akác után téphetnénk majd, vagyis már csak jövő hónapban
esetleg ha szerzel egy rendszámost (esetleg 125/50) akkor ez nem hoz lázba?
egy részét ismerem a terepnek elég jó, most hogy volt/van sok eső nem ér a tengelyig a homok
Akkor annyira nem olcsó ott sem, azt hittem sokkal lejjebb van ott a benga ára. Most nézem csak hogy nem is vagy olyan messze, csak néhány tankolás és ott vagyok Egyébként mikor jöttök már vissza? ideje lenne már
skype-olásra beszéljünk már meg egy időpontot, mert sosem futunk össze
Mi szerdán el tudtuk venni tőlük a repcét, de most itt sincs olyan idő hogy legyen akác. A bakonyról sajnos lekéstünk, minden hely elkélt, szóval ha itt nem lesz akác, szopóka van
a bull?
az egy állat.... nem tetszene ennyire már az ágy előtt lenne a bőre
tudja hogy rosszat tesz, azt is tudja hogy bünti jár érte, de megteszi... és megteszi 100.-ra is
nem olcsó itt sem, ráadásul a drágábbikat tankolom...
95ös omv carrera vagy mifene, 5-6 pénzel drágább mint a sima de kb 40-50km-el többet elmegy egy tankkal, szóval úgy vélem megéri
hanem ami igazán bosszantó hogy esik ez a ganaj eső folyamatosan és nem dolgoznak a rabszolgák, lassan leveri az idő az összes akácvirágot
szerintem szara müanyag tank, nekem az YZ müanyagtankos volt, de állandóan besárgult, egy nagyobb eséskor esetleg beszakadhat,nehéz festeni, nem lehet rá tanktáskát rakni,
stb-stb
néha nézd meg milyen az olaj aztán ha nem tetszik cseréld előbb
ismertem olyant aki 3 ezrenként cserélte, de csak lent engedte ki, és minden 2. cserénél dobta ki a szűrőt, és akkor volt full olajcsere
én majd ősszel terveztem a cserét szerintem lesz benne 3-4 ezer addig max
én tavaly ősszel vettem az xt-met azóta motorikus baja nem volt... eddig csak jó tapasztalataim vannak a tipusról...
valakinek volt már nagyobb gondja 600 as xt..vagy tt motorjával,,,
?
nekem berugo dekni repedt szétt ott köpte az olajat ...llitolag tipushiba... utána vettem rá deknit,,meg olajat cseréltem meg szüröt,, olajcsere 6000 km enként kell vagy sürübben ha terepen használom nagyrészt?
elvileg nagyjából az enyém is kb ugyan az mint a tied, leengedtem teljesen, mindenhonnan, beleöntöttem 3 litert mer hiába melegítettem be nem ért a maxhoz, megkérdeztem egy ismerőst aki mondta hogy menni kell vele egy kört és utána megnézni, úgy meg már rohadt sok volt, engedhettem le belőle,
szerintem ha már van benne 2 liter, olyan nagy kár nemigen lesz a motorban, meg kell nézni meddig ér a nívón, azt jónapot, ha kevés önteni rá, ha sok leengedni.
Haver Gilera RC 600-asa is ette ezeket a "csavarokat".A végén már 10.8 as minőségűből lett csinálva.......hiába.Érdekes hogy semmivel sem volt hosszabb életű a 10.8 as mint a 6 os.
Hy mindenkinek!
nemrég vettem egy Xt 600 at 2kf est ,,olajcserét,szűrővel 1 hónapja csináltam rajta.. 2,6 liter nél mutatott maxot kb ugy h járattam leállit és ugy néztema nivo szintet,,most reggel néztem alig éri ela nivot...
valaki irja le legyen szives h hideg vagy már járatott motornál mutat e a nivo pálca helyes szintet..
kimegyek motorozni megnézem akk többet mutat napi indulás elött megy épphogy valamit...... elöre is kössz a helyes válaszokat
nekem elöl 16os van hátul meg 40 (ha jól emlékszem)
4ezres fordulaton 5.ben 100al megy 140 az olyan kb 3/4ed gáz
140en túl nem mertem menni a cross gumikkal, avval szinte lehetetlen aszfalton megállni
én nem látom értelmét a túl nagy hátsó fogaskeréknek, annyi ló van ezekben hogy még sok is, nekem 2.ban 30-40fokos emelkedőkön simán felmegy, az hogy esetleg elveszítek pér tized másodpercet a kigyorsításnál nem igen érdekel, ezzel szemben nem kell mindig váltogatni 2..3. ban el tudok lenni egész nap
bezze a 350est örökké kell pakolgatni, ott nem pihen a kuplungbowden
esetleg ha szerzel egy rendszámost (esetleg 125/50) akkor ez nem hoz lázba?
egy részét ismerem a terepnek elég jó, most hogy volt/van sok eső nem ér a tengelyig a homok