biztos mert nagyobb 2dortó 34 van a 26 helyett. Ki kell marni a hengert hogy beférjen a membránon a furatott beljebb reszelni.
mondjuk más csövel és némi hengermodositással, szükebb hengerfejjel van.
1 db tzr 125 4dl hengerfejem van
Van 2 db jo tzr membránom csak az a bibi hogy az egyik 0.35
A másik 0.45 mm
Ugyhogy nem tudom berakni a különbseg miatt de amugy a házon csak a furatokat kell átmoxolni vagy mit alakitotál még rajt?
Jobb a tzr membránnal a dolog teljesìtményben?
csak gyári a jó ,ezzel ne is probálkozz. Ahhoz hogy kicseréld ketté kel venni a blokkot,van rajta egy kiöntés ki tudod gyilkolni belöle de visszatenni már nem.Bár találkoztam sufni tuningal leköszörülték,de kijött. Nem pannonia
Igazad van beszéljünk még rola pontosaban olyanrol ahol fél informàciot kapsz de sokan felveszik a kesztyűt mert màr olvastak rola.nemtúdom te értetted miröl is van szó mert én igen de itt sokk ember szerelöhöz jàr. Inkàb beszéljünk a motorozàsrol ahoz mindenki jobban ért.
Általában RD-nél a bal,gyújtás (száraz oldal) oldali szimering szokott "kiszáradni". Ha újat teszel be,szilikon zsírral kend be a két váll között.
Tovább bírja!
De ha szétszeded,mindkét oldalit cseréld! http://www.fondseca.com/index....
Jaj, akkor ezekszerint egy kicsit több munka mint a simsonnál. viszont akkor a szimering hány százalékos eséllyel lehet a ludas? mert fölöslegesen kicserélni túl sok munka lenne. Először mondjuk kipróbálom a megcseréléses javaslatot, hogy átrakok jobb oldalrol mindent balra és forditva. hátha ott változik valami.
Kéthengereseknl szokásos műsorral érdemes kezdeni:
Szépen átrámolod darabonként a nem működő oldalról a működő oldalra az alkatrészeket, amikor átmegy a hiba aaz a darab a hunyó.
Ha nem megy át, akor mechanikai baja van,labirint, szmmering iylesmi.
Rd 250 lc gondjaim vannak. mégpedig: a baloldali henger nem megy, a jobboldali jó, ez a hiba egyiknaprol a másikra jött elő. kompresszió van, szikra van, amikor jár (csak a jobb henger) akkor az alapjárat ugy 5ezres fordulaton van, karbi ki lett pucolva de nem segített. tanácstalanul a karbin az alapjárati csavart állítgattam, amikor a baloldalit teljesen becsavartam akkor már néha néha minden 30. ütemre pöffent .a jobb oldalon pedig bárhogy állítottam nem esett le a fordulat 5 ezerről. amikor elindultam a motorral akkor a jobb henger járt rendesen és akkor lehetett hallani h a bal pedig ugy pöfékelt mint alapjáraton. leállítás ujra berugás után a bal kipufogó elég rendesen füstöl de 5 mp után abba is hagyja.
Ezekalapján tud-e valaki segíteni, hogy hol keressem a hibát
mondjuk más csövel és némi hengermodositással, szükebb hengerfejjel van.