távgyogyitani nehéz, sokminden lehet, de ha annyira log a dugó az már nem jó. a gyujtás rendbe lehet mert 1 trafos . mérni kéne.
Akar süritési végnyomást is az sok mindent elárul. meg lehet cserélni a gyertya kábeleket, meg a gyertyát is. akkor az a része kilöve. mérjél.
Segítség kéne, van egy 250lc -m erős volt de az elinduláshoz már eléggé kellett csúsztatni a kuplungot h ne fulladjon le, onnantól jó volt (kis fordulaton továbbra is erőtlen volt). Majd mennék vele, és nem ment a bal henger. csak néha néha pöffentett egyet, 10 perc után már ugyahogy pöfékelt. Karbit leszedtük kipucoltuk de nem volt eltömődve vagy ilyesmi, hengerfejet levettük, a bal dugó jobban lötyög mint a jobb oldali (nem tudom hogy ez normális-e vagy sem) de kézzel előre hátra jobbra balra is 0,5 mm ert lehet játszani vele.
Merre lehet a probléma?
86-os váz, teli idom, hibátlan alapméretes 31K blokk szétszerelve hiánytalanul, 86-os első futómű, 86-os hátsó futómű, 86-os kerekek, kormány. Gyújtás, ypvs motor. Karburátorokról a tolattyú hiányzik.
A blokkból a hengerek utcai motoromon vannak, de azt is hajlandó vagyok visszacserélni. Az utcai gépem 83-as, arról is át lehet rakni a kereket, futóművet, ha MAMI-ban nem lehet 86-ossal menni.
Alapméretes hengerekkel, gyári dugóval 130E, Új dugókat igénylő hengerekkel 100EFt.
Ha valaki YPVS-t akarna építeni pályára, akkor keressen.
Én már jó ideje gyűjtögetem az alkatrészeket egy motorra, de most beszerzési áron, EGYBEN megválnék tőle. Váz, hibátlan blokk, futómű, kerekek, apróságok...
30/31715húsz
Mer? És hogy az 1 szivoszeleppel rendelkező aermakival köll menni a 12 felömlős RD-k ellen az mennyivel frankóbb? Nem a kéccázassal kell indulni 500-ban, ez elég logikus
40 000ft. Jó váltó, és főtengely.
238.208844929188453&type=1
http://youtu.be/L_fCqg92qks
Akar süritési végnyomást is az sok mindent elárul. meg lehet cserélni a gyertya kábeleket, meg a gyertyát is. akkor az a része kilöve. mérjél.
Segítség kéne, van egy 250lc -m erős volt de az elinduláshoz már eléggé kellett csúsztatni a kuplungot h ne fulladjon le, onnantól jó volt (kis fordulaton továbbra is erőtlen volt). Majd mennék vele, és nem ment a bal henger. csak néha néha pöffentett egyet, 10 perc után már ugyahogy pöfékelt. Karbit leszedtük kipucoltuk de nem volt eltömődve vagy ilyesmi, hengerfejet levettük, a bal dugó jobban lötyög mint a jobb oldali (nem tudom hogy ez normális-e vagy sem) de kézzel előre hátra jobbra balra is 0,5 mm ert lehet játszani vele.
Merre lehet a probléma?
A blokkból a hengerek utcai motoromon vannak, de azt is hajlandó vagyok visszacserélni. Az utcai gépem 83-as, arról is át lehet rakni a kereket, futóművet, ha MAMI-ban nem lehet 86-ossal menni.
Alapméretes hengerekkel, gyári dugóval 130E, Új dugókat igénylő hengerekkel 100EFt.
Többiektől elnézést, hogy itt hirdetek.
Én már jó ideje gyűjtögetem az alkatrészeket egy motorra, de most beszerzési áron, EGYBEN megválnék tőle. Váz, hibátlan blokk, futómű, kerekek, apróságok...
30/31715húsz
Kit vársz hátulról, Gyuribát a bütykös ujjával?