Múlthéten sikerült többször is kimenni kerülni egyet. Rögtön az első alkalommal történt egy kis baleset,aztánvagy2 órát szarakodtunk mire sikerült megoldani a helyzetet.
A kék füst azt jelenti, hogy olajat égetett, de tuti hogy csak a légszűrőből hörpintett egy kicsit. Egyébként a putoline légszűrőolaj faszának bizonyult, én ezt használom.
Szevasztok érdeklödnék hol lehet beszerezni tt 600 ra matricát mert kerestem netem de nem találtam...
pedig ami most van rajta azt is az ufo készítette ugyhogy biztos lehet hozzá kapni de hol...
Ebben szeretnék ha segítenétek...
A választ elöre is köszönöm...
Vágtam a gép légszürőjébe szivacsot, és nem volt ithol semmi cucc amivel megtudtam volna nevesiteni hogy foga jobban a port, háth kicsit megkentem motor olajjal, most ma beinditotam, hidegen pöcc röff
aztán
leáll
indit leáll
indit
megy csattag meg első inditásnál kéken füstöl mint a rossseb
1 darabig ment de csatogott
,meghuzattam nem lett semmi baja simán jár no füst semmi, lehet felkapta a légszűrüből 1 kicsit az olajat?
vagy próbáld beáztatni bioetanolba, elméletileg az is old mindent
szétszedni fedeles kisvödörbe áztatni pár napig aztán kifújatni, aztán ismét áztatni
kár azért 40 pénzt kiadni be kell méretni a fúvókákat, gyári adat megvan, esetleg Fúvóka kalibrálót beszerezni
hondának is úgy eltűnt a füstje hogy el sem hinném ha nem én csinálom.....
Van egy karbi amit kinéztem, csak az 40e-be lenne kb, az € árfolyamtól függ, az ki van pucolva ezzel az ultrahangos eljárással, a csövek ki vannak rajta cserélve, meg asszem az összes fúvókája új. Van itt fehérváron egy szerviz, azt mondták h 5e-ért átnézik nekem az egészet, jó lenne tudni hogy tényleg akkorák-e a fúvókák mint ami rájuk van írva. Simán elképzelhető, hogy át vannak fúrkálva. Én csak simán kompresszorral szoktam kifujatni, de elég valószínű hogy tele van rakódva, mert amikor megvettem, több mint egy évet állt egy fészerben.
amúgy én fogkefe fegyvertisztító kefe stb szoktam, valami alkoholos zsíroldóval, ezt a fekete/zöld lerakódásokat teljesen feloldja
meg ilyenkor egy kompresszor áldás
valahol olvastam hogy ultrahangos tisztítás elég jól kitakarítja a karbi levegő járatait
egy próbát megérne
injektorokat ha így mossák szinte gyárias lesz, legalábbis ezt állítják
Eddig csak 1 hondám volt, az is speed gép, azon könnyű volt a karbit kivenni, bár a fél motort szét kellett bontani hozzá. Ez a fekete füst dolog nálam még mindig megvan, át kéne nézetni a karbit, de akkor meg motor nélkül maradok
nem lesz ez a dob rajta sokáig majd körbenézik a bontókat
annyira nem gagyi mert arrow meg saválló és van közepe amit ha beteszünk nem ordít
liganajoztam beállítgattam, most kb jó nincs az a nagy fekete füst, szerencsére volt egy másik karbi amiben gyári fúvókák voltak
de a hondát sem jobb szerelni... karbit alig bírtam visszatenni a helyére, még talán a ténérétől is szarabb
majd lefotózom valamikor
olyat készítenek amit csak szeretnél
pedig ami most van rajta azt is az ufo készítette ugyhogy biztos lehet hozzá kapni de hol...
Ebben szeretnék ha segítenétek...
A választ elöre is köszönöm...
aztán
leáll
indit leáll
indit
megy csattag meg első inditásnál kéken füstöl mint a rossseb
1 darabig ment de csatogott
,meghuzattam nem lett semmi baja simán jár no füst semmi, lehet felkapta a légszűrüből 1 kicsit az olajat?
szétszedni fedeles kisvödörbe áztatni pár napig aztán kifújatni, aztán ismét áztatni
kár azért 40 pénzt kiadni be kell méretni a fúvókákat, gyári adat megvan, esetleg Fúvóka kalibrálót beszerezni
hondának is úgy eltűnt a füstje hogy el sem hinném ha nem én csinálom.....
meg ilyenkor egy kompresszor áldás
egy próbát megérne
injektorokat ha így mossák szinte gyárias lesz, legalábbis ezt állítják
annyira nem gagyi mert arrow meg saválló és van közepe amit ha beteszünk nem ordít
liganajoztam beállítgattam, most kb jó nincs az a nagy fekete füst, szerencsére volt egy másik karbi amiben gyári fúvókák voltak
de a hondát sem jobb szerelni... karbit alig bírtam visszatenni a helyére, még talán a ténérétől is szarabb
majd lefotózom valamikor