Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól gondolod!
Azért idén nagyon ment a sírás a ferrarinál, hogy nem megbízható a szélcsatornájuk adata és éppen aktuálisan az a gond. :) :)
Kétlem, hogy sikerült
D:)
Hú vazze. Én is akarni ilyet Lecsotól átvesszük a licenciát.
van egy kapcsoló a fenti háromszögnél ami megszakítja a gyújtást?
Nem unatkozom! Ezen dolgozom...
Üdv! Tegnap kaptam ezt a doboz cigit, olyan idős mint a levegős Yamahák kb. Mikor a kezembe vettem, egyből Gyuribá jutott eszembe, hogy anno biztos szívott ilyet. Ki van száradva rendesen isteni, de nagyon erős. Bocs a többieknek, de nem bírtam megállni.
már a szervómotoros is elavult
Ne parázz, mivel több mint 5 éve használom már, jogilag elévült. Ha eddig nem tiltották most már késő.
Gyakorlatilag gázelvétel, és kuplungolás nélkül tudok váltani, beállítható ideig (0,05---0,1 másodperc) elveszi a gyujtást.
Naaaa! Csak értettem azé a dolgokat! A végén még ragad rám valami teknyikai tudás Eggyértelműen fejlődés jeleit mutatom na
Isten a cucc, de nem reklámoznám nagyon, van pár unatkozó arc, aki már firtatja, hogy ne lehessen....
Talán a Lecso használ ilyet...gázelvétel nélküli váltás, talán a rajtnál is használatos. Gyarmaton magyarázta nekem..... 2 perc után elvesztettem a fonalat, de próbáltam értelmes arcot vágni Nem benne volt a hiba, jól magyarázta csak.....
54 alapos gyürűket keresek. Tud valaki segíteni?
Árulja már el valaki,hogy milyen szerkezet és mire használható?
ez mire jó?
Már nem is emléxem.

Egyébként Yamaha World, Soroksári út...
Esetemben lehagytál egy nullát apa
Ízléskommando már úton van némedibe
... Valami szélárnyék vadász

Az öreg Enzo mondta, hogy az épít áramvonalas autót aki nem tud elég erős motort csinyálni
Nem kell ott reszelni semmit Főni! Jó a céria! Húzzon 1000-től mint a BRC-jé meg a kedves Geco-jé oszt annyi :)
neked is majd ugy készül a henger mint indiában majd