Pedig nem lóg semmi. Gátló is új. Valószínű velem van a gond. A 2 óráson is a 125 is produkálta a hátsó s kanyarban. 3x megcsapkodott a hátúlja és vissza vettem az arcomból egyből . A szerződtetett pilótámat ( KisDido) kérdeztem ez ügyben, de neki nem csúszkált a vas popsija. Ráadásra kakucson extra béna vagyok.Ezért is hagytuk B.R.C- teamot nyerni
De mér? Ha előtted ment akkor a tapadás OK kellett legyen, mert a 250-es bolognai valszeg nem erőből oldotta meg :-) Ha nincs kint a vászon döntse el aki rajta ül hogy jó-e neki úgy. Különben kezdődik a profil mélység méricskélés, utána jön az óvogatás, stb. De lehet hogy rosszul látom (ezt is).
Már mondtam Sanyinak, hogy valami a futóműbennem oké, ha túlmelegíti a gumát.
Lehet, h egyszerűen csak beton kemény a hátulja és a gumi rugózik nem a teleszkóp, oszt kész is, már meg is fő nem?
Isten az a gumi. Nekem ez az elmelegedős dolog nem jelentkezett soha. Mióta hosszabb a hátsó lengővilla, nem is kopik úgy. Az első simán egy szezon, hátulra mondjuk 2 kell egy évre, edzésekkel, pályázással.
Előnye még, hogy fossá kopva is nagyot fog. BRC kecsón úgy ment előttem, hogy minta nyomokban sem volt a hátsó gumiján.
(gépátvétel?)
Szinte mindenki azzal megy. Petrónak is akartam adni de a világé sem rakta volna fel Pedig jó!. A hátsó nekem mint tudod az első 6 körig tökéletes, utánna csúszkál, picitt lassítok 1-2 körig,( talán túlmelegszik?) és utánna megint nagyon tapad. A gumi teljes profilján túl is ledöntöm a hulladék vasat még ott is tapad. 250-re is azt raktam kecsón 5 fokos aszfalton profil végéig ledöntöttem semmi csúszás nem volt. Ár, érték aránya szerintem jó. Viszont főleg a hátsó gumit a 200-al 4 verseny után elkoptattam az oldal profilját. Bambi tud szerezni, ha akarod. Vagy következő tesztre viszek neked próbára.
Szopatnak a versenygumival,kellene egy hátsó új,de az Avon qrva drága(200 euró),a Dunlop meg még drágább.A Continak van egy új 110/80-asa fele áron,futtatják már a mádzsár kereskedők is.Gondolkoztam két hetet,azalatt kétszer emelték az árát.Na gondoltam ez biztos nagyon fogyhat.Leütöttem egyet,meg hozzá egy Conti belsőt is.Visszahív a paraszt két óra múlva,hogy megérdeklődte a gyártól,és hogy ezt a gumit még nem gyártják, talán majd nyár közepétől ,és én vagyok az első érdeklődő.Mondom,akkor mi a fasznak árulod,és ha nem létezik a termék, miért emeled az árát hetente egy ezressel?Na mindegy,Pócson még nem azzal villantok.Esetleg valakinek tapasztalata a 110/80-as Heidenau RSW-ről?
Pedig ha Pannóniáznál átvenném az RD-t,hulladékvas árban(Ölbei szerint annyit is ér).A gyújtáshoz meg gratula.A második hely meg jó nekem.Év végén, a Classic egyben elfogadható lesz idén is .
Én sem Pannóniázok, max ha adnak alám egyet. Ha meg két év múlva vissza vonulok a racétól elmegyek verseny szerelőnek Gáspár Attis-nak. Sublert állítgatni. Vagy mit
Legbelül mindenki Pannóniás, max. átmenetileg (pár tíz évig) még ellenáll a sötét oldalnak (én például a koporsómig tervezem megtartani ezen jó szokásomat)
az,colos.ahogy mondani teccik.
vidám sztori ez a hatalmas dekázgatás.az enyém 140kg,de majd race előtt pálinkát iszom sör helyett.abból talán kevesebb kell.aztán majd engem nem vesznek át,nem a motort. he-he
Lehet, h egyszerűen csak beton kemény a hátulja és a gumi rugózik nem a teleszkóp, oszt kész is, már meg is fő nem?
Előnye még, hogy fossá kopva is nagyot fog. BRC kecsón úgy ment előttem, hogy minta nyomokban sem volt a hátsó gumiján.
(gépátvétel?)
06302871436
30-as vagy 32-es mikuni porlasztót szeretnék vásárolni.
Milyen motorokat szerelek ezzel, amit már bontanak?
Köszönöm.
vidám sztori ez a hatalmas dekázgatás.az enyém 140kg,de majd race előtt pálinkát iszom sör helyett.abból talán kevesebb kell.aztán majd engem nem vesznek át,nem a motort. he-he
A frankensten 80as.