Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De a te Dzsovannid váza az nem véletlenül vlami speciális csőből spesziális egyedi akármi?
Úgy emlékszem az nem széria motor váza. vagy az?
Az rd egy butitott vb technika.Elismerem nemely olasz vekonyabb spagettibol csinalta a vazat,de nem kell ezert olre menni.Volt mindket oldalnak jo is ,meg felresikerult is.
hadsereg furulyafaragó, meg szövőszék tuningoló, meg tankhajó lakatos.

Ezen beszartam:)

Nadeszóval akkor ezen logika mentén haladva, a dzsovánni vázát egy makarónilakatos gyúrta tésztábú:)
Miert a mami kupaban nem mehet tz,rs versenymotor?

Mondjuk egy normalis versenymotor nem is a bgyarmati korre valo...
MAMI-ba? Azt előbb beszéld meg a Károly / Lojzi párossal. Pont nem én keverem, Gyuribá mániája hogy az RD vb teknyika. Közbe meg lófaszt. Nehéz mint a sár. És nincs rá alibije.
a VF 500 má nem jó mert84-töl volt a suzuki az mi lehet gs 400 az jó az 500má nem, mert az 89-töl volt. ne szid av yamakkát mert
má vagy 2x kiküldött a nézök közé a 250-es. a honda is abbol épitkezik mint a yamaha foss yapó.böven 120 alá le lehet vinni a sulyát akkor már ütös,mint sok példa mutitja
Nem kevered a szezont,a fazonnal?Ez amit bageroltok egy utcai motor,teljesen ok az rd 250 utcai sulya,ja ,h ti verhenymotort akartok,akkor a tz sorozat gepeit kene valasztani....
A hátsó tárcsafék cuccokkal 5kg, alu kerék kb. +1,5 kg/ db a küllőshöz képest, gyújtás 1Kg + (gyári). Műanyag tankhoz képest kb. 2 Kg a lemez tank. Gyári súlya ennek az RD- nek 165 kg. Kiváncsi vagyok a többiek mit mérnének... Ja én 69 Kg tiszta pocak izom .Motorossal eggyütt nem biztos, hogy rossz az nekem a végére.
Hát ha se a blokk se a váz, akkor csak a lelke lehet. Nem 21g mint egy normális emberé hanem 21kg mint egy sumo birkózóé. Meg kell mérni darabonként sommázva és össze kendácsolva is. A rejtélyes különbözet ügyében pedig feljelentéssel kell élni az iwatai járási bíróságon. Kéremkapcsójjjaki

Apropó a fos giovanni-é valami hetes kg és egy cseppet merevebb mint bármelyik japó hulladék, pedig spagettibül fonták két sztrájk közötti szünetben. Csak annyi hogy egy db értelmes bácsi rajzolta, nem egy hadsereg furulyafaragó, meg szövőszék tuningoló, meg tankhajó lakatos.
Én nem tudom mi a rák olya nehéz a yamahában, de a váza az például nem nehéz.
Viszont egyben meg már Sanyi kicsi motorja is megdöbbentően nehéz volt.
Némileg finumult, kicsit még sokal de visz, most már mint a floki a lábtörlőt. Most már nagyon jó kezd lenni. Kecsóra viszem szombaton járatni.
http://youtu.be/QW1so6ylDqc
Műanyag lánc nélkül meg lesznek óvva!
Ismét csak gratulálok a jamakkának a jól bevált colos vízcső használatához motorkerékpárok összetákolása céljábú. Végül is a levegős 2t 2h 250 nem nehezebb mint egy 750-es macskazabáló traktor, ez is egy szíp eredmény. Maradtak volna a zongora hegesztésnél inkább...
a suzuki az milyen jószág?gsxr400r vagy valami hasonló?
4 litya benyával 139 Kg a vasam. Nem tévedtem sokat.
Percig se aggódj, most is igen gyanús alakok fognak ülni mind a kettőn.
A Bruce Lee filmekben ezekkel mentek a rosszemberek és forgatták a műanyag láncot...
Lehet hogy idén nem lesz gond a C3 értékelhetőségével
Beletódok pillragasztóvaa pár sonkát e!
Benne vagyok csak fű nemvan!
De ebbe hogy lesz elég az a főtengely? Széjjel vágódodod-e mint én vagy csak az egyikbe lóg, a másik még falura szódával elmegyen he? nem is tuttam hogy benne vagy fű borotvázó maffiaban (is)...
Rd blokkot bele.
Ezek a kurva ruszkik miket kitalálnak!
keresek 350 blokkot,quadépités véget.
Hónap adják fel...remélem nem a Titanic-ra!