20w50-es catrol, az bele a legfaszább. szívó oldal 0,1 - kipuff oldal 0,15. Idomot meg sztem találsz az RMC-nél, fékbetétet meg bárhol lehet találni, biker-world.hu, nagyvas.hu, ebay, de itt az aprók között is vannak elég jók, mintha brembo-t láttam volna a kiemeltek között. Én GoldFren-t használok hátul, úgy fog mint a satu, nem nyikorog. Az AP Racing is fasza, arról is csak jót tudok mondani.
Helló!
90-es TT 600-ba milyen olaj kell és kb mennyi?és a szelephézagot vki meg tudná mondani?és esetleg nem tud vki bal oldali oldalsó idomot meg hátra fékbetétet?köszi helló
600as
rendszámos, kb jó állapotú, egy karbi beállítás kellene neki mert rettenet kormol
de előbb szerezni kell egy fojtott kipufogót rá
olcsó volt ha csak a motort nézzük megállt 200ba jövő év végéig műszaki szinte új gumikkal
mekkora cm3?
250 alatt eléggé hurkalé, főleg ha már jól le van lakva. Én se cserélném el semmire, ez már annyira a szivemhez nőtt, hogy nálam marad ameddig szét nem esik.
haver beszerzett egy honda xl gépet azt tesztelgetem bőszen
kib..ott ócska kipuff van rajta, tisztára nyitott 4 ezer alatt csak hebeg-habog
5 ezer felett tép mint állat
el nem cserélném rá at xt-t az már 2,5ezer felett elkezd húzni de valami bitang módon
Én amikor elküldtem az enyémet a kárpitosnak, kicserélte a habanyagot, mert már az is nagyon ratyi volt, így viszont álomkényelmes lett.
méhészet téma:
Itt úgy szétverte az akácot a vihar, hogy semmi nem lesz, aztán Végül sikerült egy helyet szerezni a bakonyban, úgyhogy szerda éjszaka költözünk. Itt a környékbeli méhészek szabályosan összeverekednek a helyekért...
van a gyári ülésen yamaha felirat festve
engem nem hoz lázba, mert ezek a gagyi festékek tuti lejönnének, aztán nem lenne szép
megkeményítetem az ülést meg egy picit ki kellene szélesíteni na majd meglátom, nagyon királyos embert találtam szinte házhoz jön az ülésért
remélem a munkája is ilyen királyos lesz
már csak valami műanyagos emberke kellene aki tud pótolni is, 2 cím van de mindkettő 100km túl van
kipörgettem az akácot, kb 10x annyi szúrás mint szokott és 10x kevesebb méz mint szokott
nem olyan jó arány.... de kellett pörgetni mert kell a méz enni kb meg is eszem a többségét következő tavaszig
Először ilyet akartam, de nem volt már neki ebből a karbon hatású anyagból. A felirat meg onnan jött, hogy a DT80-n is ugyanitt van a felirat, és az eléggé tetszett, és végül úgy lett belehímezve. Nem is tudom hirtelen hogy az XT-n van-e gyári korában felirat
Ez az olajfolyás dolog nálam is állandó probléma, de nálam a fordulatszámmérő lehajtásánál is durván folydogál. Bár ott szarul van megoldva, mert csak egy oldalról fogja csavar, azt is féligmeddig kiszakítottam
szóval ha lessz guba, veszek heli-coil szetteket, aztán ezeket megszüntetem. Az önindítónál első próbálkozom az lesz, hogy új tömítés+jól megkenem tömítő pasztával. A cél az hogy a blokk teljesen steril legyen. Az E-s XT blokkján egy negyed bolhapöcsnyi olajfolyás sincs.
ülés nagyon tetszik főleg az oldala
lassan enyémet is megcsináltatom, végre találtam olyant aki elérhető közelségben van és szivacsot is tud pótolni
bár én inkább valami egyszínűre gondoltam olyasmire mint a gyári
hanem megtáltosodott az önindítónál az olajfolyás 1 használat után annyit folyt mint egész múlt évben
azzal nem lesz gond, már be van járatva...
ezt az állíthatós telót már többen mondták hogy hogyan lehetne fabrikálni, de én inkább olyat veszek ami eredetileg is ilyen, így nem kell meggájverkedni
A fékeket meg a futóműveket én is akarom tuningolni, amennyire csak lehet. Ha minden összejön, az enyém lesz a világon a legkirályabb XT600Z TENERE 1987 - 1VJ !
Ezt úgy képzeld el, hogy megyek majd az utcán, és megállítanak autogrammért, meg hogy lefényképezkedhessenek a motorommal, stb...
hát annyi legalább, de annak jobban örülnék ha a garázsban lennének
Felszerelés nélkül el se indulok, ekkora dögnél ez alap. Estem már olyat, hogy rádőlt a lábamra, és meg se éreztem. Namost ha nem lett volna rajtam a hiper-szuper csimmám, valószínű a bokám szarrá törik.
Valami dekor nekem is kéne a gépre, de ez eléggé hátul van a listán. Ha nem kellett volna ennyit költenem a fogdokira, már rendszámos lenne a trakesz.
90-es TT 600-ba milyen olaj kell és kb mennyi?és a szelephézagot vki meg tudná mondani?és esetleg nem tud vki bal oldali oldalsó idomot meg hátra fékbetétet?köszi helló
rendszámos, kb jó állapotú, egy karbi beállítás kellene neki mert rettenet kormol
de előbb szerezni kell egy fojtott kipufogót rá
olcsó volt ha csak a motort nézzük megállt 200ba jövő év végéig műszaki szinte új gumikkal
250 alatt eléggé hurkalé, főleg ha már jól le van lakva. Én se cserélném el semmire, ez már annyira a szivemhez nőtt, hogy nálam marad ameddig szét nem esik.
kib..ott ócska kipuff van rajta, tisztára nyitott 4 ezer alatt csak hebeg-habog
5 ezer felett tép mint állat
el nem cserélném rá at xt-t az már 2,5ezer felett elkezd húzni de valami bitang módon
méhészet téma:
Itt úgy szétverte az akácot a vihar, hogy semmi nem lesz, aztán Végül sikerült egy helyet szerezni a bakonyban, úgyhogy szerda éjszaka költözünk. Itt a környékbeli méhészek szabályosan összeverekednek a helyekért...
Valaki tudna valami szerelési útmutatót vagy vmi ilyesmit 90-es tt 600-hoz?
Megyek be állítom.
most ilyen 0,12 meg ilyesmit úgy sem tudsz mérni
engem nem hoz lázba, mert ezek a gagyi festékek tuti lejönnének, aztán nem lenne szép
megkeményítetem az ülést meg egy picit ki kellene szélesíteni na majd meglátom, nagyon királyos embert találtam szinte házhoz jön az ülésért
remélem a munkája is ilyen királyos lesz
már csak valami műanyagos emberke kellene aki tud pótolni is, 2 cím van de mindkettő 100km túl van
kipörgettem az akácot, kb 10x annyi szúrás mint szokott és 10x kevesebb méz mint szokott
nem olyan jó arány.... de kellett pörgetni mert kell a méz enni kb meg is eszem a többségét következő tavaszig
Köszönöm!
Ez az olajfolyás dolog nálam is állandó probléma, de nálam a fordulatszámmérő lehajtásánál is durván folydogál. Bár ott szarul van megoldva, mert csak egy oldalról fogja csavar, azt is féligmeddig kiszakítottam
szóval ha lessz guba, veszek heli-coil szetteket, aztán ezeket megszüntetem. Az önindítónál első próbálkozom az lesz, hogy új tömítés+jól megkenem tömítő pasztával. A cél az hogy a blokk teljesen steril legyen. Az E-s XT blokkján egy negyed bolhapöcsnyi olajfolyás sincs.
lassan enyémet is megcsináltatom, végre találtam olyant aki elérhető közelségben van és szivacsot is tud pótolni
bár én inkább valami egyszínűre gondoltam olyasmire mint a gyári
hanem megtáltosodott az önindítónál az olajfolyás 1 használat után annyit folyt mint egész múlt évben
ezt az állíthatós telót már többen mondták hogy hogyan lehetne fabrikálni, de én inkább olyat veszek ami eredetileg is ilyen, így nem kell meggájverkedni
mondjuk egy állítható gázos hátsó teló lehet nekem sem ártana majd, de majd kiderül hogy viselkedik aszfalton
ha kiderül...
Ezt úgy képzeld el, hogy megyek majd az utcán, és megállítanak autogrammért, meg hogy lefényképezkedhessenek a motorommal, stb...
Felszerelés nélkül el se indulok, ekkora dögnél ez alap. Estem már olyat, hogy rádőlt a lábamra, és meg se éreztem. Namost ha nem lett volna rajtam a hiper-szuper csimmám, valószínű a bokám szarrá törik.
Valami dekor nekem is kéne a gépre, de ez eléggé hátul van a listán. Ha nem kellett volna ennyit költenem a fogdokira, már rendszámos lenne a trakesz.