tavaly ti is szoltatok érte hogy mit keres a 250-esek között a 350-es menjen külön katba. Azt mi lett. A 38-as villaszár gondolom a ti ötletetek volt pedig mindenki 35-tel megy de maradjon ezzel senki se foglalkozott igy jó. de mérni fogják a decibelt elötte és utána is tán 6000-ren.
1 kummával nem lessz gyengébb csak roszab indulatu lessz,
a teljesitmény nem félgázon jön elö volgáznál a pover meg teljesen nyitott. Talán az mzoli jobban emléxik rá de a c3 csak gyári futómü lehet,szerintem a bambi félreértette mert az ottónak mz eleje van és az nem az.
Te eljöttél volna Sopronba?Nekem sincsen több lóvém az utazásra mint neked.Mert ha ott vagyok akkor nincsen ilyen szabály?
Akkor ez most úgy működik,hogy aki nincs ott azzal jól kib...nk?
Úgy látszik szálka vagyok valakik szemében.
mé nem voltál ott pattogtunk ott eleget azt mégse lehetett mindent elintézni a karcsi meg a fömérnök a lojzi egy sor dolgott csak hosszú gyözködés árán volt hajlandó figyelembe venni, a bregyó is ott pattogot hogy a 30 le kdx-ból ki kell kötni a powerjét de ez a teljesitményen nem változtatt az már igen ha odajössz a rd-n amin nincs membrán vagy éppen forgotárcsás. A 125-ben konkréta elöjöttek azok akiknek van 25 2 hengeres libakergetőjük hogy mennének de fakerekes. Ha nem jó nem mennek, erre a végén utánunk szolt a karcsi renben ha gyári a kerék akkor a yamaha mehet vele. Az otto is jövöre rd 350 lc -vel megy nem leszel egyedül
hiába tiltakoztunk a hátsó gátlóba nem engedélyezet a csillapitás állitás semmilyen formába tehát tegyen mindenki szepén mz rá.
1 évtizede még elmentem az ilyen szócsatákra, de már akkor is csak a szájtépés ment, a szezonnyitón meg minden maradt a régiben. Nekem innen túl sok pénz és idő. Dehát jól van ez így, csak rosszabb ne legyen.
már ne haragudjatok de ha kigondoltam már leirom ez pont olyan mint ha belevennénk a szabályzatba hogy a kisszabó csak lehuzott gyertyapipával mehet mert tul gyors mindenhol.versenysportban hogy lehet lebutitani szabállyal motort ha már gyárilag ugy volt megcsinálva?azért volt a c3 eddig is hogy oda beférjenek ezek a motrok.
Azért szopjunk mi mert beteszik hozzánk a simsonokat?
Akkor ez most tipikus esete a van kalapja,nincs kalapja
a kissünnek.Ha powerral megyek azért nem szabályos,mert azzal nem lehet,ha meg nélküle akkor meg belenyúltam a vezérlésbe.A MAMI meg majd eltekint az egyik szabály alkalmazásától?Azt nézi,hogy ki van-e kötve a power,de azt elnézi ,hogy ezzel bele lett nyúlva a gyári vezérlésbe.
Hát ez egy fura helyzet.
végül is a vezérlést nem modositod az hogy milyen magas kipp nyilással mész az nem érdekes a szivás réses membrános ftárcsas
a vezérlési mod. mivel ypvs-be éves szinten te mész egyedül meg a bregyó ezért ugy gondolták nem mi hogy tul erös a motor ráadásul egy fixfelreszelt kipufogó nyilásuhoz képest alulról is jobban megy.
még hozzáteszem volt probléma hogy kigyorsitásoknál hogy mondjam finoman 1-2 embert arréb tettél.
Én azt javasolnám hogy az lc blokkos menjen classic 3ba élből és akkor nem fog senki kötözködni mivel ott már a vizes lc is mehet. Innentől tiszta sor.
Nem akarné itten belekontárkodni, de Karccsi azzal érvelt,hogy a 350 ypws egyszerűen túl gyors a többihez képest.
Úgy értem mivel a power okán, már kijáraton is rendesen tol, túl nagy a sebességkülönbségmivel vannak 20 loerő alatti/körüli motorok is a mezőnyben, és ez egyszerűen veszélyes.
Oda lukad ki, hogy ha lesz elegendő ypws akkor kapnak külön idősávban külön racét.
Addig viszont csak kikötött powerrel lehet menni.
Az lc blokkra húzott levegős ehnger témát meg szerntem egyszerűen ne reklámozza a gazdi.
Szerintem..
gondolom lemaradt egy k betü,az rd kupa az össz kategoriában nevezett rd-k különversenye.viszont akkor lc blokkos motor csak classik3-ba mehet,ha jól olvasom a dolgokat.a nem müködő power tényleg zavaros egy kicsit
a gyári vezérlési mód átalakítása nem megengedett;
működő power szelep nem megengedett.
Ez is ellentmondásos,mert a power-es motornak az a gyári vezérlési módja,hogy működik a power,ha kikötöm,megváltoztatom a gyári vezérlési módot.
Ez így elég zavaros számomra.
Pl. RD kupa: a fenti kategóriában nevezett RD-k külön versenye.
A kor megállapításánál a motorblokk gyártási éve a mérvadó!
Műszaki előírások
Minden motornak meg kell felelnie az általános műszaki kiírásnak!
Motorblokk:
2 mm túlméret megengedett;
a gyári vezérlési mód átalakítása nem megengedett;
működő power szelep nem megengedett.
Ezt én most úgy értem,hogy Rd kupán csak a 125-ös mehet, az is power nélkül,mivel úgy van megfogalmazva,hogy" 125: Classic 1. műszaki szabályok alapján, max. 250 ccm 4T (max. 2 henger) és
max. 125 ccm 2T motorok külön versenye;" ...... " a fenti kategóriában nevezett RD-k külön versenye". Tehát csak a fenti KATEGÓRIÁBAN és nem pedig a fenti KATEGÓRIÁKBAN induló RD motorok.
EZT MOST TÉNYLEG ÍGY KELL ÉRTELMEZNI?Mert akkor faszán elintéztétek az RD kupát!
Az MW eleje azonos időket megy veled kábé.
(Kecsón mentél 45,40et, az MW eleje meg 45,47-et)