Szerintem meg elbeszéltek egymás mellett, az Ottó azért nem most jött a falvédőről és neki is meg Frecska "titángerincű" Jánosnak is az volt a baja, ami konkrétan nekem is, hogy pont tízszer annyit pofáztunk róla mint amit egy ilyen olasz fos amúgy megérdemelne. Ennyi idő alatt egy csomó értelmes dolgot is lehetett volna csinálni. Pölö sövény nyírokat kupacba hordani, meggyújtani és kellemeset italozni az enyhén ricinus árnyalatú gőzökbe szippantva. Esetleg ugyanezt gyújtogatás nélkül, bár ez nagyban csökkentené a dolog romantika hányadosát.
Gixxeren hergelsz valamit? A gixxer pusztító építés sajna átütemeződött a következő télre, mégsem kell turbósítanod
Szia! Vedd le a kipufogót, karbit, membránt, azon az oldalon amelyik nem megy, mert lehet megragadt az az oldal, és azért nem megy. Ez nem kerül semmibe, én jártam így anno 350 lc-vel, csak akkor derült kim mikor szétkaptam. Olaj szivattyút is ellenőrizd.
Ha így visszanézem a hozzászólásokat és a téma felvetőjét,90%-ban olyan emberekről van szó akiknek a műszaki ismereteik egyenként is jóval több mint a mi kettőnké együtt.Nem kis bátorság ezekről az emberekről azt állítani,hogy "már olvastak róla".
Ha tudod,hogy miről van szó(ahogyan állítottad magadról)akkor meg pláne nem értem,hogyan lehet egy ilyen témát "uncsinak" nevezni,függetlenül attól,hogy ez most pont nem egy RD Yamahával fordult elő,hanem egy négyütemüvel,holott akár annál is előfordulhatna ilyen mint pl. amit mZoli írt a simsonnal kapcsolatban.
Én a helyedbe a kb 3 napos fórumos múltaddal nem szólogatnék be a fent említett embereknek,főleg nem úgy,hogy eddig néhány rosszul sikerült fényképen kívül nem igen produkáltál semmit ezen a fórumon.
De reméljük ami késik az nem múlik.
De szerintem ezekből az esetekből azok is csak tanulhatnak akik a "már olvastak róla" kategóriába tartoznak.
Remélem nincs sértődés,meg harag......
Nyugi! Nem! Csak vannak akik találnak kapaszkodót, vagy fogást...ha valamiben jobbak másoknál. ( vagy csak hiszik...) Akinek nem inge, ne vegye magára!
Azért nem tudom olvastad-e , egyik javaslat azvolt h "hát szimeing vagy valami ilyesmi" ezt nem hívom én sziklaszilárd véleménynek inkább csak találgatásnak, aztán egy olyan hogy " általában kiszokott száradni a balszimering" ha ez mrá pontosabb leírás de rohadtul találgatás szagú, ha azt írják, hogy hmm ez a porbléma? ok ezt egy szimering cserével orvosolhatod, akkor inkább lehiszi az ember hogy tényleg ez lesz a baj.
Ha jobban tudod, meg ha úgysem hiszel itt senkinek akkor minek kérdezel egyáltalán?
Persze ha 30× leírják ugyanazt neked akkor már bátran szétborítod a blokkot...
na most ez 1 yamaha nem lövi a szimeringet mint a simson,
uton utfélen nem kell szédszedni,gyári kapható márkaszervizben
utoljára tán 4600 volt de kibir nagyon sokat,van olyan blokkom a mi vagy 36 éves érdekesen nincs elöregedve benne a cucc. Talán az 1k legkönnyeben szerelhetö blokk és átlátható logikus. De ha gányolják ez se szereti.
Bocs, eddigi tapasztalataim miatt az öntvényben lévő horonyra azt gondoltam h seeger megy, nem pedig egy peremes szimering, amivel még egy katalogusban sem találkoztam. És az eddigi motoroknál a szimering simán szilárd illesztéssel volt berakva, aminek a berakásához mégcsak szét sem kellett szedni a blokkot.
Vegezetul,szerinted,ilyen szakmai gyakorlattal,ralatassal erdemes szerelni,belebonyolodni egy komolyabb volumenu szerelesbe?gondolom celszerszamokkal is rendelkezel.....meg van meg valami aminek hijjan vagy, szakmai alazatnak hivjak!
Na ez itt a baj,h sok a szabad idod,latni meg nem lattal ilyet,meg muszaki ralatasod sincs....tudod,ha egy oreg szaktekintely velemenyet megkerdojelezed,az mar maga a sertes a szemeben,es orulj,h nem kuld el a picsba.
Van forum a muszaki antiknak is.Ott sok jo kerdes elfer
hello
van egy yamaha dt125lc2-es motorom...
szerintetek milyen olajat érdemes bele tenni?
az epres ipone city jó bele?
mennyire meg bízható az olajzásuk ezeknek a motorokbak?
esetleg csapágy és szimering méreteket tudnátok.mondani?
93 nem?
Gixxeren hergelsz valamit? A gixxer pusztító építés sajna átütemeződött a következő télre, mégsem kell turbósítanod
szóval azt boncilás nélkül nem lehet kivenni, de nem is biztos, hogy muszáj.
Előbb a korábban javasolt játékot kellene eljátszani, hogy átmegy e a hiba a másik oldalra.
Ha nem, akkor marad a mechanikai hiba keresése.
Ha tudod,hogy miről van szó(ahogyan állítottad magadról)akkor meg pláne nem értem,hogyan lehet egy ilyen témát "uncsinak" nevezni,függetlenül attól,hogy ez most pont nem egy RD Yamahával fordult elő,hanem egy négyütemüvel,holott akár annál is előfordulhatna ilyen mint pl. amit mZoli írt a simsonnal kapcsolatban.
Én a helyedbe a kb 3 napos fórumos múltaddal nem szólogatnék be a fent említett embereknek,főleg nem úgy,hogy eddig néhány rosszul sikerült fényképen kívül nem igen produkáltál semmit ezen a fórumon.
De reméljük ami késik az nem múlik.
De szerintem ezekből az esetekből azok is csak tanulhatnak akik a "már olvastak róla" kategóriába tartoznak.
Remélem nincs sértődés,meg harag......
BRC számát valaki meg tudná adni.
Mivan itt mindenki ekkora arogáns f?!
Persze ha 30× leírják ugyanazt neked akkor már bátran szétborítod a blokkot...
Mi fasz van most, rajzanak a hülyék?
uton utfélen nem kell szédszedni,gyári kapható márkaszervizben
utoljára tán 4600 volt de kibir nagyon sokat,van olyan blokkom a mi vagy 36 éves érdekesen nincs elöregedve benne a cucc. Talán az 1k legkönnyeben szerelhetö blokk és átlátható logikus. De ha gányolják ez se szereti.
6303,6004.....
Van forum a muszaki antiknak is.Ott sok jo kerdes elfer
van egy yamaha dt125lc2-es motorom...
szerintetek milyen olajat érdemes bele tenni?
az epres ipone city jó bele?
mennyire meg bízható az olajzásuk ezeknek a motorokbak?
esetleg csapágy és szimering méreteket tudnátok.mondani?