Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egyenlőre nem tetszik, a kezem nem fér el a pexi alatt ha el van tekerve a kormány.....
mondjuk ha összejön nekem lesz 30ért egy (mondjuk cserebere lesz lehet nem is kerül pénzbe) papiros gép, patent blokk meg 110-130 pénz hozzá bontóba (af-es a blokkja )
át se akarom íratni, nehogymár engem basztassanak a yardok lehet felteszem a ténérére
ma kerültünk egyet a gyerekkel, belemásztunk akkora sárba hogy simán elfeküdtünk
traktorok vágtak vagy 50-60 centis nyomokat
végülis csak a nej nem boldog....... hoztunk haza 25 kiló sarat abból tizet a ruhán
gép meg ilyen, ez még nem az enyém de hasonló
Csak nemhogy "seggrakétára"váltasz? Van képed róla?
kemény 6os a kompresszió az fzr-ben a 11,5 helyett
evvel sem nagyon kapnak el a pályén gyorshajtásért
felénk olyan is van hogy a kötsög parasztjai teliszórják téglatörmelékkel a sarat... meg találkoztam már karókkal is
aztán van meglepi amikor elfekszik az ember rajta
Ha nincs sár akkor keresni kell Csapágyat talán a Pinkmotorstól tudsz rendelni.
felénk azért elég ritkásan van sár....
sosem számoltam mekkora a lánckerék a ténérén de olyan 16:40re gondolom
legalábbis az első nagyobb mint a cagi 15öse hátuljan meg kb akkora mint a 40es vagy esetleg kisebb kicsit

lassan ki kellene a kerékcsapágyakat is cserélni, kell nézni valami helyet ahol van rendesebb
múltkor c3ast adtak havernak kerékbe..... nem értenek ezek ehhez
Aha..szóval Te a lánckerékre gondoltál. Így már értem.15-45 a legjobb választás szerintem terepre.2-esben alapjáraton térdig érő sárban sem döglött meg.Próbáltam a 15-40 -est,szerintem az gyors,főleg ha nagy sárban kell menni láblerakás nélkül.15-52/!/ pedig iszonyatosan lassú.
Ha kipróbálnám még jobban tetszene.

Ha muffot akarnék fogni, nem ilyen gép kéne, hanem valami sport. Ezzel inkább eltekernék legalább Thaiföldig

Az 1VJ nekem is szimpatikus, jó az így 2 mázsásan, ha kevesebb lenne nem is kéne...
havernak 500as a gépe de nagyobb a hátsó kerék és szinte észre sem venni azt a 100ccm hiányt
de a cagiván is ha a 32es kerék van feltéve csak 1-2 sebességbe képes menni homokban rendesen, most viszatettem a 40est aztán már szaggatja a füvet a réten
most már majdnem jó a karbi beállítás is aztán egész harcias gép lett
héten feldobok rá valami kartelvédőt (nem jelzőtábla ám) aztán jöhet az erőnléti edzés
A kerékméret sztem egyezik, de a kuplung még mindig nem lett cserélve, meg majd rakni fogok fel valami fürgébb áttételt, aztán akkor lesz az igazi!
néha fél napokat elvagyok 2.ben.....
ott tud gyorsan is menni meg lassan is
bár én olyan nyugis motoros vagyok, már ha nem önt el az adrenalin
ha mászható dombokat látok egyből rángatózik a csuklóm
de amikor van előtted 50km sík mező....... az nem sok dopping
Én annyira nem szoktam figyelni hogy milyen fordulaton mennyivel megyek, inkább élvezem a tájat Meg nincs is idő ránézni az órára, főleg amikor a Janival jártam motorozni, akkor aztán kellett kapaszkodni a gázba. Kár hogy eladta a TT-t, jövőhéten költöznek a brittországba
Igen az, ez az egy problémám van vele csak. (ja meg az ára... )
csövön kifér.............. nekem 3.ban 100 felé jár 5 ezres fordulaton
ettől jobban hová húzzam földúton?
nekem kicsike kerék van hátul, több 100 métert lehet vele folyamatosan kapartatni
Nálam ilyen gond nincs. Én kihasználom azt ami a rendelkezésre áll Úgy szoktam terepen is közlekedni ahogy aszfalton. Mondták már egy páran hogy úgyis kinyírom magam rövidtávon, de eddig megúsztam egy-két nevetséges eldőléssel. Nagy sebességgel még nem is estem. Inkább mindig csak lassan esek, gyorsan nem fasza
Én személy szerint 85 kg vagyok 185 cm magas én verem a 600 nak szinte ami a csövön kifér bár volt már pár vicces bukta meg röhely és stb stb volt hogy a haverök csak ruhögtek de én szeretem mert van benne erö és nem fogy el ha csak te nem akarod és a hangja király
600ast gyaláztam én a 80as dt-vel is
mondjuk eléggé kiscsávó hajtotta meg sáros vidékre vittem
abból indulok ki hogy a cagivám 82es és 25 ló és 130 kilóval hajtom/am (diétázom keményen )
és a vártnál sokkal jobban teljesít
fe azért gizdább vagy mint én, szerintem próbáld ki a tt350-et ha van lehetőség
elég könnyű, van is ló benne, 300 felé már elég jók vannak
olyanra én is elcserélném a ténérét
600assal örökké félgázon járok, szerintem harmadát sem használom ami benne van, mondjuk nagyon tetszik, sokkal jobb érzés avval menni mint a cagivával, csak ne lenne olyan böszme nehéz
Nekem tt 600 e van én nem csalotam benne megy mint álat fogyasztása jo szerviz igény kicsi alkatrész van dögivel bárhol könnyü 145kg jo endurózni és pályázni egyaránt elsönek kicsit féltem hogy nagy lessz vagy valami de ma már nem cserélném sem kissebre sem másikra az én véleményem hogy le a kalappal és meghajlás elöte pl : egy suzuki dr 600 at gyalázok vele minden téren ugyhogy elöre a tt ugyébennnnnnnn
Tiszta sor hogy terepgép lesz Hogy mi ,azt még nem tudom.
Egy Yamaha WR 250-el szemezek ,csak sajna kevés infóm van róla.Elég ritka tipus.
A második helyezett egy TT 350 vagy 600.A 350-est szintén nem ismerem közelebbről, de félek tőle hogy kicsi lenne.TT 600-as van most a neten elég sok eladó viszonylag jó áron is.Most akkor hogy legyek okos
mit veszel helyette? remélem terepgépet........

nekem van yamaha mégis a cagivát nyúzom, edzésnek jó az
bár most van még egy yamaha de az fzr.... de lehet lesz neki párja is
ezek olyan szerelősek, eléggé odavannak...... ilyent még úgysem csináltam
Jó ám az pedig....ha egyszer megszokod a motorod súlypontját félig állva, meglátod hogy rá sem akarsz ülni az ülésre. Hétvégén eladtam a Yamahámat,remélem nem néztek ki innen?
tizen pár fokot mondogatnak jövő hétvégére.......
nem túl sok, remélem addig csak felmegy 20ig
bár holnapután veszem elő a cagivát aztán megyek edzeni
meg kellene tanulni állva kanyarodni
valamiért nem érzem magam biztonságban ha állok terepen, azfalton 70-80ig még elvagyok, utánna már nagyon le akar lökni a szél
ez már kardános?
az tényleg úgy van hogy ezek már csak aszfaltra jók, oda meg van jobb is.