ha ilyen idő lesz akkor halasztunk......
gyalog hideg van nem a motoron
bár hónap vége messze van, de hogy javul-e azt nem tudja senki
a hétre 5 fok alatti maximumokat jósolnak
ha más nem lesz halasztunk, csak nem vetik be a terepet
15 fok alatt nem szívesen motorozok, terepen még elmegy a kevesebb, szélmentes napsütésben, de aszfalton letekerni egy 100ast hidegbe az nem jó dolog
Valakinek esetleg nincs olyan ismerőse/kapcsolata aki féktárcsákat gyárt? Hullámos tárcsát akarok hátra, de ami a nagyvasnál van, annak nem tetszik a formája, meghát az ára...
Ebay-en annyira faszák vannak, csak nem ehhez a tipushoz, hanem a fiatalabbakhoz.
Lassan aktuális lenne, mert van egy nagyon minimális ütése, meg már limiten is van.
én így csináltam:
Nagyjából letakarítani a blokkot, lefújni kompresszorral, az érintett alkatrészeket(hengerfej, gyertya környéke) jobban. Tank, légszűrőház, karbi le, gyertya ki, gyújtás felőli deknin a két kupak kiteker. Szelepváltásra állítod. Ezt legkönnyeebben úgy lehet, hogy beledugsz egy csavarhúzót a gyertya helyére, aztán felső holtpontra tekerni. Ha kb ott van, belenézel a deknin lévő kisebbik ablakba. Ha jól csináltad, akkor látsz egy ilyet: IT
A kis ablakban a menetben van egy vágás, ahhoz tekerd oda a T melletti kis vonalat.
Jöhet a hézagállítás. Szívó oldal 0,1, kipuff 0,15. Ne legyen túl szoros, de túl laza se. Ahogy az ini kolléga mondta, érdemes valami ki célszerszámot készíteni hozzá, mert ahogy szorítod vissza a csavart, úgy befeszül hogy nem fogod tudni kihúzni a hézagolót, meg ugye akkor a hézag is elmegy.
Ha szar a szelephézag, akkor szerintem nem csattog, hanem ketyeg. Ezt a csattogó dolgot inkább a láncal hoznám összefüggésbe
Köszi.csak azért kérdem mert az enyémet szerintem bicskával szerelték.eléggé levan gyepálva a blokkja (csavarok beleszakadva...).ha kell valami hozzá akkor nézek xt hengerfejet+...
Szerintem xt-ből nagyobb a kínálat.(Szerintem).amúgy 59x van a motorszámban.
Szia atol függ melyik mikori nekem tt 600 van 94 es öninditos azt tudom hogy a karbi megegyezik és a henger meg a hengerfej külsőleg ugyan az és jo hozzá a kipufogolya is vagyis a leömlö és kipufogó nyílások ott vannak mind kettőn de én úgy tudom hogy a váltónn a yamaha változtatott de ebben nem vagyok biztos csak a karbiban meg a kipufban
nekem a 350es forgalmijában 35kw van aztán lóerőben alig 25.....
a gyári leírásokban kotorásztam ki
gumi meg simán jó a 120/80 vagy 110/80 130as cross nekem nem fért be, mert elég rövidre lett vágva a lánc
de ha hátrébb lenne tolva a tengely elférne az is úgy nézem
de a 120as bőven elég mindenre
csak a mintára kell figyelni
eddig a rendszámos gépen kis bordás enduro volt de elég szar volt sárban most elég izmos gumi került rá na ez egész jó lett
terepen.....
aszfalton a fékezésem érezhetőbben szarabb lett, meg 80nál jobban zúg a gumi mint a motor
sziasztok kész a szezonra a mocim már csak egy hátso gumi kellene most ami van 120/90/18 viszont ilyet sehol sem találom azt szeretném megkérdezni hogy miet tehetek még fel ez helyett válaszotok elöre is nagyon köszönöm jah a motor egy tt 600 as köszi
attól függ mire kell.....
ha túrázgatni messzebb akkor kisebb hátra ha szaggatni a mezőt, homokbányában túrni a talajt akkor minél nagyobb hátra
előre meg nem érdemes kicsit venni mert gyors tönkremegy
sőt érdemesebb előre kettőt venni
gyertya ki
a főtengelynél kitekered a dugót (ha berúgós nem fontos)
van egy másik dugó amin valami jel van, de én azt nem tudtam kitekerni aztán nem is foglalkoztam vele
addig tekered a főtengelyt amíg látod hogy lenyomja a szelepet majd tekersz még egy felet
kitekered az anyát, beteszed a hézagolót rátekered a tüskét, rögzíted az anyát
utánna körbeforgatod a főtengelyt és ellenőrzöd a hézagot
a lapka ne "essen" be a résbe (egyel nagyobb ne menjen be) és kicsit szoruljon
itt a legnagyobb szopi a rögzítés mert ahogy tekered az anyát úgy tekeredik be a pöcök is és a végén megszorul úgy hogy ki sem jön a hézagoló, ezért írtam hogy egy krovafejből csinálni kell célszerszámot a pöcök négyzetére
mert akkor a krovával ellentartasz és kulccsal meghúzod, 2-3 perc oldalanként, fogóval szenvedés meg órák......
mert ugye a helyből elég kevés van
ha kérhetem nekem leirod a pontos menetét,mert még nem csináltam iet,csak 2 t-s motorom volt,azzal meg ien gond nincs,de már elég csunyán csattog jo lenne belőnöm a hézagot
köszi!
gondolkodom rajta......
terepre jobb lenne egy defektmentes belső, legalább rendes nyomással lehetne menni
amióta kitéptem a szelepem 2,5-3 barral mászkálok az meg nem az igazi
gyalog hideg van nem a motoron
bár hónap vége messze van, de hogy javul-e azt nem tudja senki
a hétre 5 fok alatti maximumokat jósolnak
ha más nem lesz halasztunk, csak nem vetik be a terepet
15 fok alatt nem szívesen motorozok, terepen még elmegy a kevesebb, szélmentes napsütésben, de aszfalton letekerni egy 100ast hidegbe az nem jó dolog