Trailwing van az én gépemen is elöl is hátul is. Megbízhatónak tűnik így télvíz idején.Majd meglátjuk tavasszal ,amikor lehet gyorsabban hajtani nem csak 40-50 el.
van használt is, első gumit is használtat vettem, igaz a szőrök töve még látszik
van cross enduro meg utcai meg mindenféle......
18-20 ezres gumit megkaptam 14be igaz 92es évjárat, de endurón kit érdekel.... ellenben japán gumi
felénk egy 120as hátsó e9es mitast is 22be adnák, már ha valaki venné.....
elég sokféle van de egyforma típust nehezen lehetne találni előre-hátra
mondjuk ez sem mérvadó az endurónak
köszönöm a válaszokat. szikra sincsen. de vki azt mondta, hogy ezeknél a CDI gyújtásos motoroknál meg sem szabad nézni úgy a szikrát, hogy rárakom simán a hengerre a gyartyát és rugdosás közben nézem van-e szikra. ez igaz? na de majd a szervizbácsim megnézi, holnap. :D ma szólt, hogy vihetem hozzá. majd megírom, hogy mi volt az oka, miért nem indúlt.
hello nekem karácsony elött ugyan ez volt. 21.-én még mentem vele,leraktam 23.án meg meg se röffent.néztem gyertya adott szikrát,bár kicsit kormos volt. azt hagytam is ünnepekre.2.-án gyertya tisztogatás karbi leengedés .semmi.utána kötöttem a kocsinak,huztuk vontuk semmi.azt akkor elkezdtük szétszedni.amikor szedtem le a tankot akkor láttam hogy a tank idom alatt van 1 trafo amin a saru szét volt rohadva.leszedtem megforrasztottam,és kis kintatás után már ment is.szoval könyen lehet h neked is csak valami kontakt hiba
ha kicsi a szelephézag nem indul könnyen hidegen, főleg ha valami fos benzin van benne
ha van szikra akkor kellene indulni valahogy
mondjuk ezek az elektromos cuccok többnyire úgy halnak ki hogy egyik nap ment másik nap már nem
már 2 sthilfűrésszel is jártam így......
kipuff benzinszagú a sok rugdosás után? lehet épp valami szmötyi fagyott a fúvókákba
ha minden fasza akkor pakolj elé valami hősugárzót megmelegíteni kézmelegre hátha......
én meg sem próbálom most beindítani, úgy sem indulna......
bezzeg a cagiva olasz létére 2 rúgásra indul -10 fokban is
sziasztok! van egy 600-as XT-m. úgy raktam le 1hónapja, hogy ment. :S most probáltam beindítani de nem is pöffenik, 1-et sem. csak berugókaros. szétszedtem elől a lámpáknák vmennyire a vezetékeket, mert le kellett bontanom a motor elejét más okok miatt. de elvileg ugyan oda dugtam vissza mindent. legjobb tudomásom szerint. gyertyát kiiszedtem, teljesen jó. hézagja jó, szép barna, nem koszos. karbi alján van egy csavar.. azt megengedtem és benzin folyt, szóval talán víz sincsen a karbiba és az hogy befagyott volna. szóval fogalmam sincsen, hogy miért nem indúl. egyik haver azt mondta, h nézzem meg a szelephézagot, attól lehet, h nem indúl? mondjatok tippeket, hogy miket nézzek még meg. nagyon köszönöm a segítségeteket előre is.
Sziasztok!
Ott tartok az xt 350-el hogy zsír új a hengerfej, henger a dugó is a vezlánc meg minden ami a bloktól felfelé van, de viszont hajtókarcsapágy csere is kell mert lötyög a hajtókar érdeklődnék hogy valaki vett-e már hajtókar javító készletet hogy mit tartalmaz és kb mennyi pénz?
Köszi előre is!
aztán ha lóg a hajtókarod, akkor lesz duplája........
mert ilyenkor úgy van ha már szétszedtem akkor ezt is meg azt is cserélek, aztán csak hullanak ki a 10ezresek az ember zsebéből
Sziasztok!
Sajnos szerelőhöz került a motorom és érdeklődni szeretnék hogy kb.
mennyibe fog fájni :)!
Amit csinálni kell rajta:dugócsere,hengerfej köszörülés,vezérműlánc csere.
A gép egy Xt500-as,89-es évjárat .(esetleg képek az adatlapomon)
Előre is köszi
hát hidegen eléggé durrog+nehezen is indul,de utána már egy rugás azt megy is.ez lehet szelephézag?
a hangját majd felveszem a hétvégén,mert van egy kis csörgö hangja,kiváncsi vok olyan véleményére aki már hallott pár tt hangot. nem mint én
mindkettő 2002es 21-22. hét
van cross enduro meg utcai meg mindenféle......
18-20 ezres gumit megkaptam 14be igaz 92es évjárat, de endurón kit érdekel.... ellenben japán gumi
felénk egy 120as hátsó e9es mitast is 22be adnák, már ha valaki venné.....
elég sokféle van de egyforma típust nehezen lehetne találni előre-hátra
mondjuk ez sem mérvadó az endurónak
vagy csak újak vannak?
be is vásároltam egy garnitúrát a cagivára
lehet végre kevesebbet megy majd, mert igen brutál gumit szereztem
új került bele, vagy bontott?
valahol olvastam hogy ha rossz napja van a cdi-nek akkor kinyúl
ha van szikra akkor kellene indulni valahogy
mondjuk ezek az elektromos cuccok többnyire úgy halnak ki hogy egyik nap ment másik nap már nem
már 2 sthilfűrésszel is jártam így......
kipuff benzinszagú a sok rugdosás után? lehet épp valami szmötyi fagyott a fúvókákba
ha minden fasza akkor pakolj elé valami hősugárzót megmelegíteni kézmelegre hátha......
én meg sem próbálom most beindítani, úgy sem indulna......
bezzeg a cagiva olasz létére 2 rúgásra indul -10 fokban is
igaz gyalog
van itt-ott akkora hó hogy nekem is térdig ér
szél elfújta simára aztán néha van meglepetés
legalábbis a dt-hez ez volt
Ott tartok az xt 350-el hogy zsír új a hengerfej, henger a dugó is a vezlánc meg minden ami a bloktól felfelé van, de viszont hajtókarcsapágy csere is kell mert lötyög a hajtókar érdeklődnék hogy valaki vett-e már hajtókar javító készletet hogy mit tartalmaz és kb mennyi pénz?
Köszi előre is!
mert ilyenkor úgy van ha már szétszedtem akkor ezt is meg azt is cserélek, aztán csak hullanak ki a 10ezresek az ember zsebéből
Sajnos szerelőhöz került a motorom és érdeklődni szeretnék hogy kb.
mennyibe fog fájni :)!
Amit csinálni kell rajta:dugócsere,hengerfej köszörülés,vezérműlánc csere.
A gép egy Xt500-as,89-es évjárat .(esetleg képek az adatlapomon)
Előre is köszi
a hangját majd felveszem a hétvégén,mert van egy kis csörgö hangja,kiváncsi vok olyan véleményére aki már hallott pár tt hangot. nem mint én