a pénzügyi zavarból, nem lesz olyan túra amin nem leszek ott.
én is úgy voltam hogy amikor már be tudtam annyira hajlítani a lábam hogy rátegyem a lábtartóra akkor már mentem motorral..... igaz csak a rehab 350essel
aki meg legázolt rá sem mert ülni, idei évet ki is hagyja, pedig meg sem sérült

sőt úgy veszem észre mintha vadabb is lennék mint múlt évben, de olyan okosabb vad

idom nem tudom hol van, én a dt-hez akartam vadászni de egyik bontóban sem volt, körbe kellene nézni hogy esetleg valami univerzális nem alakítható-e át rá
Hali mindenkinek vissza tértem ki engedtek rendbe jöttem már vasárnap a motorra is ismét ráultem mentünk egy kört és fostam is de rendesen de hál istennek most nem lett semmi bajom amúgy még mindig kellene nekem az idomszett a yamahához nem tud valaki valamit? Mert bár történt ami történt én vissza szálok a nyeregbe föleg ha itt aláb hagyna az esö talán még az utakat is megtalálnám szoval ha valaki tud nekem segiteni idomok beszerzésében nagyon megköszönnöm
ez a mostani akció volt
a gépek többségén volt rendszám de nem minden gépen
én hívtalak de nem akartál jönni....

ha gyenge az akku akkor lassan forgat és emiatt indulhat rosszabbul
azt már észrevettem hogy ilyenkor ha rábikázok sokkal könnyebben beindul
mondjuk nekem nem indul könnyen keveset kap a műszer
az lehetséges hogy a döglött aksi miatt indul nehézkesen a motorom?
Ez a mostani vagy egy régebbi csapatás? Erre feltétlenül kell rendszám? Mert nem mindegyik gépen látok. Ilyesmi terep van felénk is, imádok ilyen helyeken menni.
fele lett csak a tervnek
kaptunk akkora esőt hogy kb 10méter volt a látótáv
a motorosgatyám tényleg vízálló, állt benne 10 centi víz
de a kabát ujjból is folyt kifelé a víz amikor megálltunk
utánna már annyira fáztam hogy hazajöttem félútról, mondjuk terepen azt hiszem 1 ember csinálta végig
azért a nagy dögökkel izzadt ám a nép (transalp, afrika twin, tenere, ktm adventure stb) én meg a kis 25 lóval bőszen vigyorogtam
de a nagyobbak azért bevállalósabbak voltak
http://youtu.be/8p0-2qtdtcw van egy kis ízelítő[/L]
mennék én 500al is..... bár azt inkább a levegőben
nemsokára feltépünk pestig a dunaparton, ott megpihenünk majd holnap földúton elmegyünk szegedig, aztán vagy egyből haza aszfalton vagy vasárnap földúton közelítem meg a kiindulási pontot
szóval közel 500km földúton, ha összejön, lehet még ma futót kell hivatni

már összepakoltam, gps-re megy a friss tuhu aztán indulás
mármint hogy 500al fogsz menni, vagy 500km-t?
kitakarítottam a légszűrőt meg a karbit aztán indult is a 2. rúgásra
hétvégén ismét tesztelem mit bír, megyünk kb 500at földúton
Csapd fel a teneret futóra, aztán hozd el úgy. Kár lenne kihagynod ezt a tóban motorozást
Cagivának nem lett baja a víztől?
na a cagiván meg az ülés alatt van ahol a ténéré pakolós doboza van
oldalt felcsap és már be is szippantotta, ráadásul egyből a szivacsra mert olyan mint egy cilinder és a közepébe megy a szűretlen levegő
valahogy meg kellene 2 rekeszesre csinálni, de ahhoz meg szét kellene vágni az egész légszűrőházat
Én imádok ekkora vízben mászkálni, meg a tenere is szereti. Még jó hogy a tank alatt van a légszűrőja. A másik XT-vel bajban lettem volna, mert annak oldalt van a légszűrője, ott ahol a tenerén a kis pakolós box van, vagyis abban a magasságban, csak a másik oldalon.
ilyenem mentem 2 hete.... be is ázott a cagiva bénán van a légszűrő megoldva egyből beszippantja a vizet
toltam a motort 5km mire hazaértem ebből kb 3km bokán felül érő víz/sár
egy hétig alig bírtam fogni
ténéré szerintem szeretné ezt a terepet
Nézted a képet a 3174 hsz-ben? Szereted az ilyen terepet? Akác után sztem összehozhatnánk végre a várva-várt motorozást.
Ez egyébként úgy történt, hogy a tulajnak az öccse elvitte egy körre, meg még utas is volt mögötte, aztán amikor már vagy negyed órája nem hallottuk a motor hangját, elmentünk megnézni hogy mivan. Azt hittem sose sikerül szétfeszegetni. (egyébként egy DT80-ról van szó)
még szerencse hogy nem volt laza a lánc
én mindig felültetem az asszonyt mögém a csomagtartóra aztán úgy nézem mennyire laza/feszes
Köszi laci a tanácsokat