már tedd ki az rd kiirást is. Ez azt jelenti holtt megint nem erröl volt szó az rd esetében a tipus megjelenésének gyártási éve számit az pedig 1973 persze a buzi japok gyártották 79-ig.
az rd-nél megegyezés született hogy gyári rd váz lehet.
na most eszerint a 76 rd nem mehetnek van 1 pár oszt menek classik 3-ba. hiába lessz benne mondjuk r5f blokk a váz már nem lessz jó oszt ennyi.
MAMI Kupa Classic kategória technikai
szabályzat
Kategóriák
1.: 1975-ig gyártott motorok, max. 350 ccm 4T és max. 250 ccm 2T;
2.: 1975-ig gyártott motorok, 350-500 ccm 4T és 250 ccm 2T;
3.: 1975 és 1984 között gyártott motorok, max. 500 ccm 4T és max. 350 ccm 2T;
125: Classic 1. műszaki szabályok alapján, max. 250 ccm 4T (max. 2 henger) és
max. 125 ccm 2T motorok külön versenye;
RD kupa: a fenti kategóriában nevezett RD-k külön versenye.
A kor megállapításánál a motorblokk gyártási éve a mérvadó!
Műszaki előírások
Minden motornak meg kell felelnie az általános műszaki kiírásnak!
Motorblokk:
2 mm túlméret megengedett;
a gyári vezérlési mód átalakítása nem megengedett;
működő power szelep nem megengedett.
Váz:
csak az eredeti megengedett, évjáratnak megfelelően.
Karburátor:
évjáratnak megfelelő;
mérete szabadon választható;
gyorsító fúvókás (power jet sem) karburátor használata nem megengedett.
Futómű:
Classic 3: évjáratnak megfelelő;
Classic 1-2: max. 38mm átmérő;
az első teleszkóp nem lehet kívülről állítható, csak a rugó-előfeszítést lehet
állítani, valamint teleszkópban levő levegő mennyiségét;
a hátsó teleszkóp nem lehet külön tartályos, csak a rugó-előfeszítés és a húzó
fokozati csillapítás állítása megengedett.
Gyújtás:
szabadon választható.
Kerék:
17 coll-os kereket gyári dokumentációval kell igazolni;
Classic 1-2: szabadon választott, típus azonos széria;
Classic 3: szabadon választott;
slick és vágott slick gumi nem megengedett.
Fék:
1 dugattyús úszónyereg és 2 dugattyús fix féknyereg megengedett;
úszótárcsa nem megengedett;
max. féktárcsa méret 300 mm;
Classic 1: elől 1 féktárcsa megengedett,
Classic 2-3: elől 2 féktárcsa is lehet;
hátul bármilyen fék megengedett.
Kipufogó:
hatásos hangtompító használata kötelező (108 dB, szabványos zajszint mérés
alapján).
Egyéb műszaki paraméterek:
a motorból nem folyhat semmilyen folyadék;
a kartergázt is tartályba kell elvezetni.
Az alkatrészek eredetiségét a versenyzőnek kell bizonyítania gépkönyvvel, ill.
újságcikkel vagy fényképpel!
Ruházat
Csizma, bőr ruházat, E jelzésű zárt bukósisak (a sisakon a plexi használata
kötelező) és kesztyű viselése kötelező.
A sisakot és a bőrruhát minden verseny előtt, a gépátvételen kötelező bemutatni.
Hibás, sérült sisak nem használható.
A kesztyűt és a csizmát a pályára történő bemenetel előtt ellenőrizzük!
Kemény héjú gerincvédő használata kötelező!
hát jó lenne 3-4 napon belül elérni, mert 5 nap múlva jár le. Persze kurvára nem tuti, hogy elhozom, csak egyáltalán gyúrjak-e rá. 1 pár kopasz dymag, semmi extra. Köfike
Kedves vagy, hogy meg előlegezed :) :) Igazi jós vagy Annyi furcsaság történ az idén Gabi ha csak egy pillanatra is de, letaszajtva a trónról Igaz még így is magasabban állt mint én
Egy pár-t Dymag kereket?
Létezik de most nem nagyon kommunikál! Se emil,se fuckbuk...
Nemtom mi van véle,már írtam néki?!
Ha ad életjelet,mire készítsem főő?
Na ez most megint hogy jött? Dimma, bármilyen hihetetlen nem a 2013-as mami kupa szabályzat határozza meg a napjaimat. Sokkal jobban érdekel az a pár dymag amit haza kellene teleportálni. Meg még kb. tízezer egyéb ügy.
Üdv mindenkinek!eladóvá váltak,jó áron yamaha rd 250/350 lengővilla 5000ft,komplett jó elsőfék,a munkahengerrel,féknyergekkel, karral 15000ft,elsőteleszkóp kompletten 10000ft,komplett jó hátsó fék7000ft,kormánycsutka 8000ft párban,hűtő jó állapotban 8000ft,hengerfej jó 5000ft,karburátor 6000ft, postán is elküldöm! érd: atacc@freemail.hu
az rd-nél megegyezés született hogy gyári rd váz lehet.
na most eszerint a 76 rd nem mehetnek van 1 pár oszt menek classik 3-ba. hiába lessz benne mondjuk r5f blokk a váz már nem lessz jó oszt ennyi.