Talán az sem rossz ötlet, hogy RD kupában minden mehet ami RD és a Classic vonatkozásában pedig classic 3 -as kategóriában mehetne. Igaz akkor nincs mit változtatni mert eddig is így volt
Ez az öntött kerék kontra küllős dolog szerintem akkor lesz érdekes, mikor valaki előjön két magnézium felnivel, ami úgy néz ki mint az alu.
Darabját vette monnyuk öccá ejróért. Mehet? Ha nem, hogyan szűri ki a Lojzi?
Ja és még 1. Ha nagy belenyúlás lesz az Yamahába pld, évszám, fék, váz kerék, blokk stb. az csak RD kupába jó motor! Classicba nem. Classic szabályait gondolom nem írhatjuk át, mert ugyebár mások is vannak yamahán kívül. Suzuki, Morini stb. Kicsit ütközik a kettő nem? Gondolt erre valaki?
Két nap múlvak Mami gyűlés. Jó lenne, ha az RD kupában indlók írnának mit akarnak. Petró, Mogyi, Szabó,KisDio, Horváth, Dani én. Többségi döntés legyen, vagy ne változtassunk. Alapon a jelenlegi rendezettnek tűnik.
Asszem régi orosz népszokás szerint teljesen önkéntes vallomás tétel után öngyilkosságt fogok elkövetni, aminek keretében huszon hatszor hátbalövöm magam, s az utsolsó szavaim ezek lesznek: "elvtársak ne lőjjetek, én is putyilov gyári vagyok"
:)
Sziasztok! Szerintem a Daniról van szó.Semmi nem tiltja,hogy a Yamahások is vegyenek egy huszast és elinduljanak a Pannónia kupában.Ott aztán lekerülhetik a Danit.Üdv.Lacibá
Sziasztok nem a kipufnál fúj ki a gép hanem a power szelep mellett ez mitől lehet hiányzik onnan valami? mert csavarhúzóval visszanyomom a tárcsát és addig nem fújja ki.. a gond az hogy nem tudom mi tartja oda hátha valaki tudja ezt sajnos nem tudom ki googlizni
És fölösbe nem szedném szét ha nem muszáj.
Tegyük hozzá, hogy elhangzott a következő mondat:
"én mentem egész évben, erre idejön ez a gyerek, és ellopja a pontokat"
Nemmondom meg ki mondta és kire.
Sanyi.netem hogy kétszer voltam ott de nem láttam a srácot azért szóltam Lojzinak . Ezt leírtam egyértelműen. És természetesen igazad van a versenyen dőljön el. Én konkrétan örültem neki hogy van még egy Guzzi az enyémen kívül és nem zavar hogy gyorsabb az enyémnél. Sőt ha utolsó leszek az sem zavar. Legyünk minél többen és legyen mindenki gyorsabb nálam. Én csak a külső megjelenés miatt szóltam most itt, vagyis próbáltam. Balassán pedig csak nem akartam hogy baj legyen.
az biztos hogy a 75-85 közötti időszak nem jön vissza amikor nem volt enyi "ömlesztett"áru és vagy lehetőség az agynak kellett dolgozni hogy belehessen hozni a nyugati teknikát vagy akinek többre tellet.
Bocs, hogy bele szólok! Igaz, hogy itt az én véleményem versenyzős dologban még annyira sem számít mit a tiéd, de azért tudom miről van szó...
Először is azt kellene magadban tudatosítani, hogy hiányosak az ismereteid
Amit te most "csótány kategóriának" nevezel, azt anno Szoc.formulának nevezték és igen népszerű volt! Aki látta annak idején azokat a gépeket, azt most egész biztosan elönti a nosztalgia ha hasonlókat lát. Akkoriban épp az volt a menő mikor a tucatmotorból egyedit készítettél, körbeállták és nézegették az egyéni megoldásokat...
A pengébbeknek már 80 körül Brembo fék volt a 20-asában, aminek később a licencét megvette az MZ.
Gyári P20-al még az utcán sem lehetett normálisan fordulni, hogy ne érjen le mindene, versenyezni meg pláne, arról nem is beszélve, hogy az manapság kisebb vagyon.
Az MZ tárcsa olcsó és jó megoldás, manapság a dübörgő gazdaságban szerintem épp az ilyenekre van szükség.
A programozható gyújtást már én is túlzásnak tartom, de hát ha valaki ettől boldogabb, akkor használja.
Nekem a Fögecc motra színe nem táccik!
Monnyon le!