Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem van.De NEM ADOK!
Üdv
Nem maradt NSR250MC21 főtengely darabja?

A gyújtás oldali sonka hiányzik ,ha tud valaki legyenszives jelezze :)
Köszönöm
Ez csak sík, vagy vékony tárgy, (vagyis aminek a síkja merőleges a tengelyre) egyensúlyozásánál lehet igaz, akkor is csak ha minimális a fordulat. De ha precízek akarunk lenni még akkor sem, hisz megpörgetve sokkal pontosabban ki lehet súlyozni ...
A hosszabb forgástesteknél meg vitán felül áll a dinamikus egyensúlyozás pótolhatatlansága. Kerül amibe kerül
Petikém, felraktam a cuccot. Jó hangja van Gyuszit meg karburátort vakerálunk még rajta oszt had szóljon. Zámbó Árpitól a dal
http://youtu.be/23Ex7mogYRY
En ugy tanultam,ha a tengely mindket vege meg van fogva ,akkor eleg statikusan sulyozni,pl mkp kerek is,felteve ha nem ducati,honda...
Ha jól viselkedtek, tavasszal szétnézek, elvileg nem reménytelen a dolog...
Na de mivel munkáljátok meg?
Ellensúlyos rész világos, na de az a forgattyú jellegéből adódik, mert a teljes (egy) fordulaton kiegyensúlyozhatatlan, ezért szeretik az 50% környékét.
Csak hát kompromisszum és kompromisszum közt óriási különbségek lehetnek, és ez a nem mindegy.
Ellenben amiket videón láttam pl amcsi gépek teng.nek egyensúlyozásánál mindig csak a tengely széleit furkálták, miközben sztem a közép tájékán is maradhat benne bőven...
Vélemény?
A szentségit ...
Már a tengelyt is kb fél órát nézegettem és valahogy az motoszkált bennem, h ehez képest a kétté micsoda átbaszás
Digó nagy szériás cuccokat nem sokba nézem, na de ezek még látványnak is tökéletesek. Azt is sejtettem, h kiegyensúlyozásban is erősen kispályás vagyok, ennek a tengelynek a látványa megerősített ebben is
Kiegyensúlyozó furatok? Ugyanmá...
Hajtókar gondolom titán ötvözet, de a dugó miből lehet?
Ha titán a hajtókar akkor van a tengelyen ellensúly bőven, bár nem tudom ... mert ugye itt a 2 hengernél oszlik meg ... (tessék szépen felvilágosítani engem)
Ja igen, el nem bírom képzelni, h a "bobweight"-t a kiegys.padon miért kell pozicionálni mikor elvileg teljesen szimmetrikus?

Amúgy szerintem neked nem arra a padra van szükséged ami "csak" azt tudja amire programozták, hanem univerzálisra.
Ilyenben nem gondolkodtam, ezért nem tudom biztosra, de nekem a szakim azt mondta oda teszi a kiegys. síkot ahová kérem, és a ford.számmal is lehet jáccani. Ha érdekel tavasszal megkérdem pontosan ennél a tengelynél mik a lehetőségek, de szinte biztosra veszem, h minden megoldható...
Oké!Megvan!
én meg neked mailt
Szia!Irtam a böszmeoldalra!(GSX-R 1100)
Én ezért irtam a felömlőről!
Végre valakinek feltűnik rajtam kívül...
A rossz főci centrizés eredménye :
http://youtu.be/8lIR2NKY98c
ott valami árulás van, hogy kerül a zsvónyílás magasságába a gyűrű?
Összevalóak azok az alkatrészek?

mellseleg akkor is belecipósodik a likakba, ha nincs a gyűrű végénmeg a megfelelő hézag.
Beszerlés előtt megnézted?
A megnevezést lehet rosszul adtam meg "sorry". Magyarul azon nyílásnál esik be a gyűrű ahonnan a karburátorból jön a benzin levegő keverék .
Az összes pados forgatás szűk keresztmetszete az ellensúly amit ráteszel,+ csak 1 fordulaton mérsz. Na, innen már csak az ellentengelyek serege segíthet.
Ja, a hajtókarja is megérdemelne egy külön kisregényt, meg a pneumatikus szeleprugó is fincsi volt.
Jah. Tuboly tesóknál lett centírozva a giovanni is. Először herótozta a házi készítésű bohóc súlyomat, majd kiszámolta a pad programja grammra ugyanazt és a végén kénytelen volt az enyém használni, mert a szörnyetegekhez valónak csak az üres szerkezete is túl sok lett volna az én kis olasz fosomhoz. Így is külön illesztett gyűrűt kellett csináltatni a tengely végére, mert nem tudták volna hol meghajtani. De most már minden meg van hozzá, legközelebb talán már nem fognak annyira utálni
Ost- Deutshland,VEB fabrik.valami bago osszegert vehette,m elotte o is a Spiralba hordta centrirozni a cuccait.
Na, akkor a nációra jól emlékeztem, meg arra is hogy őskövület.
Wolfram beszerzése engem is érdekelne :) Pont aktuális az új projectemhez :)
Tuboly csaba, györ amcsi autok,gyorsulási versenyek,de láttam már quadozni is még 6 éve mikor endurózgattunk a környéken. ecer láttam györi extrém fesztiválon amikor egy 1000 le szörnyautójának a két elsökereke a levegöbe emelkedett induláskor,lehet csoszy 76 a verseny szakosztályrol ismeri személyesen.
Szerintem nem nagyobb, az ott vékonyabb és kisebb átmérőjű, mindenesetre felettébb érdekes.
Én azt az említett F1 tengelynek saccolom azzal a kevés inerciával.
Nagyon csinos darab
A ket vegen miert van nagyobb ellensuly,azon a sokhengeres v motoros fotengon?