Előre is köszi a vidit ha naon jó a hangja lehet majd 1x leugrok élőbe is vmikor nyáron a szünetbe meghallgatni jó lenne nekem is valami gyárkémény a gépre
Szia hát aszem épp azért eladó mert nagyon fáj ez egy elég nagy gáz a tt nél nekem az van és szinte 90 % ban csak a 3 dikat használom ugyhogy én azt mondom keress olyat ami jó és nem kell ilyenekkel bajlodnod
Na látod itt a lényeg HÚZZAD csak neki egész nap homok meg pálya meg országúti 130 és este nézz csak bele hogy a 12l es tankban mivan semmi ez a fogyasztás nekem full kihasználtságnál van de ha csak tötymörgök nekem sem eszik többet 6-7-8 l nél de én azt szeretem ha kell kapaszkodni a húzat ellen hogy le ne vigyen na ott nöl a fogyasztás és itt ahogy a képen látni na ezt szeretiiiiiiiiiiiii
Sziasztok!
Vennék egy TT 600 R-t 98-as évjárat. A 3. sebességgel vannak problémái, állítólag bevesz de ha nagyobb gázt húznak neki akkor olyan mint ha átugrana tehet nem adja le az erőt a kerékre. találkozott már valaki ilyen problémával? gondolom fogaskerék. Kérdés hogy meg merjem e venni illetve mennyibe fájhat egy ilyen probléma
Köszi a segítséget!
Laci
ha már bowden
3mm-es bowdenbelsővel találkozott már valaki üzletben?
pár helyen rákérdeztem de nincs sehol
pedig legtöbb esetben elég lenne a belső részt cserélni
én úgy vagyok már hogy nem kell nekem izomláz motorozás után hetekig....
bár beneveztem egy hosszabb belföldi túrára
ha ezt túlélem akkor terv szerint ez következik
szóval azért már el kell kezdeni az erőnléti edzéseket, mert mostanság eléggé ócska állapotban vagyok
le akarok gizdulni 100 kilóig, még van 15 mínusz hátra...........
Ez nem 100km-re értendő hanem óránként.Na persze nem egyszerre 1 óra hanem 3 x 20 perc például.Félelmetes hogy akár 15 perc kemény /!/ krosszozástól mennyire kikészül az ember szervezete.Adrenalin 1000,oxigén szinte 0,az összes izmod görcsberándulva.Imádom. A legutolsó út:Kiskőrös-Ökördi- Akasztó Parti csárda.......ez kb 15 km ,ott a tank elnyelt egy ötös kanna benzint pedig teli tankkal indultam. Mit össze nem röhögtek a horgászok rajtam mikor megérkeztem, a motort letámasztottam balra én meg "lepihentem" jobbra...vízszintesbe.
hogy a rákba eszik 10 litert?
nekem a ténéré 6,2be állt meg egy zúzósabb túra után, pedig még homok dombokat is másztunk
vagy hosszútávon kevesebbet eszik? mert mentünk majd 250km
mondjuk azóta sem húztam úgy neki....
Köszi a gyors választ ennek túdatában azt hiszem hogy nem erre fogom lecserélni a meglévő Yamaha tt 600 asom mert nekem ez csak endúrozgatni kell igaz ez is eszik vagy 10 et de ez egész nap azért köszi egyszer remélem ki is probálhatok egy cr 250 et
nos
nem kell motor hogy lehessen jópofát esni
egy csavarhúzó segítségével olyant estem hogy kellett vagy 2 perc mire fel tudtam kelni
magamra kaptam a krovakészletet meg egy doboz pótalkatrészt is
most már tényleg nem szerelek semmit, meg nem is csinálok semmit az idén
valahogy nem vagyok szerencsés
bár most jelentős sérülés nem történt csak nem tudom a jobb kezem behajlítani rendesen
az ideg majd széjjeltép
Ez nekem feltett szándékom, csak nekem is rendbe kel vágnom a tenerét. Idén nemtom meglesz-e, de nagyon remélem hogy igen. Alapon tavaly is volt endúró verseny, az ide nincs is messze, csak nem készült el a szekér.
Most van egy enyhébb hengerfej probléma, a kuplung is cserés, de ha meg lesz csinálva, reszkessen aki nevez
Tartsd fejben, mindenképpen összehozunk egy ilyet
Stephan, kicsit rendbe rakom a vasat, nem megyünk el majd valamien enduró versenyre? te tenerével vagy az e xt vel én az xl er nyerni nem fogunk de legalább kitomboljuk magunkat utána meg 1 söritalt tolunk vagy akárki mással
Az egyik legfontosabb kimaradt....mindig patika állapotú legyen a légszűrő!Ha egyszer lesz szerencséd kibróbálni egy jó kondiban lévő CR 250-et meglátod hogy teljesen más világ.Ja és azon ne csodálkozz hogy az adrenalintól a próba után csak hápogni tudsz de beszélni nem
A dugattyúszett/Prox 30000 volt legutóbb/egy szezont bír nálam,hajtókar ,csapágyak,ezek két szezont többnyire.Láncból nem szerencsés a legolcsóbbat venni mert volt olyan délután hogy 3cm-t nyúlt A 13-15000 ezres sima O-gyűrüs láncokat használom.X-gyűrüs meg mittodomén milyen 30000 ft-os láncom még nem volt.Olajból a Castrol 2t használom,picivel jobb mint a Repsol.Többnyire 25-ös keveréket használok,ez miatt még soha nem volt problémám.
de azt is szereti