szerintem egy nullát elütöttek
erre felénk 3-400 pénz egy rendszámos
valami dílerrel kellene beszélni aki hoz be hátha tud valamit
ha kinézel egy olaszt, tudok embert aki elhozná, reális áron
de az nem fizet, meg alkudozik, odamegy a címre beteszik a gépet, és házhoz viszi
max leellenőrzi a vázszámot......
megbízható, osztálytársam volt
esetleg a sváboktól is nézhetsz, oda is sűrűbben jár
bár én nem kínlódnék vele, max ha valami egészen olcsó lenne a gép
Csak azért gondoltam erre, mert amikor elindultam, nem vettem észre hogy el lenne törve, útközben nem mentem neki semminek, nem baszódott fel semmi a motor alá, és ezen a tóban mászkáláson kívül semmi más nem jut eszembe ami okozhatta volna. Vagy lehet hogy csak simán most fáradt el az anyag(azon túl hogy egy kicsit előfordulhat hogy jobban húztam meg a kelleténél )
akkor szerintem eltörne minden blokk
tuti nem tesz jót neki a nagy hőingadozás, de gondolom erre is gondoltak a japók
nagyon ravaszak ám
olyan 10 évesen lebaszott fater hogy minden tekeredő dolog alá kell alátét, azóta teszek ha tudok
Alátétet sosem szoktam tenni, eddig nem is volt baj. Eddig nem volt eltörve, én azzal hozom összefüggésbe, hogy tegnap fél délután vízben mászkáltam vele(kb tengelyekig érő), talán a hirtelen lehűléssel lehetett a baj. Akkor tavak képződtek itt-ott, hogy öröm menni benne.
Hello! Sajnos a szelep megadta magát még pontosan nem tudom hogy a szívok vagy a kipufogok! Ez volt tavaly is akkor a szívók adták meg magukat akkor egyben teljes motor felújítás lett de most megint a szelepekkel van a baj Valaki tudna magyarázatot adni rá miért van az hogy a szelepek bele érnek a dugóba ?
A másik kérdésem az lenne:valaki tudna szelepeket eladót? Yamaha xt 600 e 3tb típushoz 1995-96 évjárat!
alátét hiány......
meg ezeket az aluba tekert dolgokat nem kell meghuzigálni 250nm-el
pár ilyent láttam már, meg a megkötött sziloplast a lukban és úgy betekerve a csavar, aztán kidurran
szerintem meg vegyél egy rendszámos(rendszámozható) 1vj-t aztán lesz 2 géped 1 rendszámmal
egyik aszfaltra meg soft terepre a másik meg hard enduro
javítás is egyszerű mert valamelyik gép mindig ott lesz alkatrésznek
meg sem vettem, nem volt átíratva, blokk is szar, meg nem volt amúgy sem tökéletes
szóval sok gond lett volna vele
aztán ahogy öregszem már nem bírom a stresszt
kerékpárt meg kaptam ingyen kicsit rozsdás itt-ott, de lehetett benne olyan 50km max
nem jött be az embernek aztán letámasztotta a sufni oldalának....
gumikat kell venni, meg egy ülést aztán kész, bár most is használható, beletekertem ma egy 15öst ebben a szélben
esetleg újraküllőzni mert azok is rozsdásak...
szóval lehet tekerni, úgy is lebaszott a doki hogy nem biciklizek
Ma mosás közben a Jani észrevett egy fasza repedést a kuplung felőli oldalon, szóval arra a döntésre jutottam, hogy veszek egy ugyanilyen 1VJ tenerét, aminek megvannak a papírjai, aztán a kettőből csinálok egy nagyon királyat, a maradék alkatrészt meg eladom
Szia szinte nekem ugyan ilyen problémám volt kb 4-5 hete én vettem ujj gyertyát de semmi sem változott már már feladtam a sok sok okos ember "pofázásábol" neki ültem és át gondoltam hogy mi lehet a baj szikra van benzin van viszont dadog és le áll hidegen hol jó hol nem jó na most jön a lényeg elkezdtem bontani levegöszurö ház le levegö szürö kimos 2db szivó csö kimos karbi le és a leglényegesebb most jön LE VETEM A KARBINAK A TARTÓ IDOMJÁT EZ 2DB KEMÉNY GUMI SZÁR vagy valami ilyesmi az alatt van egy egy O gyuru na nekem az egyik kimozdult valahogy fogtam az FBS-t és jól bekentem elmostam mindent ahogy kell és figyeltem hogy farsot még csak véletlen sem szivjon sehol na azota repeszt mint állat és NEm dadog nem áll le én aztmondom ezt mindenekelött nézd meg mert egy valamire való gyertya is 2-3 ezer ezt sajna én tapasztaltam mert vetem de feleslegesen én igy jártam és igy javitotam
Üdv mindenkinek! Banyek olyan problémám van hogy tegnap motoroztam verettem neki Gondoltam ma is veretem neki, kitolom indítom had melegedjen a moci. Amikor hideg a motor akkor mindig le akar állni meg nincs egyenletes alapjárat, néha beszaggat, de ez nem probléma.
Viszont most jön a szomorú hír már meleg volt a motor és a dadogás és az hogy leakart fulladni még mindig volt. Itt már probléma van húztam egy pici gázt akkor is semmi, nem pörgőt ki és inkább leállt Én a gyertyára tippelek remélem az lesz,de fura hang jön a vezérléstől olyan mintha a szelep és a dugó csókolózott volna remélem tévedek erős kattogó hang
Gyerekek kicsi help kellene nekem olaj cserém lenne a yamahában viszont olyan castrolt kaptam 10w-40 sea aminek az elején nem egy motor hanem egy dugatyú van viszont a doboza is ugyan olyan kékes zöld mint a másiké de sajna a leirásban nincs hogy valami kulömbség lenne köztuk MOST MT TEGYEK ,?,
tegnap volt némi saralás, aztán még mindig majd szétszakad a térdem....
de nagyon baba lett a kartelvédőm, elég ronda de hatékony, még teszek pár gumicsíkot a felfüggesztéseihez mert rezeg mint állat, és kész is van
valami magnéziumos alu cucc alig tudtam meghajlítani, és még rugalmas is
nekem olyan 50-70 ig tetszetős a motorozás
ma is figyeltük a nyulakat meg az őzeket
70-90 ig olyan még elmegy kategória, 100 felett már nem szeretek enduron menni, mindig le akar a szél tolni.....
Semmi gáz az AF-es számmal.Régebben annyi volt csak vele a gáz hogy nem mehettél vele külföldre,de ezen kívűl semmi.Mostanában változott valami?Unokatesómnak volt ilyesmi évjáratú/87-88 as/ 1100-as gépe.A CR 250 után is félelmetes volt ráülni.130 körül sem volt nehéz egykerékre fölkapni./persze véletlenül/Mindig halálfélelmem volt rajta.
erre felénk 3-400 pénz egy rendszámos
valami dílerrel kellene beszélni aki hoz be hátha tud valamit
ha kinézel egy olaszt, tudok embert aki elhozná, reális áron
de az nem fizet, meg alkudozik, odamegy a címre beteszik a gépet, és házhoz viszi
max leellenőrzi a vázszámot......
megbízható, osztálytársam volt
esetleg a sváboktól is nézhetsz, oda is sűrűbben jár
bár én nem kínlódnék vele, max ha valami egészen olcsó lenne a gép