Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hűtő?
az a kis biszbasz olajhűtőre gondolsz?
elméletileg az is meleg, gyakorlatilag sosem néztem még
blokk általában forró a henger meg nagyon forró
én vagyok kb 130 kiló (vagyis múlt idényben voltam) aztán volt hogy fél napokat kínoztam homokdombokon, erdőben, szántásokban stb
néha 1es 2es sebességekben 20-30 centire a homokba süppedve és még mindig megy.....
nem kell ezekkel sokat törődni, amikor ezek készültek még rendes anyagokat tettek bele
mostanság meg az olaszok meg ilyen trehány népség csinálja a yamaha munkáját
ezek a legújabbak már nem is kellenének....
Ha valakit érdekel van 1 TT első telom, az nem lett eladva, olcson elbótolhatjuk
mondom levegős, nem vizes, tenere xt 600 1vj-s
aholy
vízpumpát nézted ?
ok, köszi!

lenne még egy kérdés, nem feltétlen hozzád, de te képben vagy eléggé :D levegős motorom még nem nagyon volt csak etz de az egész más kategória.
naszóval menynire szabad ennek melegednie? azért még nincsa az a nagy meleg , elég jó tempót mentem majdhogynem alapjáraton, nem is igazán felfele, és rohadt meleg a henger a blokk meg minden, a hűtő az szinte hideg, az olajtartály is meleg, olaj van benne elég, tegnap mostam meg tehát még csak nem is szutykos se a hűtő se a henger. valahol olvastam hogy ezeknek ez a gyengéjük(melegedés)

a benzinpumpát meg nem sikerült levenni, a felső csavart ki tudtam tekerni, az alsóhoz nem fér hozzá a krova, a villáskulcs meg leforog róla.
tudom sok a kínom, de még tudatlan vagyok xt terén.
a dt-be prox dugót tettem, 2 évadot végigment, idén még nem láttam vele a gyereket
jó az a prox szerintem, elég jó és viszonylag olcsó
miután beállítottad a hézagot tekerd körbe legalább 1x a főtengelyt aztán ismét ellenőrizd
010 meg a 015 hézagban ne lötyögjön mert akkor hidegen zörögni fog
én egy kis krovafejet ellapítottam hogy a négyzetes pöcökre pont rámenjen (ha jól emlékszem 2x2es négyzet)
aztán így tök egyszerű lett a dolog
először fogóval kínlódtam, de az szopós, alig van hely
Helloka Mindenkitől kérdezni h TT 350be szeretnék dugót venni csak sajna szűk a keret és hogy a Prox dugattyú mennyire jó ? mert ha nem akkoor eddzek a wössner re
valakinek ha van tapasztalata akkor várom köszike :)
úgy nagyjából megvan, állítottam már, másfajta motoron, ott szelepfedelet is le kelett venni, hézagolóm van, szerszámok vannak, meg fogom oldani.
De ha ezt tudom hogy mindent le kell bondtani akkor ezt megejtem még tegnap, ugyanis tegnap karbitakarítás volt, elég macera azis.
na sebaj majd megejtem megint akkor.
Amikor sikerült rendesen visszatekerni, utána még mentem is vele egy 30 km-es karikát, szóval lehet hogy nem az egész menet van szétbaszódva, vagy nemtom mi van, de az tuti hogy nagyon szarul van megoldva a gyertya helye.
Ez egy bosh toltő volt, de még nem néztem meg hogy működik-e
azóta is ott bűzölög a műhelyasztalon.
Ha levennéd a fedelet, nem tudnál hézagot állítani
Én szombaton délelőtt állítottam, az egész délelőtt elment vele.
szívó oldal: 0,1
kipuff oldal: 0,15
Ezek tökéletes értékek, álomszép hangja lett az enyémnek. Ugyanolyanom van mint neked, csak már kicsit a szám íze szerint átalakítottam néhány dolgot(és még van pár dolog amit fogok még alakítani).
A tankot kell leszedni, légszűrőházat, olajhűtőt, meg a karbit, így tuti semmi nem lesz útban.
Az megvan hogy pontosan mi a menete a szelephézag állításnak?
hello,ez a szelephézag engem is érdekelne.
ini-nek köszi az eddigi segítségeket

de megint avn kérdés:D a szelephézagállításhoz ugye nem kell levenni a szelepfedelet? csak azokat a kis "fedőket" ennél mennyire babrás?

itt a fórumon már volt írva a hézag is ha jól emlékszem 0,1 a szívó, a kipufogó meg 0,15 ez jó az enyémre is? 1vj-s
akkura meg csináltattam töltőt, robesz akkuját én is megolvasztottam......
töltő túlélte csak egy 500ft-os diódahíd ment szét, ruszki töltő bírta
aztán van olyan töltőm ami 0,2-0,4-0,6-0,8-1,0-1,2 amper a max töltőáram, amikor feltöltött akkor meg csepptöltésre vált
elviszed szakihoz és tesz bele új menetet
ez a helicoil vagy mifene
egyszer régen szimóba tettek ilyent, aztán még mindig faca
csak hát új hengerfejtömítés, csomó meló&futkosás meg az ideg.....
számom majd küldöm meg a tervezett időpontot
Egyébként jól indítom az évet....
Szombaton ugye leléptem motorozni, előtte ráraktam az E-s XT aksiját a töltőre, kb majdnem fullon volt, de rajt hagytam, hogy majd ha visszaérek, leveszem. Aha, másnap reggel 9 körül szólt az apósom hogy levette az aksit a töltőről, mert kurvabüdös már a töltő, meg az aksi is
Az aksi 100% hogy szétment, de még valószínű hogy a töltő is(nem is az enyém volt ráadásul)
Ami még durvább, és az ideg szétbasz emiatt, hogy betekertem a gyertyát ferdén... és ezt csak akkor vettem észre, amikor a pipa nem akart a helyére menni. Kurvára nem fogok örülni ha megint új hengerfej kell, ez is 40valamennyi volt. De ez majd csak akkor derül ki, ha megint ki kell venni a gyertyát. Így is volt vagy 1 óra, mire a helyére tudtam tekerni.
Most hogy rendben a szelephézag, szerintem még jobban is megy
Majd a számodat átdobhatnád e-mail-ben, nemsokára itt a március vége... én is kérek kimenőt, jó előre szólnom kell. Szombaton csapattam egy 30 km-es karikát, extrém mennyiségű sár és víz mindenhol. Tavak alakultak ki mindenfele.
Szombat délelőtt kitakarítottam a karbit, lőttem egy szelehézagot, azóta álom hangja van.
Nekem van tárcsazáram, még az nsr-es korszakból maradt. Van kb fél kiló, nem szivesen cipelem. Ha biztosra akarok menni, veszek még egyet, meg ott van még a kormányzár, aztán így tuti nem tolják el. Bár így még mindig nincs biztosítva hogy nem basszák be egy dobozos kocsi hátuljába.
egyik oldalit a bowden, a másik oldalit meg a vákuum nyitja
vagyis ahogy áramlik a levegő a hengerbe "belefúj" a szívótorok feletti résbe és így emeli a másik subert
az bizony
a reálisan gondolkozunk, ettől bonyolultabbat kár rátenni ha nem tudjuk lerögzíteni valami tárgyhoz
pont elfér az akku mellett, már az egyik kulcsának leütögettem a fejét aztán kifúrtam és mehet a többihez
volt ilyen lakat egyik ismerősnek, a 230mmes "flex" kb 15 percig vágta az egyik felét át
van 4 cső hely
a legvékonyabb a szellőző (lelógatni és szabadon hagyni)
van 2 egyforma vastag, ez a be/ki ez jelölve is van
a maradék a vákuumcső ami működteti az egészet (ez megy a szívótorkon lévő csonkra)

szóval
leveszed, megtakarítod, aztán kipróbálod.
a szívó ág egy pohár vízbe, a nyomó ág szabadon aztán a vákuumcsövet szívod/fújod
ha jön a víz a nyomó oldalon akkor felrakhatod a vákumot a szívócsonkra és ott is kipróbálni spriccel-e (kicsit befogni a nyomó ágat elhord vagy fél métert
ha nem pumpál esetleg szétszedheted kitakarítani, utánna ismét próba

ha nem működik akkor 3 lehetőség van:
1 - hagyod a fenébe de a tank alján marad kb 4-5 liter benzin amivel már nem tud menni
2 - bontóba keresgélsz egyet
3 - valami 2t autóét/motorét valahogy ráfaragsz
ez saját fejlesztés?
illetve a jobb oldali karbit mi nyitja? a pillangószelepetet vagy mit azt a gázkar, az addig oké, de a tűt mi mozgatja?

és van nekem egy ledugózott cső a bal karbi szívócsonkjánál(a hengerfej meg a karbi közötti gumi vagy műanyag izén) az mi célt szolgál? oda menne a pupmpából a cső?

meg nekem valahogy úgy rémlik hogy láttam valahol neten szétszedett xt karbit és ott mind a kettőben volt ez a pillangó szelep vagy mi, na nekem csak az egyikbe van, lehet hogy nem jól emlékszem vagy valami hiényzik nekem?

köszi
hello!
teneréről van szó, hogy tudom megnézni hogy működik hova kell a mit kötnöm? vagy nem is érdemes vele kínlódni?