Ha ugratni akarsz, arra itt van lehetőség bőven. Vannak olyan részek, ami szinte függőleges, meg van 2 krosszpálya is, az egyik magán, de ha épp nincs kint senki akkor simán odapofátlankodok
amióta a Jani elköltözött englisbe, azóta nincs senki szinte akivel motorozzak, csak ilyen 80-125ccm-s gépek vannak jóformán, szóval ez a 60as tempó nekem nem idegen dolog
verettem most egy olyan 100ast, már néha tudok úgy ugratni hogy mindkét kerék a levegőben van
ez a motorozás többet ér mint egy gyúrás, legalább olyan hatékony
voltam tankolni 4,7re jött ki a fogyasztás 2/3 terep 1/3 közúttal
majd azért úgy tervezz hogy 60tól jobban nemigen tudok menni
nehezen megy ez a bátorság összeszedés, úgy néz ki öregszem....
ma majdnem voltam felétek, megyünk motort csereberélni simontornyára úgy volt hogy ma megyünk de a másik motort nem tudták műszakiztatni, péntek du elmegyünk, legalább tudom tesztelni mennyit kajál a műszer
pontos hatótávot nem tudok
eddig nem volt rajta km óra, egyszer voltam vele 330km akkor azt kifutotta egy tank, de akkor a hosszított áttétel volt rajta meg olyan nézelődős tempóban mentem
de 200km tuti elmegy 1 tank benzinnel még terepen is már ha nem zúzunk mindig felfelé valami nagyon meredeken
én könnyen tudok tankolni, már ha van hol..... nem kell tartanom a sünöktől
Cagivának mennyi a hatótávolsága? Mert akkor úgy tervezem az útvonalat...
Még nekem is kell beszereznem egy kanna bengát, tegnap már tartalékra kellett fordítanom sajnos.
úgy tűnik a japók nagyon precízre csinálták a karbit
és elpárolog valami ebből az ócska benzinből és ko....
bezzeg az olasz csoda nem finnyás ritka az amikor 2 rúgásra indul csak
bár megtaszítom olyan lendülettel hogy pördül a főtengely vagy 5 fordulatot
akkor 05.01. neked jónak tűnik? eddig még nem tudok róla hogy lenne programom
Írtad valamikor, hogy ha leengeded a karbiból a bengát, könnyebben indul utána. Tegnap kipróbáltam, és láss csodát, a 3 rugás után pöfögött is, pedig nálam egy motorozás úgy kezdődik, hogy gyertya megpucol, karbi szétszed-kitakarít-összerak --> 1 pöcre indít.
nekem ilyen 1000 éves forgalmija van
utolsó valami andrea akárki, a kivonón is ez van de lakcím vagy valami ilyesmi semmi......
nagy trehányak ezek a digók
nagyon agyalok hogy el kellene enyém cserélni egy kisebbre
de annyira faca gép hogy nem tudom megtenni.....
pedig meg kellene mert nem tudok vele menni terepen, mert erre felénk inkább csak homok van.
lehet inkább rendszámozni kellene, csak valahogy ki kellene hámozni az olasz papirokból az utolsó tulaj adatait az adás-vételihez
aztán lenne aszfaltos gép meg keményebb talajon terepes kicsit
3 ezres fordulaton 70el megy, 4 ezresen közel 100al
szegény cagiva meg olyan 7 ezer felé éri el a 100at.
amióta a Jani elköltözött englisbe, azóta nincs senki szinte akivel motorozzak, csak ilyen 80-125ccm-s gépek vannak jóformán, szóval ez a 60as tempó nekem nem idegen dolog
ez a motorozás többet ér mint egy gyúrás, legalább olyan hatékony
voltam tankolni 4,7re jött ki a fogyasztás 2/3 terep 1/3 közúttal
majd azért úgy tervezz hogy 60tól jobban nemigen tudok menni
nehezen megy ez a bátorság összeszedés, úgy néz ki öregszem....
ma majdnem voltam felétek, megyünk motort csereberélni simontornyára úgy volt hogy ma megyünk de a másik motort nem tudták műszakiztatni, péntek du elmegyünk, legalább tudom tesztelni mennyit kajál a műszer
eddig nem volt rajta km óra, egyszer voltam vele 330km akkor azt kifutotta egy tank, de akkor a hosszított áttétel volt rajta meg olyan nézelődős tempóban mentem
de 200km tuti elmegy 1 tank benzinnel még terepen is már ha nem zúzunk mindig felfelé valami nagyon meredeken
én könnyen tudok tankolni, már ha van hol..... nem kell tartanom a sünöktől
Még nekem is kell beszereznem egy kanna bengát, tegnap már tartalékra kellett fordítanom sajnos.
és elpárolog valami ebből az ócska benzinből és ko....
bezzeg az olasz csoda nem finnyás ritka az amikor 2 rúgásra indul csak
bár megtaszítom olyan lendülettel hogy pördül a főtengely vagy 5 fordulatot
akkor 05.01. neked jónak tűnik? eddig még nem tudok róla hogy lenne programom
megfelelő alkoholszint beállítása után akár a süsü a sárkányra is lehet keményen zúzni
utolsó valami andrea akárki, a kivonón is ez van de lakcím vagy valami ilyesmi semmi......
nagy trehányak ezek a digók
http://grandemoto.com/iratok/f...
de annyira faca gép hogy nem tudom megtenni.....
pedig meg kellene mert nem tudok vele menni terepen, mert erre felénk inkább csak homok van.
lehet inkább rendszámozni kellene, csak valahogy ki kellene hámozni az olasz papirokból az utolsó tulaj adatait az adás-vételihez
aztán lenne aszfaltos gép meg keményebb talajon terepes kicsit
3 ezres fordulaton 70el megy, 4 ezresen közel 100al
szegény cagiva meg olyan 7 ezer felé éri el a 100at.