Beszéltem a Tubollyal,mondtam miről lenne szó, nem mondta,hogy kell súlyokat vinnem.Csak a hkarra és a hozzá tartozó cuccokra lesz szüksége a centírozáskor,na meg persze a ftengelyre.
A versenynaptárat itt tudod megnézni: http://www.ioem.at/
Úúú baszki, hát ezek már készen vannak, ehhez képest mi még... Hol nézted meg a naptárat, mert amiket találtam az mind csak az új motoros volt, az oldtimert nem találtam meg sehol, dobd át légyszi.
Te csináltál hozzá súlyokat? Mert amit ők használnak az amcsi szaraikhoz még üresen is túl nehéz, meg lehet hogy el sem fér, még a gixxer sonkái között sem. Könnyítést hagyd a picsába, hosszú pályákra hozzá nem nyúlnék. 9,9 amúgy is nagyon kevés 1100-esnek, a kis 400-as gyárilag 7,2 annyit nem tudnál leszedni, hogy meg is érezd. CB-nél most csak a grammvadászat miatt került napirendre, de nem a bevált tengelyt faragom szét, hanem egy tartalék félszart, hogy legyen visszaút...
Köszönöm kérdésed,de röviden tömören annyi,hogy még elég szarul állnak a dolgok.Igaz,hogy a gsx-r-nek még van ideje bőven,mert az első verseny csak júniusban,Rijekába van betervezve.Az Adriára a 350-est akarom vinni,bár jelenleg az sem áll sokkal jobban mint a suzi.Igaz azt "csak" össze kell rakni,mert azon már minden kész,még a fényezése is.De,ha mégsem készülne el Pócsra,akkor sincsen nagy gond,mert,hogy kedvenc zenebohócunkat idézzem"van másííiiiik"
A gixeren a legnagyobb munka a futóművén van,át lett állítva 17 collra,43-as első teló,másfajta(R1) hátsó rugóstag.Végre most már minden egy vonalba van rajta,most a motorja következik. A főtengelyét
hétfőn viszem Győrbe kiegyensúlyozni,kicsi hfej.munka van még hátra,a lényeg már kész.Sokat gondolkodtam a főtengelykönnyítésen is,de végül,néhány embert megkérdezve úgy döntöttem,hogy inkább marad az eredeti 9,90kg súlya.Érdekelne a véleményed ezzel kapcsolatban.Te könnyítettél a Hondán?Meddig lehetne elmenni a dekák lefaragásával,azt honnan a legcélszerübb leszedni stb....
Otto,nem emlexel,h egyszer tavasszal mentunk egy szegedi gyorsulasi versenyen,nem tudom hol pontosan,de 92 korul.A dontoben mi voltunk,en egy nsr 250 el,be is rajtoltam neked,de a celban mar te voltal elol,most nem tudom,h a felulcsoves,v vmotoros tz vel?
Úgy látom jól meglesztek ti Attival classic 3-ban Felhívnám kedves figyelmeteket, hogy bérfeltatrást vállalok Ha esetleg úgy adódik , hogy kellenék akkor a számom 06 90 3654698
A versenynaptárat itt tudod megnézni: http://www.ioem.at/