1 futam?
ha rövidtávon gondolkozol akkor vegyél sima láncot nem kell mindenféle o-x stb gyűrűs
ahhoz még láncspray sem kell, kenheted fáradtolajjal
nézz körbe, a kmc lánc elég olcsó
Épp ez az hogy a fogaskerekeim ujjak már csak lánc hi
ja van mert olyan helyen dolgozom ahol tudtunk lánckereket gyártani viszont láncot nem és a régi nagyon kopott és nem akarom az ujj kerekeket tönkre b..... ni vele ezért kellene esetleg egy kb 1 futamos lánc hozzá
így nemigen fogsz kapni.......
érdemes kompletten cserélni
ha újat veszel bármiből akkor a régiek széteszik
esetleg egy első fogaskerék csere még befér, de az is csak akkor amikor még csak kezd kopni
Sziasztok tegnap kerültünk egyet kb 120-150 km-t és rájöttem hogy kellene nekem egy lánc a tt hez esetleg nem lenne valakinek egy felesleg vagy ujj árban biztos megtudunk egyezni s.o.s válaszotok köszönöm
nekem eddig jó volt a bőrlyukasztó
4-30ig van (azt hiszem) kalapácsos ütögetős
meg kisebb fogós kivitel
lelölgetni meg a filctoll belével szoktam
vagy bekenem tintával az egész felületet, vagy zsírral ami épp kéznél van lyukaknál meg tuszkolom a filcet
Igen ,valahogy így.A legjobb szerintem ha szerzel egy vastagabb vaslapot,aknafedlap például.Abba fúrod a kellő méretű lyukakat.Nem hátrány ha nem rozsdás nagyon.Csapágygolyóból szinte 1 vagy 2 mérettel minden méretű lyukat tudsz csinálni.Lényegesen nagyobb/!/ legyen a golyó a lyuktól.Anyag költség szinte nulla.
Hát ez úgy áll össze ha kell pL egy 8 mm es lyuk körré tömítés fox egy 10-12 mm es csapágy golyót odanyomod (de finoman ) a lyukhoz és óvatosan megütögeted addig még a tömítést át nem üti de figyelni kell hogy a fémbe NE üssön nyomat én személy szerint szívesen használom mert bár babra munka de megéri mert saját kézzel csinálom
nálunk meg van a cégnél a raktárba remélem 0,5 is.akkor kiprobálom azzal szegény derbit helyre kell pofozni azt festem fehérre,hogy messziröl ne lássák a rendőrök mivel vok,azt talán nem jár fel anyiszor
de én a pasztán kivül nem raktam be semien tömitést,csak a paszta.szépen előkészitettem a sikot,bekentem és fasza is lett,nem vágtam se papirbol,se kingelitböl.
hát én a kingelitet nem nagyon szeretem,mert nehéz vele dolgozni ahol aprobb kanyarulatokat kell vágni,multkor is vágtam karbiba de nagyon sokat kinlodtam vele,sokszor amikor a furatot furtam anyira a szélén van,hogy kiszakadt,én meg már téptem a halyam
úribb helyekre én kingelitből darabolok tömítést mindig
jó gépeknél még paszta sem kell
ilyen 1327x levett simson dekninél már kell paszta rá
papírtömítést meg behelyezés előtt be kell áztatni vízbe, ezt egy öreg szaki mondta, simson középnél bejött, szinte nem is olajos a blokk pedig próbaképp paszta nélkül raktam össze
de füzetborító, tizenéves pcwold keménylapja, ingkarton, stbstb mindent felhasználok
hengerfej tömítést sok helyen lehet gyártatni,én is most fogok csináltatni egyet a derbimre.nem is nagy összeg.a blokk többi tömitést én pasztával szoktam,olyannal amit az autó motoroknál használnak a blokk+ az olajteknő közé.multhéten is azt kentem a tt-re.mert a régi tömités már semmit se ért szivárgott az olaj,ezzel + tökéletes,meg nem is drága,és oda használod fel ahova akarod.bár szédszedésnél kicsit nehezebb.
amíg ki nem próbálnád terepen
mondjuk tuti több muffot kapnál meg vele mint az 1vj-vel
nekem az 1vj eddig a legszimpatikusabb, csak lehetne alu vázas és 130-150 kiló felé