MAMI Kupa Classic kategória technikai
szabályzat
Kategóriák
1.: 1975-ig gyártott motorok, max. 350 ccm 4T és max. 250 ccm 2T;
2.: 1975-ig gyártott motorok, 350-500 ccm 4T és 250 ccm 2T;
3.: 1975 és 1984 között gyártott motorok, max. 500 ccm 4T és max. 350 ccm 2T;
125: Classic 1. műszaki szabályok alapján, max. 250 ccm 4T (max. 2 henger) és
max. 125 ccm 2T motorok külön versenye;
RD kupa: a fenti kategóriában nevezett RD-k külön versenye.
A kor megállapításánál a motorblokk gyártási éve a mérvadó!
Műszaki előírások
Minden motornak meg kell felelnie az általános műszaki kiírásnak!
Motorblokk:
2 mm túlméret megengedett;
a gyári vezérlési mód átalakítása nem megengedett;
működő power szelep nem megengedett.
Váz:
csak az eredeti megengedett, évjáratnak megfelelően.
Karburátor:
évjáratnak megfelelő;
mérete szabadon választható;
gyorsító fúvókás (power jet sem) karburátor használata nem megengedett.
Futómű:
Classic 3: évjáratnak megfelelő;
Classic 1-2: max. 38mm átmérő;
az első teleszkóp nem lehet kívülről állítható, csak a rugó-előfeszítést lehet
állítani, valamint teleszkópban levő levegő mennyiségét;
a hátsó teleszkóp nem lehet külön tartályos, csak a rugó-előfeszítés és a húzó
fokozati csillapítás állítása megengedett.
Gyújtás:
szabadon választható.
Kerék:
17 coll-os kereket gyári dokumentációval kell igazolni;
Classic 1-2: szabadon választott, típus azonos széria;
Classic 3: szabadon választott;
slick és vágott slick gumi nem megengedett.
Fék:
1 dugattyús úszónyereg és 2 dugattyús fix féknyereg megengedett;
úszótárcsa nem megengedett;
max. féktárcsa méret 300 mm;
Classic 1: elől 1 féktárcsa megengedett,
Classic 2-3: elől 2 féktárcsa is lehet;
hátul bármilyen fék megengedett.
Kipufogó:
hatásos hangtompító használata kötelező (108 dB, szabványos zajszint mérés
alapján).
Egyéb műszaki paraméterek:
a motorból nem folyhat semmilyen folyadék;
a kartergázt is tartályba kell elvezetni.
Az alkatrészek eredetiségét a versenyzőnek kell bizonyítania gépkönyvvel, ill.
újságcikkel vagy fényképpel!
Ruházat
Csizma, bőr ruházat, E jelzésű zárt bukósisak (a sisakon a plexi használata
kötelező) és kesztyű viselése kötelező.
A sisakot és a bőrruhát minden verseny előtt, a gépátvételen kötelező bemutatni.
Hibás, sérült sisak nem használható.
A kesztyűt és a csizmát a pályára történő bemenetel előtt ellenőrizzük!
Kemény héjú gerincvédő használata kötelező!
Szerinted lehet venni valami gyerek méretű gerinc páncélt? Rajtad jól elfér te sukár vagy de rajtam? Felveszem és hanyatt ránt a motoron Ráadásra csigolya védő púp is van a ruhámon...hol fog elférni az rajtam...vagy üljek rá a végére? Bár, ha fékezésnél a sisak fölé felcsúszik.....féklapnak sem rossz Simán megóvnak extra csúszó féknyerges gerinc prolyektor
Köszi és keveréknek Castrol,Repsol,Motul,Agip,? gondolom csak full szintetikus nem árt neki :) Én eddig Agipos voltam az olasz gépek miatt. de a Japánba csak tavaly kóstoltam bele egy öreg Honda mb-8-al és annyira megtetszett a megbízhatósága hogy jött az RD :)
Lenne egy kérdésem.
Ki ismeri azt a Bgyarmati,szakállas embert, aki a kakucsi és a gyarmati versenyen egy RD 350YPVS-el indult,aminek hiányzott az ülés alatti idomja?
Elhagytam a tel.számát .
Ha jól emlékszem Béla a keresztneve.
Ilyen korhű kerék támogatható, szerintem. Ezekez az RD 125-200, gyakorlatilag nincs más kerék. Egy olyan küllősről tudok amilyen az enyém. Veterán rendezvényekre jár vele a tulaj.
szabályzat
Kategóriák
1.: 1975-ig gyártott motorok, max. 350 ccm 4T és max. 250 ccm 2T;
2.: 1975-ig gyártott motorok, 350-500 ccm 4T és 250 ccm 2T;
3.: 1975 és 1984 között gyártott motorok, max. 500 ccm 4T és max. 350 ccm 2T;
125: Classic 1. műszaki szabályok alapján, max. 250 ccm 4T (max. 2 henger) és
max. 125 ccm 2T motorok külön versenye;
RD kupa: a fenti kategóriában nevezett RD-k külön versenye.
A kor megállapításánál a motorblokk gyártási éve a mérvadó!
Műszaki előírások
Minden motornak meg kell felelnie az általános műszaki kiírásnak!
Motorblokk:
2 mm túlméret megengedett;
a gyári vezérlési mód átalakítása nem megengedett;
működő power szelep nem megengedett.
Váz:
csak az eredeti megengedett, évjáratnak megfelelően.
Karburátor:
évjáratnak megfelelő;
mérete szabadon választható;
gyorsító fúvókás (power jet sem) karburátor használata nem megengedett.
Futómű:
Classic 3: évjáratnak megfelelő;
Classic 1-2: max. 38mm átmérő;
az első teleszkóp nem lehet kívülről állítható, csak a rugó-előfeszítést lehet
állítani, valamint teleszkópban levő levegő mennyiségét;
a hátsó teleszkóp nem lehet külön tartályos, csak a rugó-előfeszítés és a húzó
fokozati csillapítás állítása megengedett.
Gyújtás:
szabadon választható.
Kerék:
17 coll-os kereket gyári dokumentációval kell igazolni;
Classic 1-2: szabadon választott, típus azonos széria;
Classic 3: szabadon választott;
slick és vágott slick gumi nem megengedett.
Fék:
1 dugattyús úszónyereg és 2 dugattyús fix féknyereg megengedett;
úszótárcsa nem megengedett;
max. féktárcsa méret 300 mm;
Classic 1: elől 1 féktárcsa megengedett,
Classic 2-3: elől 2 féktárcsa is lehet;
hátul bármilyen fék megengedett.
Kipufogó:
hatásos hangtompító használata kötelező (108 dB, szabványos zajszint mérés
alapján).
Egyéb műszaki paraméterek:
a motorból nem folyhat semmilyen folyadék;
a kartergázt is tartályba kell elvezetni.
Az alkatrészek eredetiségét a versenyzőnek kell bizonyítania gépkönyvvel, ill.
újságcikkel vagy fényképpel!
Ruházat
Csizma, bőr ruházat, E jelzésű zárt bukósisak (a sisakon a plexi használata
kötelező) és kesztyű viselése kötelező.
A sisakot és a bőrruhát minden verseny előtt, a gépátvételen kötelező bemutatni.
Hibás, sérült sisak nem használható.
A kesztyűt és a csizmát a pályára történő bemenetel előtt ellenőrizzük!
Kemény héjú gerincvédő használata kötelező!
Csajéval együtt ennyi...
főtengely pl ugyanaz? meg mi az ami még esetleg ugyanaz a 2 blokkban?
5,5Ah, aszem 'YB5L'
és hány amperes akksi kell bele? van még amatőr kérdésem..
köszi az infót
A bontós Ricsivel beszéltél?
Ki ismeri azt a Bgyarmati,szakállas embert, aki a kakucsi és a gyarmati versenyen egy RD 350YPVS-el indult,aminek hiányzott az ülés alatti idomja?
Elhagytam a tel.számát .
Ha jól emlékszem Béla a keresztneve.
ráadásul eléggé értelmetlen, hogy a 82es küllős rs szabályos, a 76 os 1e7meg menjen a fakereke miatt a 350es-ek között..