Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem szokott néha elérni a szerelhetnék? Szerintem úgyis szetszeded...
Én pont így jártam a 2es számú XT-vel. Nem bírtam ki hogy ne szedjem szét.
Én is ugyanilyet nyomatok, csak 20W50-eset. Asszem fekete flakonja van.
3. opció:
felhívod a Wilbers-éket, hogy küldjenek neked egyet mert a tiéd elfáradt
másik opció:
elküldöd a csika úrnak
a futóműbeállítós topicban megtalálod
tegyél a rugó alá valamit ami összébbnyomja
ha jól emlékszem 50mm a belső rész 70mm a külső
helló mindenkinek!
mit tudnák csinálni a hátsó teleszkópommal ha már tiszta keményre van állítva és akkor is puha,szóval jól rugózik csak akkor van baj ha ugratok 1 kisebbet....
mindegy az, csak 4t motorhoz való olaj legyen
a legolcsóbb ásványi is jó neki
20w50 pont tökéletes, csak be kell melegíteni a gépet az intenzív használat előtt
ha megy vele, egy darabig nem akarom bántani
melegen megpróbálom kitekerni aztán meglátom
ha nagyon nehezen jön ki akkor marad.....
Okés köszike de a szervízkönyben azt találtam h 5C felett 20W 40 ajánlott 15 C alatt pedig 10W 30 :)
Szia nekem tt 600 as van én castrolt használok mert az a legjobb
Szeva majd nézd meg a képeket az iwiwen jó.meg kapscold majd be a Sky pot oksi majd hivlak.
Hello
Yamaha TT 350 be milyen olajat illik tenni ?
Amúgy most fog új Yamaha dugattyút kapni.
Én nagyon imádok a TT-t 74kg vagyok de számomra könnyen kezelhető "öreg" 4T létére és kis bika gép :P

Ha valaki tudna rá baloldali hátsó idomot azt nagyon megköszönném !
egyébként lehet igazatok van,elég fura mókus ez a csetényi tag.
van nekem még egy számom,ez a polgárdi motor bontósé:06209450610
aztán hogy ez a pók milyen,azt nemtom még nem volt vele bizniszem
balesz0707@freemail.hu
erre elküldhetnéd kopaszkak.köszöntem.
Akkor gondolom Ventilspiel kalt E / A ez szelephézag E:einlass /A:auslass
Ventilspiel - szelephézag
Kolbenlaufspiel- ez meg az az érték amit a dugó max mozoghat, nemtom hogy van ez szakszóval

szívó - einlass
kipuff - auslass
Egy szettben asszem 15 db menet van, úgyhogy hozd nyugodtan a hengerfejedet! Már egy csomót megnéztem jútúbon hogy hogyan kell használni, szóval vérprofi vagyok...
vegyél úgy hogy pluszba is........
mert valami lett az én gépemmel is nem lehet kitekerni a gyertyát
egy negyed fordulatot mozog aztán mintha oda lenne ragasztva
nem tudom mi lett vele, nem emlékszem hogy valaha félre lett volna kapatva
gyertyának a menetét meg majd megnézem
Kolbenlaufspiel? szivó szelep?
Ventilspiel ? kipufogó szelep?
ha jössz erre, bodb be a táskába,aztán majd megbeszéljük
nem tudja valaki hogy az XT-be való gyertyának milyen méretű a menete?
kéne vennem lassan egy heli-coil szettet...
nekem minden típusú talajra a teneré esik jól
menni földutakon erdőn-mezőn jobb a ténéré
de ami sáros vagy agresszíven rázós jobb a könnyebb
pl csatornaparton jobb a cagivám mint a ténéré, meg most voltam vizes mezőn ott is
de keményebb földúton már szörnyen bizonytalan a cagiva 80 felé azon túl meg nem is merem húzni
ténérét kedvelem messzebb menni akár toronyiránt mindenen keresztül
aztán alig van a 2 gép között 30-40 kiló különbség, csak a cagivának sokkal lejjebb van a súlypontja
ez olyasmi mint a vaspor olajban van "áztatva" aztán azt kentük a szelepre majd fúrógéppel tekertettük aztán úgy csiszolgattuk be anno a zsigulit
annál nagyon jól sikerült, pedig kicsit meg is volt égve a szelepülés
Ahoz nem valami pasztaféleség kell?