Én alukerékkel hitelesített helyen mértem 2-3 lityó benzinnel az 139Kg. Haza jöttem és beraktam a szoba mérleget elösször az első kerék alá, utánna a hátsó alá és a kettő mérés összege 142 kg. Tehát elég pontos a szobamérleg eljárás is.
Elhangzanak itt különböző jól csengő kg értékek RD Yamahákkal kapcsolatban.Nekem az AA-s RD 350-esem kb3-4 liter benzinnel a tankjában a rijekai gépátvétel hitelesített mérlegén pontosan 130kg-ot nyom.Persze szobamérlegen lehet,hogy az enyém is karcsúbb értéket mutatna Erről a motorról tudni kell azt,hogy minden lehetséges(néha még a nem annyira lehetséges is) vas,acél alkatrész,lengővilla,váznyúlvány,a csavarok,amiknek nincsen tartószerepe, alu kormány,első,hátsó felni a gyártott legkönnyebb RD alufelni,idomtartók,meg ami hirtelen nem jut még eszembe ki van cserélve alumíniumra, ill.le van könnyítve.a komplett hátsófékrendszer fele mint a gyári stb....
Elnézem itt a szóban forgó motorokat mindegyiken a széria alkatrészeket látom(kerék kivételével),amik köztudottan nem a legkönnyebb cuccok közé tartoznak és ennek ellenére "megmérettetett és könnyűnek találtatott"
Lehet,hogy van még mit tanulnom könnyítés terén?Vagy a mérleget kell megokosítani?
a probléma gyökere nem itt keresendő urak!kerék ide vagy oda kris kb 70kg én 87-88 attól függően mennyit vacsorázom a pacik meg ugyanazok akárki ül rá.aztán meg még az is lehet hogy sárnehéz motorral nem egészen modellalkatu pilota/bocsi kiccabo/ megy mint a szél.monnyuk azért minél könnyebb a motor azért annál jobb vele menni
Üdv
Olyan kérdésem lenne hogy az rd 350 ypvs csinalhat olyant hogy nem megy rendesen az egyik henger és rengeteg benzint kap es fröcsög ki a kipun a benya , valamint a levegöszűrőbe is viszadolgozik. a màsik oldal meg szépen müködik!
Már csak membránhibára gondolok mert felcseréltem a membránokat es a jelenseg ment a membrànnal át a másik hengerre
Laza lehet a membránlap esetleg? Bár en nem látom h logna vagy valami hiba lenne vele de mégis megy vele a hiba
esetleg valakinek más tippje lenne ?
Előre is köszönöm
Egyszer,(van vagy nyolc éve,az egyik huszonnégy óráson) egy emberke hosszasan magyarázta,hogy mennyivel jobb a nehezebb motor,mert a gravitáció sokkal jobban odarántja a talajhoz,jobb a tapadás.Azt is mondta, hogy egy ötven kilós motor ott,Kunmadarason mindig elpattogna.Illedelmesen megköszöntem a jó tanácsot.
Hát, akár használhatnám is...mitszámít kerekenként az a 10 kg+ Körözgetni jó az. De azért lecseréltem Mogyi Peti büntetését El leszek én ott már ezzel a középmezőny sűrűjében. Úgyis újra kell tanulnom mindent, el sportolok még 2-3 évet.
Elnézem itt a szóban forgó motorokat mindegyiken a széria alkatrészeket látom(kerék kivételével),amik köztudottan nem a legkönnyebb cuccok közé tartoznak és ennek ellenére "megmérettetett és könnyűnek találtatott"
Lehet,hogy van még mit tanulnom könnyítés terén?Vagy a mérleget kell megokosítani?
Olyan kérdésem lenne hogy az rd 350 ypvs csinalhat olyant hogy nem megy rendesen az egyik henger és rengeteg benzint kap es fröcsög ki a kipun a benya , valamint a levegöszűrőbe is viszadolgozik. a màsik oldal meg szépen müködik!
Már csak membránhibára gondolok mert felcseréltem a membránokat es a jelenseg ment a membrànnal át a másik hengerre
Laza lehet a membránlap esetleg? Bár en nem látom h logna vagy valami hiba lenne vele de mégis megy vele a hiba
esetleg valakinek más tippje lenne ?
Előre is köszönöm
D:)
(kroszban meg motoban komoylanvan iylen szabály a gyerekeknél)