Nyáron, ha mindenigaz, akkor lesz egy 350-es-em. Mert meglesz az a1-es jogsim. És egy csomóm 350-est tudok 13 kw-os forgalmival (farnkó). És nem is olyan drága. 245.000 Ft- től van ypvs :D Kb 60 paci :D
Ezt így meg nem mondom hány lóerős,de a jobbak azok vannak 30-33 között,ha vki többet mond az kamu,az enyém sztem 30 alatt van,mivel még bejáratós volt végsebességet sem tudok,meg mivel szar a váltóm ezért gyorsulást sem
De a Miton G1-es henger van 28as karbi,gyári kipufogó és gyári légszűrő,ezért éri be ennyivel. Nem is olyan erős mint más Mitok,de nem vág földhöz lelkileg 4-5 lóerő,ha fogyasztásról van szó
Hello ! Az egyém 160-ig van "kottázva", 140-et megy. Nemhogy a simo-k, még 2.5 TDI passat sem tudta tartani a tempót Csepelen Egy idejig próbált jönni utánam, de feladta. Az 5 liter az tényleg sok azhoz képest, hogy az R1, vagy gixerezer fogyaszt 6,5 körül. De az olasz 125-ösökhöz képest keveset fogyaszt. Nekem nagyon bejön, leszedtem a fejidomot, így sokkal fiatalabbnak néz ki. Kicsit az ybr 125-ösre hasonlít
Éppen a napokban került szóba egy veterán versenyzős fórumon, hogy yung timer (nekik az rd az:) katagoriában el lehetne indulni rd 350-nel. Nem akármilyen fazonok mennek a veterános csapatokban, tele vannak kiöregedett vagy visszavonult versenyzőkkel, még 10 év, és Talma is ott fogja nyomni, mondjuk egy rd 350 ypvs-sel:)
Nekem is volt,nagyon szerettem! Volt rajta vmi sorszámos plakettes kipu: 6000 alatt elvertek a Simsonok:D viszont onnantól 10-ig rohadtul húzott,egyszer akasztottam is vele az órát(120) jah és "84es volt,csak az 5 literes fogyasztást tartottam kicsit soknak
Azért bírom az rd-t,mert lehet rajta látni, hogy miképpen nétzett volna ki a pannonia, hanem zrjéá be a gyárat. Aki látott már ds sorozatu yamahát tudja miről beszélek:)
Aki meg nem, annak itt egy kép, egy ds ről. Ezeknek közvetlen utódja az rd sorozat.
Egyébként én is sajnálom hogy bezárták a gyárat, de nekem akkor is csak a régi kéne
Aki meg nem, annak itt egy kép, egy ds ről. Ezeknek közvetlen utódja az rd sorozat.