Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

adjak mail címet? találtam egy emberkét aki ilyesmit árul
nem ez a márka de valami ilyesmi
Kérdezd a teló felújításról a csika urat. Ő ennek a szakértője.
egy professzionális cikk erről:
HELI-COIL
Asszem kénytelen leszek én is foglalkozni ezzel
ITT találsz tömítést, lehet venni külön
ismétlés a ....
keress gépműhelyt ahol motorokat (auto) generáloznak és tetess bele új menetet
helicoil vagy mifene nevű
hengerfejtömítést meg lehet külön készíttetni
keress gépműhelyt ahol motorokat (auto) generáloznak és tetess bele új menetet
helicoil vagy mifene nevű
hengerfejtömítést meg lehet külön készíttetni
Hengerfejtömítést hol tudok venni olcsón, vagy csak komplett szett van?
Haj.Ma levettem a hengert.Dugó 5ös,henger 5ös csak az a baj hogy a csavarok 90%-a bele van szakadva.Ezt megpróbálom majd valahogy megoldani és szerintem jó lesz.Ja a hátsó telót fellehet újítani?
Szerintetek ezeket a vasakat meglehet csinálni etanolosra? kicsit drága lesz a benzin:S
nem

meg kell kötni.....
ha van rugó összehúzód semmi gond
ha nincs akkor van....
én fogtam egy 10es menetes szárat 2 nagy alátéttel befogtam a satuba a szárat bele a rugót összetekertem majd spaniferrel átkötöztem
utánna betettem a helyére, összeraktam majd spanifert szétvágtam
az a teszkós kivitelű spanifer kell mert az vékony és attól elfér a telő közepe
2 ruhgó összehúzóval azért egyszerűbb művelet, autószerelőknél, karosszériásoknál szokott lenni
~80 vagyok, szóval jóval a mázsa alatt.
Nem ugrik szét a teló szétszedéskor?
nem jól emlékeztem........
csak 8mm
de ez is érezhetően keményít majd, nekem a csavar be sincs tekerve teljesen, meg gondolom azért alatta vagy a mázsának
ilyen egyszerű műanyagdarab:
Megpróbálhatjuk, ez jól hangzik, lengáscsillapítóra mostanában úgyse lesz pénzem. Előre is köki!
ha gondolod vihetek egy 1 centis műanyag karikát a rugó alá, az is elég sokat számít.....
1 próbát megér, pénzbe nem kerül csak 2-3 órás melóba
nekem majd 2 centis van a rugó alatt de így elég kemény lett, olyan 200 kiló alatt sem ver le
Van még füst, meg gyertya szarakodás, de ezt megoldom nemsokára(egy karbi, meg egy trafó cserével).
Itt nálunk már csak én vagyok egyedül, de nem tudják a rendőrök hogy hol lakok, meg szerencsére itt földúton nem portyáznak, én meg nem mászkálok a faluban, szóval majdnem biztonságban vagyok
A fent említetteken kívül kell még egy aksicsere, meg a kuplungot cserélem még ki, aztán kész is.
Majd még valamikor amikor sok pénzem lesz, a hátsó gátlóval léne valamit kezdeni, de ez még nem mostanában lesz, addig meg óvatosan közlekedem.
akkor most már semmi füst nincs? se gyertyakormolás?
szóval faca a gép?
jövőre nekem is kellene rendszám a ténérére, idén lehet elő sem veszem olyan fokozott rendőri jelenlétünk van hogy hihetetlen
már földúton is állítgatnak
bár attól nem félek, hogy megfognak, de ilyen gép 2db van az egész faluban, igen gyorsan rájönnének ki szívatja őket
Nem szándékozom eladni sosem, meg a lehető leghamarabb rendszámosítani is akarom.
Bár már volt olyan hogy úgy felidegesített, hogy beígértem neki hogy elbontom...
ez akkor éri meg ha nem adod el sok évig
pl ha lenne egy rendszámos gép amivel túrázni tervezek akkor tuti lenne egy full generál(ami legkevesebb 50ezret elmegy)
de akkor ha pár évig veretném évi 1-2 ezret a környékbeli mocsárban akkor meg az "új" blokk a nyerő
nekem valahogy így nézett ki a blokkfelújítás:
herger: 40+
hengerfej: 40+
vezérműlánc: 15
gyűrűk: 5
generátor: 30
tömítészkészlet: 8
+ néhány kacat (gyári szimeringek, olajszűrő, olaj, stb)

És tutira tudom hogy van egy pöpec blokkom, nem csak vetítés
60-70 felé találni jó blokkot gyújtás nélkül
egy rendes generál minimum 100pénz
szóval megéri inkább blokkot venni, aztán legalább marad egy rakás alkatrész, amit esetleg ki lehet árulni bontva aztán még 60sincs a blokk
Szia én azt mondom ne vágj bele inkább válj meg tölle és szerezz egy másikat itt van a 2 hozzávalo dugo és tömités ehet add a fötengelyt meg stb stb szoval vagy 100 ezer
haj.heves megye,gyöngyös.
skype:jeszidani
Bocs de a fénykép ki is ment a fejemből.Próbáltam beindítani de rugdosom és nemtalálom a holtpontot.Olyan mint ha nem lenne kompresszió. Egy kicsit szétszedtem a vasat de egy cseppet meglepődtem.
Olyanok vannak hogy rávan írva hogy UP az fejjel lefelé van rajta meg ilyenek.Beszarás milyen analfabéták rakták össze.Majd holnap küldök képet.Egy teljes felujítás mennyibe fáj?(dugó,csapágyak,henger,hajtókar)Ez nikosilos?
hello köszi a segitséget.a hét másik felén ugyis itthon leszek,lessz időm megcsinálni,csak ne legyen ien hideg,mer akko ki se dugom az orrom