Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezek szerint indíthatom classic 3-ba ezt a motort csak húzzam ki a power elktronika csatiját?
MAMI Kupa Classic kategória technikai
szabályzat
Kategóriák
 1.: 1975-ig gyártott motorok, max. 350 ccm 4T és max. 250 ccm 2T;
 2.: 1975-ig gyártott motorok, 350-500 ccm 4T és 250 ccm 2T;
 3.: 1975 és 1984 között gyártott motorok, max. 500 ccm 4T és max. 350 ccm 2T;
 125: Classic 1. műszaki szabályok alapján, max. 250 ccm 4T (max. 2 henger) és
max. 125 ccm 2T motorok külön versenye;
 RD kupa: a fenti kategóriában nevezett RD-k külön versenye.
A kor megállapításánál a motorblokk gyártási éve a mérvadó!
Műszaki előírások
Minden motornak meg kell felelnie az általános műszaki kiírásnak!
Motorblokk:
 2 mm túlméret megengedett;
 a gyári vezérlési mód átalakítása nem megengedett;
 működő power szelep nem megengedett.
Váz:
 csak az eredeti megengedett, évjáratnak megfelelően.
Karburátor:
 évjáratnak megfelelő;
 mérete szabadon választható;
 gyorsító fúvókás (power jet sem) karburátor használata nem megengedett.
Futómű:
 Classic 3: évjáratnak megfelelő;
 Classic 1-2: max. 38mm átmérő;
 az első teleszkóp nem lehet kívülről állítható, csak a rugó-előfeszítést lehet
állítani, valamint teleszkópban levő levegő mennyiségét;
 a hátsó teleszkóp nem lehet külön tartályos, csak a rugó-előfeszítés és a húzó
fokozati csillapítás állítása megengedett.
Gyújtás:
 szabadon választható.
Kerék:
 17 coll-os kereket gyári dokumentációval kell igazolni;
 Classic 1-2: szabadon választott, típus azonos széria;
 Classic 3: szabadon választott;
 slick és vágott slick gumi nem megengedett.
Fék:
 1 dugattyús úszónyereg és 2 dugattyús fix féknyereg megengedett;
 úszótárcsa nem megengedett;
 max. féktárcsa méret 300 mm;
 Classic 1: elől 1 féktárcsa megengedett,
 Classic 2-3: elől 2 féktárcsa is lehet;
 hátul bármilyen fék megengedett.
Kipufogó:
 hatásos hangtompító használata kötelező (108 dB, szabványos zajszint mérés
alapján).
Egyéb műszaki paraméterek:
 a motorból nem folyhat semmilyen folyadék;
 a kartergázt is tartályba kell elvezetni.
Az alkatrészek eredetiségét a versenyzőnek kell bizonyítania gépkönyvvel, ill.
újságcikkel vagy fényképpel!
Ruházat
 Csizma, bőr ruházat, E jelzésű zárt bukósisak (a sisakon a plexi használata
kötelező) és kesztyű viselése kötelező.
 A sisakot és a bőrruhát minden verseny előtt, a gépátvételen kötelező bemutatni.
Hibás, sérült sisak nem használható.
 A kesztyűt és a csizmát a pályára történő bemenetel előtt ellenőrizzük!
 Kemény héjú gerincvédő használata kötelező!
Juli föltette a filék közé.
Olyat vegyééé ami nyeklik-nyiklik! (jobbra -balra)
www.mathemotor.hu/kiegeszito_t...
Csajéval együtt ennyi...
Szerinted lehet venni valami gyerek méretű gerinc páncélt? Rajtad jól elfér te sukár vagy de rajtam? Felveszem és hanyatt ránt a motoron Ráadásra csigolya védő púp is van a ruhámon...hol fog elférni az rajtam...vagy üljek rá a végére? Bár, ha fékezésnél a sisak fölé felcsúszik.....féklapnak sem rossz Simán megóvnak extra csúszó féknyerges gerinc prolyektor
Suzu mester az érdekelne,hogy az lc mennyire kompatibilis az ypvs-el?
főtengely pl ugyanaz? meg mi az ami még esetleg ugyanaz a 2 blokkban?
Köszi és keveréknek Castrol,Repsol,Motul,Agip,? gondolom csak full szintetikus nem árt neki :) Én eddig Agipos voltam az olasz gépek miatt. de a Japánba csak tavaly kóstoltam bele egy öreg Honda mb-8-al és annyira megtetszett a megbízhatósága hogy jött az RD :)
SAE10W30 motorolaj, 1,5-1,7liter
5,5Ah, aszem 'YB5L'
Nem voltam. Nekem minden megoldás megfelel.
Csövi. Mizusi a megbeszélésről?
üdv milyen olajat használjak a z RD 350 lc ll höz?
és hány amperes akksi kell bele? van még amatőr kérdésem..
nem hívott föl
köszi az infót
Kovács Béla. húsz313huszonnyolc74

A bontós Ricsivel beszéltél?
Lenne egy kérdésem.
Ki ismeri azt a Bgyarmati,szakállas embert, aki a kakucsi és a gyarmati versenyen egy RD 350YPVS-el indult,aminek hiányzott az ülés alatti idomja?
Elhagytam a tel.számát .
Ha jól emlékszem Béla a keresztneve.
Ha nem tudjátok elintézni a korhű fa kereket és csak ezen múlik a versenyzésed, kölcsön adom az én 200-as kerekeim.
ha ezzel több induló/tényleges/ akkor miért ne. Lám a daroczy is szuper mz reszel.
Ezt magyarázzuk, dimmával.
ráadásul eléggé értelmetlen, hogy a 82es küllős rs szabályos, a 76 os 1e7meg menjen a fakereke miatt a 350es-ek között..
Ilyen korhű kerék támogatható, szerintem. Ezekez az RD 125-200, gyakorlatilag nincs más kerék. Egy olyan küllősről tudok amilyen az enyém. Veterán rendezvényekre jár vele a tulaj.
te csak nyernél vele, ha a katba többen lennének, csak neked 1 gyertyapipát le kéne huznod
minden kitételnek megfelelne most és nem ürtechnika
vagy pl rs125 a kinézete 75 elötti mégis 82