én is arra tippeltem, meg arra is használtam, de utána jól rábasztam amikor sok lett bele az olaj és engednem kellett le belőle csavar kiesett mer addig még csak csepegni sem csepegett amíg nem jött ki teljesen, mindenem olajos lett
leeresztőn csak nincs üresjelző
az gondolom beljebb van... sosem szedtem még szét a tehenem, de gondolom olyasmi lehet mint az fz
abban még fokozatjeljő is volt valamikor
megszereztük a mellettünk lévő portát is, aztán telirakom akácfával jó sűrűn
20x 60 méter de lesz benne minimum 500 fa
kint lakunk a préri szélén aztán nagyon huzatos a terep
még azóta is ugyanúgy van
kell rá egy trafó, meg kb 3L olaj, aztán goo!
valószínű azt fogom most használni egy ideig, mert a másiknak tönkrevágtam a gyertyamenetét, aztán így elszöknek a lovak a gyertya mellett
szerintem az a kis csillagcsavar hely azért van hogy amikor kilazítottad ki lehessen tekerni egy csavarhúzóval meg betekerni, ne kelljen kalimpálni a krovával
szerintem az a kis csillagcsavar hely azért van hogy amikor kilazítottad ki lehessen tekerni egy csavarhúzóval meg betekerni, ne kelljen kalimpálni a krovával
kb mennyit engedtél le, illetve mennyit öntöttél bele?hol engedted le az olajat?én levettem a váltókar alatti csövet, meg kivettem a leengedő csavart is az is ott van, 19es kulcs kell rá, meg van benne vagy egy csillag vagy egy laposfejű csavar.a kis csavart azt szerintem nem is lehet kivenni belőle, nagyon nem kínoztam de nem jött ki.
én is ma cseréltem, hát kínlódtam vele, a dt-be kb 20 perc alatt megvolt mindennel, ez meg volt vagy 1,5 2 óra mire meglett minden, mennyit öntötté bele? megjárattad? ha belement vagy 1,5 liter érdemes menni egy kis kört vele, állóhelyben hiába járattam én is.
beleöntöttem majd 3 liter és még nem ért el a pálcáig se, mentem egy kört és már majdnem kibuggyant a tetején, engedhettem le belőle.
Szeretnék kérni egykis segítséget!
Az lenne a gond hogy leengedtem az olajat a motoromból ( XT 600) 1985 körüli a motor és mikor visszaöntöttem az olajtartályba, elinditottam és nem keringeti a blokkba. Vagyis nem fogy el az olaj a tartályból pedig blokkból is le lett engedve.
lehet hogy az olajszivattyúval van valami?
vagy levegös lett a rendszer?
na baszki eddig tartott a nagy terv
meghozták az akác csemetéket ültetgethetem egész hétvégén......
pedig hétfő/kedd-re ígérték
addig végezni akartam az fz-vel is.
így tuti nem megyek, legalább asszonyt is be tudom fogni áskálni
csak az időtől függ.....
már megkerestem a pufajkás nadrágom, reggelre kell az.... szereztem faca új csizmát azt akarom bejáratni
de ha esőket látok tuti nem, itthon még elviselek egy megázást de messzire nem akarok menni szar időben
úgy vélem elég hosszú még az idény.......
Múlt héten lemostam a gépet, most meg vettem egy gyertyát, holnap reggel kipuccantom a karbit hogy tuti elinduljon, ellenőrzöm az olajszintet, kikészítem a ruhámat, szóval arra a kérdésre hogy jösssz-e holnap, nemleges választ nem fogadok el
Én úgy gondoltam, hogy olyan nagyon max 150-et adnák érte ha tényleg fasza állapotban van. A grandemotoval sztem megtárgyalom, ők kb ebbe az árba szoltak ilyen kategóriájú motorokat hozni.
nekem mostanság olyan csigaszerű a tempóm
és még így is sántikálok minden megmozdulás után pár napig
víz meg úgy van hogy utánna haza kell eveznem vagy 100km
valahol van horgászós esőcuccom talán meg kellene keresni
Helo!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy most készülök olajat cserélni a motorban eddig castrol act evo 20w50-est használtam. Szerintetek maradjak ennél a típusnál vagy esetleg tudtok vmi jobbat?
Yamaha XT 350 a motor!
az gondolom beljebb van... sosem szedtem még szét a tehenem, de gondolom olyasmi lehet mint az fz
abban még fokozatjeljő is volt valamikor
20x 60 méter de lesz benne minimum 500 fa
kint lakunk a préri szélén aztán nagyon huzatos a terep
amúgy mit ültetsz? erdőt?
kell rá egy trafó, meg kb 3L olaj, aztán goo!
valószínű azt fogom most használni egy ideig, mert a másiknak tönkrevágtam a gyertyamenetét, aztán így elszöknek a lovak a gyertya mellett
néha duplázok serényen
bár a faültetés menne ilyen duplán, a hátam majd szétszakad a fúrótól
beleöntöttem majd 3 liter és még nem ért el a pálcáig se, mentem egy kört és már majdnem kibuggyant a tetején, engedhettem le belőle.
Szeretnék kérni egykis segítséget!
Az lenne a gond hogy leengedtem az olajat a motoromból ( XT 600) 1985 körüli a motor és mikor visszaöntöttem az olajtartályba, elinditottam és nem keringeti a blokkba. Vagyis nem fogy el az olaj a tartályból pedig blokkból is le lett engedve.
lehet hogy az olajszivattyúval van valami?
vagy levegös lett a rendszer?
meghozták az akác csemetéket ültetgethetem egész hétvégén......
pedig hétfő/kedd-re ígérték
addig végezni akartam az fz-vel is.
így tuti nem megyek, legalább asszonyt is be tudom fogni áskálni
már megkerestem a pufajkás nadrágom, reggelre kell az.... szereztem faca új csizmát azt akarom bejáratni
de ha esőket látok tuti nem, itthon még elviselek egy megázást de messzire nem akarok menni szar időben
úgy vélem elég hosszú még az idény.......
és még így is sántikálok minden megmozdulás után pár napig
víz meg úgy van hogy utánna haza kell eveznem vagy 100km
valahol van horgászós esőcuccom talán meg kellene keresni
Lenne egy olyan kérdésem, hogy most készülök olajat cserélni a motorban eddig castrol act evo 20w50-est használtam. Szerintetek maradjak ennél a típusnál vagy esetleg tudtok vmi jobbat?
Yamaha XT 350 a motor!
bár leginkább senki nem ül fel mögém, ami nem is baj, úgyis utálom ha ül mögöttem valaki