Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Állítólag az Opel omega gyűrűk csont nélkül belemennek.Pár forintos dolog.Hogy élettartamra mennyit bírhat
esetlegesen ha jó a hangja érdemes bereszelni egy új gyűrűsort
1 mérettel nagyobbat venni és beleküzdeni
akkor beleférne egy 25ösbe szerintem

de hát szétszedés után már egyből okosabb az ember
szerintem két véglet van:
-kb 4e ft (szelepszárszimeringek)
-60+ (dugó, gyűrűk, szelepek, lógó hajtókar, felújításra szoruló hengerfej, stb)
mennyebe kerülne megcsináltatni a motoromat hogy ne egye az olajat!?
most hétvégén lakodalomba kell menni esetleg május 1 látszik még jónak
ott meg vasárnap már meló van
az a szopi hogy alig van szabad hétvégém, hétköznap meg hiába vagyok itthon senki sem ér rá
amikor meg itthon lennék hétvégén az tuti hogy vagy esik vagy valami f@szság van a rokonságba és oda kell menni
mond neki adok érte egy nyílpuskát meg egy fűkaszát
el kellene adni a fűkaszát mert növöget a fű és nem akarnék dolgozni vele.....
nyílpuskát meg nem tudom használni mert a koocsoog szomszéd felnyomott
Én annyiért simán megvenném!
Már kigondoltam az útvonalat, szóval rajtad múlik hogy mikor megyünk.
Hali mindenkinek Tt sek figyelem felhivott egy ember az este hogy van egy törött tt 600 e je mint nekem és azt monta hogy megvan a blokk (uzemel) hátso kerék + elsö telo karbi légszurö stb stb csak a váz és az eleje hiányzik a kérdésem az hozzátok hogy szerintetek menyit lehet ezekért adni az ember azt monta hogy 80 pénzért mindent ide ad szerintetek?
Az a helyzet, hogy én szinte kosárban vettem az enyémet, hiányosan, törött és elhasznált alkatrészekkel. Kerestem egy bontott blokkot hozzá, a pótlásokhoz és utólag derült ki, hogy az TT blokk! Mindkettő itt volt előttem szétbontva és összehasonlíthattam a különbségeket. A legfontosabb talán az, hogy a TT hajtókaron van olajspricni, ami a dugattyú aljára küldi a kenőanyagot hűtésképpen. A váltóban, kupplungban nem találtam különbséget, és minden alkatrész csereszabatos az XT-vel. Persze lehet, hogy valami felett elsiklottam...
Ráadásul mindkét motor komplett robbantott rajza megvan, erről szereltem össze a blokkot!
Tehát az XT/TT tengelye megegyezik, nekem bármelyik megfelelne ha találnék. Új van, 16-17K jó magyar forintocska...
A dekompresszor nekem is a halálán van már, illene cserélni, csak az újért sokat kérnek. Elég nagyot kell így rárúgni, de még nem törött el sosem.
Azt hogy más tipusé stimmel.e, azt nem tudom, a 600-as kategóriában a közel egykorú TT-XT között van átfedés azt biztos, lehet ezt-azt átcserélni.
Nekem eleinte nem ment a berugás, csak önindítóztam. Mostmár inkább rugással indítom, amióta rájöttem a technikájára. Én inkább az izmaimat vagyok hajlandó használni, mert annyira nem vagyok nagydarab (80 kiló)
Okés megnézem a manuált is
azért köszi
a régi xt-k manualjában van 1000 az elsőnek
de tedd amit akarsz....
vagy cserélj egyet 500 másikat 2000 aztán 5 ezrenként aztán mindenki megnyugszik
esetleg figyeld mikor kezd fogyni, addig ken az olaj
pl zsigulim mindig olyan 12 ezer felé kezdte enni az agip olajat, mondjuk ez csak akkor mérvadó ha nem folyik sehol sem
vagyis nem mind az
de az új gépek nem léghűtésesek ...
Na mind1 nagyo fusztrál ez a dolog mert sztem túlzás az h 100km enként kelljen cserélni ....
szerintem mindenhonnan hiányzik egy nulla....
új gépeknél is 1000km az első csere
hát nekem olyat mondtak hogy új dugóval 100km enként
egy darabig
utánna meg 500km enként mert ugye léghűtéses
de én komolyan nem hiszem el h olyan srűn kellene :S
vagy mégis ?
MOTUL 5000 10W 40 es jó lesz az XT 600 ba?
600asba 6 ezrenként vagy évente
ami előbb jön
szerintem jó ez az intervallum a 350esnek is
de ha nagyon benne vagy a retekben vele érdemes kicsit sűrűbben cserélni mert gondolom akkor forgatod rendesen
HY Yamaha TT 350 ben milyen sűrűn érdemes olajat cserélni ha járatós és ha már be van járatva ?(léghűtéses)
már nem olyan könnyű..... gizdultam tél óta 30 kilót aztán olyan gyenge vagyok mint a molyfing
alig bírom felemelni a motort......
még egy tízestől meg akarok szabadulni aztán kell edzeni keményen
múlt évben néztünk havernak egy berúgós 1vj ténérét azt simán berúgtam, sokkal nehezebbnek gondoltam, de azért mint a szimót kézzel nem indítanám
szomszéd szenvedett egyszer az xt-vel állt a gép pár hónapot aztán nem indult, már meg akart halni mire beröffent neki
amúgy ha sokat áll a gép (vagy mint nekem hogy 60fok van nyáron a tárlóban) akkor le kell engedni a karbiból a benzint és sokkal könnyebben indul, furamód a cagivának nem számít pedig egymás mellett vannak
Könnyű neked...akkora nagy kabátban Annakidején mikor megvettem az XR 650-et,bajban voltam én is.Elmentem,megnéztem,a gazdája rárúgott hármat és ketyegett a gép.Megvettem ,hazavittem,nagy volt az öröm, utána....pár napig nem tudtam elindítani.Erőlködésem eredménye_egy vödör veríték plusz egy szétrúgott crosscsizma lett .Pár nappal később egy haverral söröztünk/ igen sokat/ ,mondom neki a problémámat.Előhozatta a gépet, rárúgott hármat szivatóval utána egyet szivató nélkül és már járt is.A lényeg az volt hogy a faszinak be volt gipszelve a jobb lába.
adok érte egy nyílpuskát megy egy fűkaszát a többit kitoldom kp-vel
érdekel?
Sziasztok!
Eladó az xt 350-es motorom ha gondoljátok tudok képet felrakni meg is van hírdetve!Ha esetleg valakit érdekelne akkor szóljon és leírom a részleteket mert van 1-2 dolog amit hozzá szeretnék fűzni!