Sokan büszkék lennénk ha a maga korában még motorozni tudnánk Csak így nyugottan tovább. Vigyázzon magára! ( ha kinyiffan sosem lesz babettás gyújtásom ) A fiatalok ( Pld . BRC )meg nyugottan száguldozzanak csak ott elöl..... nem zavarjuk a köreiket.
Péterbácsi harminc méter mélyem meg vagyok (leszek) sértve ha engem kihagyol a kostolásból:)
Amúgy szerintem jólteszed, hogy csak annyit mész amennyi jólesik, csak annyit vállalva ami még kényelmesen vállalható.
A szórakozás a lényeg nem?
Nem vérre megy, nem vébé.
Te kihagytál sokat, Lacibácsi meg lendületben van , hát most gyorsabb oszt ennyi.
Naja, hát az gyönyörű, amikor itten a zöndapp fórumban NEKEM elmodják, hogy milyen szar a Simson.
Érted, ők nekem D:)
ez kb olyan (kis túlzással) (na jó, naggyal D:) mint, ha én elkezdeném Brc Lacibácsinak kifejteni, hogy miylen hibái vannak a Morininek.
(na jó nincsnek hibái, de mondjuk, ha lennének hihi:)
Őszintén megmondom hogy én már nem szeretném összekarcolni
a bőrruhámat. Amikor kellett akkor én is bizonyítottam, ez már legyen
a fiataloké. Sajnos volt már egy-két olyan versenyzőnk akik nem tudták mikor kell abbahagyni, és nem volt szerencséjük. A józan ész
szerint nekem is a pálya szélén kellene kóstolgatni Mohai Barátommal
amit főztünk. Na jó megkináljuk a Klubtagokat is, na meg a Főgecót.
Digóknál, németeknél, meg a hülye angoloknál is építettek TT-ket utcára, bár ez még nem feltétlenül meríti ki a széria fogalmát. Viszont az F1-et megvehetted a bótban, ugyanazzal a vázzal. Utána is az összes kétszelepes majdnem tök ugyanez. Később már ők is spóroltak az anyagon, felszedett vagy másfél kilót. Na de most má ne provokájjá, mer kéne főtengelyt rajzolnom...
Mi sem egyszerűbb, ha verdát cseréltünk volna kört kapok a Gábortól. Nem azért mert a CB olyan kurvajó (mert az is egy szar), hanem mert nekem ismernem kell a fost amivel kiírthatom a nézőket, a fiadnak meg babettát is tolhatsz a segge alá, megy két kört és megnyerni. Mert a két legfőbb fegyvere a tehtségtelenség és a fakezűség. Meg a feltétlen hűség a pápához. A három lefőbb fegyvere...
02:30 http://youtu.be/VZTxMaZQKWY
"Kategóriák
1.: 1975-ig gyártott motorok, max. 350 ccm 4T és max. 250 ccm 2T;
2.: 1975-ig gyártott motorok, 350-500 ccm 4T és 250-500 ccm 2T;
3.: 1975 és 1984 között gyártott motorok, max. 500 ccm 4T és max. 250 ccm 2T."
A képen a '84 március 14.-i Motorrad VF500 teszt benne. Szerintem ezt hagyjuk.
Kiküldött? Elég újfajta megközelítése az eseményeknek. De biztos igazad van, én csak tévén néztem...
Tisztánlátás végett: én velejéig romlott és egyben menthetetlen japó buzi vagyok, tehát akkor fikázom a rizskályhákat amikor csak akarom. Különben pl. a Zsoli nem herótozhatná a cimconyt. Az meg mijjjen lenne má...
Így is történt mélyen tisztelt bíróság. Frissen taknyolt 4 tojásos lett olivás vízben kifőzve al dente, sok paradicsom, bazsalikom, csipet fokhagyma, tetejére gran padana és már kész is volt a TT. Sőt Bálázs gyerekkel voltunk a tésztagyárban is. Igen kedves emberek ragasztgatják össze ezeket a pálcikákat.
Hát ha ez tényleg ilyen szar akkor a többi az még cefrének se jó
mivel minden versenyen egy ilyen kis köbcentis 250es recege nyerte
az abszolutot is meg mindent, pedig a méhestől vettük!
Zoli: a morininek csak 1 hibája van.