Ez csak sík, vagy vékony tárgy, (vagyis aminek a síkja merőleges a tengelyre) egyensúlyozásánál lehet igaz, akkor is csak ha minimális a fordulat. De ha precízek akarunk lenni még akkor sem, hisz megpörgetve sokkal pontosabban ki lehet súlyozni ...
A hosszabb forgástesteknél meg vitán felül áll a dinamikus egyensúlyozás pótolhatatlansága. Kerül amibe kerül
Petikém, felraktam a cuccot. Jó hangja van Gyuszit meg karburátort vakerálunk még rajta oszt had szóljon. Zámbó Árpitól a dal http://youtu.be/23Ex7mogYRY
Ellensúlyos rész világos, na de az a forgattyú jellegéből adódik, mert a teljes (egy) fordulaton kiegyensúlyozhatatlan, ezért szeretik az 50% környékét.
Csak hát kompromisszum és kompromisszum közt óriási különbségek lehetnek, és ez a nem mindegy.
Ellenben amiket videón láttam pl amcsi gépek teng.nek egyensúlyozásánál mindig csak a tengely széleit furkálták, miközben sztem a közép tájékán is maradhat benne bőven...
Vélemény?
A szentségit ...
Már a tengelyt is kb fél órát nézegettem és valahogy az motoszkált bennem, h ehez képest a kétté micsoda átbaszás
Digó nagy szériás cuccokat nem sokba nézem, na de ezek még látványnak is tökéletesek. Azt is sejtettem, h kiegyensúlyozásban is erősen kispályás vagyok, ennek a tengelynek a látványa megerősített ebben is
Kiegyensúlyozó furatok? Ugyanmá...
Hajtókar gondolom titán ötvözet, de a dugó miből lehet?
Ha titán a hajtókar akkor van a tengelyen ellensúly bőven, bár nem tudom ... mert ugye itt a 2 hengernél oszlik meg ... (tessék szépen felvilágosítani engem)
Ja igen, el nem bírom képzelni, h a "bobweight"-t a kiegys.padon miért kell pozicionálni mikor elvileg teljesen szimmetrikus?
Amúgy szerintem neked nem arra a padra van szükséged ami "csak" azt tudja amire programozták, hanem univerzálisra.
Ilyenben nem gondolkodtam, ezért nem tudom biztosra, de nekem a szakim azt mondta oda teszi a kiegys. síkot ahová kérem, és a ford.számmal is lehet jáccani. Ha érdekel tavasszal megkérdem pontosan ennél a tengelynél mik a lehetőségek, de szinte biztosra veszem, h minden megoldható...
Az összes pados forgatás szűk keresztmetszete az ellensúly amit ráteszel,+ csak 1 fordulaton mérsz. Na, innen már csak az ellentengelyek serege segíthet.
Jah. Tuboly tesóknál lett centírozva a giovanni is. Először herótozta a házi készítésű bohóc súlyomat, majd kiszámolta a pad programja grammra ugyanazt és a végén kénytelen volt az enyém használni, mert a szörnyetegekhez valónak csak az üres szerkezete is túl sok lett volna az én kis olasz fosomhoz. Így is külön illesztett gyűrűt kellett csináltatni a tengely végére, mert nem tudták volna hol meghajtani. De most már minden meg van hozzá, legközelebb talán már nem fognak annyira utálni
Tuboly csaba, györ amcsi autok,gyorsulási versenyek,de láttam már quadozni is még 6 éve mikor endurózgattunk a környéken. ecer láttam györi extrém fesztiválon amikor egy 1000 le szörnyautójának a két elsökereke a levegöbe emelkedett induláskor,lehet csoszy 76 a verseny szakosztályrol ismeri személyesen.
Szerintem nem nagyobb, az ott vékonyabb és kisebb átmérőjű, mindenesetre felettébb érdekes.
Én azt az említett F1 tengelynek saccolom azzal a kevés inerciával.
Nagyon csinos darab
Nem maradt NSR250MC21 főtengely darabja?
A gyújtás oldali sonka hiányzik ,ha tud valaki legyenszives jelezze :)
Köszönöm
A hosszabb forgástesteknél meg vitán felül áll a dinamikus egyensúlyozás pótolhatatlansága. Kerül amibe kerül
http://youtu.be/23Ex7mogYRY
Na de mivel munkáljátok meg?
Csak hát kompromisszum és kompromisszum közt óriási különbségek lehetnek, és ez a nem mindegy.
Ellenben amiket videón láttam pl amcsi gépek teng.nek egyensúlyozásánál mindig csak a tengely széleit furkálták, miközben sztem a közép tájékán is maradhat benne bőven...
Vélemény?
Már a tengelyt is kb fél órát nézegettem és valahogy az motoszkált bennem, h ehez képest a kétté micsoda átbaszás
Digó nagy szériás cuccokat nem sokba nézem, na de ezek még látványnak is tökéletesek. Azt is sejtettem, h kiegyensúlyozásban is erősen kispályás vagyok, ennek a tengelynek a látványa megerősített ebben is
Kiegyensúlyozó furatok? Ugyanmá...
Hajtókar gondolom titán ötvözet, de a dugó miből lehet?
Ha titán a hajtókar akkor van a tengelyen ellensúly bőven, bár nem tudom ... mert ugye itt a 2 hengernél oszlik meg ... (tessék szépen felvilágosítani engem)
Ja igen, el nem bírom képzelni, h a "bobweight"-t a kiegys.padon miért kell pozicionálni mikor elvileg teljesen szimmetrikus?
Amúgy szerintem neked nem arra a padra van szükséged ami "csak" azt tudja amire programozták, hanem univerzálisra.
Ilyenben nem gondolkodtam, ezért nem tudom biztosra, de nekem a szakim azt mondta oda teszi a kiegys. síkot ahová kérem, és a ford.számmal is lehet jáccani. Ha érdekel tavasszal megkérdem pontosan ennél a tengelynél mik a lehetőségek, de szinte biztosra veszem, h minden megoldható...
http://youtu.be/8lIR2NKY98c
Összevalóak azok az alkatrészek?
mellseleg akkor is belecipósodik a likakba, ha nincs a gyűrű végénmeg a megfelelő hézag.
Beszerlés előtt megnézted?
Én azt az említett F1 tengelynek saccolom azzal a kevés inerciával.
Nagyon csinos darab