Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig nem lóg semmi. Gátló is új. Valószínű velem van a gond. A 2 óráson is a 125 is produkálta a hátsó s kanyarban. 3x megcsapkodott a hátúlja és vissza vettem az arcomból egyből . A szerződtetett pilótámat ( KisDido) kérdeztem ez ügyben, de neki nem csúszkált a vas popsija. Ráadásra kakucson extra béna vagyok.Ezért is hagytuk B.R.C- teamot nyerni
Jól nyomta, az biztos. Az egyenesben rá tudtam menni, de kanyarokban még a Danit is kóstolgatta.
De mér? Ha előtted ment akkor a tapadás OK kellett legyen, mert a 250-es bolognai valszeg nem erőből oldotta meg :-) Ha nincs kint a vászon döntse el aki rajta ül hogy jó-e neki úgy. Különben kezdődik a profil mélység méricskélés, utána jön az óvogatás, stb. De lehet hogy rosszul látom (ezt is).
Már mondtam Sanyinak, hogy valami a futóműbennem oké, ha túlmelegíti a gumát.
Lehet, h egyszerűen csak beton kemény a hátulja és a gumi rugózik nem a teleszkóp, oszt kész is, már meg is fő nem?
Isten az a gumi. Nekem ez az elmelegedős dolog nem jelentkezett soha. Mióta hosszabb a hátsó lengővilla, nem is kopik úgy. Az első simán egy szezon, hátulra mondjuk 2 kell egy évre, edzésekkel, pályázással.
Előnye még, hogy fossá kopva is nagyot fog. BRC kecsón úgy ment előttem, hogy minta nyomokban sem volt a hátsó gumiján.
(gépátvétel?)
250-350lc megszakító nélküli gyujtás eladó!
06302871436
Nem-nem. 250-esé van meg. 200-ra ha nem lesz okosság, marad a mostani trabant gyula. Végülis..... bevált.
levetted a fűnyírórol a gyujtást?
Szinte mindenki azzal megy. Petrónak is akartam adni de a világé sem rakta volna fel Pedig jó!. A hátsó nekem mint tudod az első 6 körig tökéletes, utánna csúszkál, picitt lassítok 1-2 körig,( talán túlmelegszik?) és utánna megint nagyon tapad. A gumi teljes profilján túl is ledöntöm a hulladék vasat még ott is tapad. 250-re is azt raktam kecsón 5 fokos aszfalton profil végéig ledöntöttem semmi csúszás nem volt. Ár, érték aránya szerintem jó. Viszont főleg a hátsó gumit a 200-al 4 verseny után elkoptattam az oldal profilját. Bambi tud szerezni, ha akarod. Vagy következő tesztre viszek neked próbára.
Szopatnak a versenygumival,kellene egy hátsó új,de az Avon qrva drága(200 euró),a Dunlop meg még drágább.A Continak van egy új 110/80-asa fele áron,futtatják már a mádzsár kereskedők is.Gondolkoztam két hetet,azalatt kétszer emelték az árát.Na gondoltam ez biztos nagyon fogyhat.Leütöttem egyet,meg hozzá egy Conti belsőt is.Visszahív a paraszt két óra múlva,hogy megérdeklődte a gyártól,és hogy ezt a gumit még nem gyártják, talán majd nyár közepétől ,és én vagyok az első érdeklődő.Mondom,akkor mi a fasznak árulod,és ha nem létezik a termék, miért emeled az árát hetente egy ezressel?Na mindegy,Pócson még nem azzal villantok.Esetleg valakinek tapasztalata a 110/80-as Heidenau RSW-ről?
Még nem kaptam vissza.
Kösz ne Na jó lett?
Ha te akarod..
Azért ne add fel harc nélkül!
Vas az van benne Bér elengedést vállalok! Bár neked már megigértem, ingyé is hogy össze jöjjön a classic 1 ezüst
Pedig ha Pannóniáznál átvenném az RD-t,hulladékvas árban(Ölbei szerint annyit is ér).A gyújtáshoz meg gratula.A második hely meg jó nekem.Év végén, a Classic egyben elfogadható lesz idén is .
Én sem Pannóniázok, max ha adnak alám egyet. Ha meg két év múlva vissza vonulok a racétól elmegyek verseny szerelőnek Gáspár Attis-nak. Sublert állítgatni. Vagy mit
Legbelül mindenki Pannóniás, max. átmenetileg (pár tíz évig) még ellenáll a sötét oldalnak (én például a koporsómig tervezem megtartani ezen jó szokásomat)
Petikém, nekem elkészült a gyújtásom! Hogy miért... mert megérdemlem! Én jobban .. a Sanyinak mint te! Második vagy
Kihaltatok? Pannóniások lettetek mi?
ok. Holnap hívlak.
Mikuni van, 32-es.
Sziasztok!

30-as vagy 32-es mikuni porlasztót szeretnék vásárolni.

Milyen motorokat szerelek ezzel, amit már bontanak?

Köszönöm.
az,colos.ahogy mondani teccik.
vidám sztori ez a hatalmas dekázgatás.az enyém 140kg,de majd race előtt pálinkát iszom sör helyett.abból talán kevesebb kell.aztán majd engem nem vesznek át,nem a motort. he-he
Nem merek én olyat, csúnya szakállas bácsik vannak ottan:)

A frankensten 80as.