Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy tudom két Kakucs,két Kecskemét,egy Zsámbék,egy Balassagyarmat,egy Tiszacsege .Nem ebben a sorrendben,és hivatalos helyről nincs megerősítve.Kakucs két irányban,mint idén.Ja, és van hajtókar is.
Akkó mi lössz? Szlovák ring + Rijeka ?
pócs se.
Nem lesz Brezova!?
tcsegén
Köszi hivlak
nincs má plekómeg idom semá
p20joci@gmail.hu vagy 30 6285040
L gyűrűs szett +25 és +75 dugókhoz kéne!
Esetleg hajtókarod? Akár 1 is jó lenne!
p20j
Szia. Szeretném elkérni a tel számod vagy az email cimed .alkatrészt keresek.
Szerintem nincs félreértés mert 84-ben már volt tárcsafékes mz. És ha jól értelmeztem ezt a sokk zagyvaságot csak az évjárat a megkötés
Na találtam valamit,van két dugóra való,L gyűrű plusz az alsók,meg van egy marék RD 350 mindenféle,alsónak lehet hogy jó lesz valamelyik.Dugó az nincs,de azért még keresem!Viszont az L gyűrűs szett alaphoz közelinek tűnik.
Hát, köszcsi. Majd viszünk gyári leírást az átvételre, Lojzinak. Amúgy nem tudom mi lenne a külömbség ilyen pici motornál powerszkivel. Nem mentem még ilyen motorral. Az utcaim 6000-nél kilő power nélkül. Alatta viszont tiszta életveszély a városban Simsony 6000-ig. Deee utánna
ez a lényeg de toll a füledbe mert sirtál a karcsinak hogy hegyekbe áll otthon a 38 villa és had lehessen ezt ö mondta
ne nekem a lojzinak
A kerekét nyilván leeht igazolni, hogy gyárilag akkra volt, és akkor rendben van.

A kis ccm es powertiltást és nem sem értem, mi volna a haszna.

Hazefelé arról bezslgettünk, hogy 200 ige nem kelelne bántani, ha menjen, a125 a maga 20 (se) loerjeével meg pláne.
Mester. Mivel MAMI nem akar válaszolni...légyszi nézze meg ezt. Ilyennel akar menni a cimbi. Itt elírták, nem 18-as kereke van hanem 16. Gyári. 83 - gyártás. Ez olyan motor amit én használok utcán, illetve a 2 óráson mentünk külsőre ilyennel csak ez poweros. Most így áll. Igaz betettem egy tz első futót dupla fékkel. Látom, hogy azt nem szabad...
Vittem neked a zalapjárai fuvikat oszt haza is hoztam:)
vagy szedjél cavintont vagy olvassál vissza tavalyra mikor már készült a yamaha 350 mi mindenféleképp azt akartuk hogy maradjon a köbcentihatár mert nem lesz meg a létszám,mint ahogy többször nem is volt meg. a 38-as telót te is megszavaztad ott a helyszinen,nem tudom most miért akadtál belém de lényegtelen is,ugyis megyünk motorozni
Világos,hogy kinyitott powerrel nem lesz gyengébb a motor fordulaton,csak hegyesebb lesz a telj.görbéje,ami egy nagy pályán nem gond.De ilyen csiki,csuki pályákon egy kezelhetetlen motort eredményez.
Pont te vagy az akinek ezt nem kellene magyarázni.
az ypvs-nek volt powerjettes karbija ha hozod hogy a tied ilyen akkor semmi gond sztem,ilyen kitétel a 17"felni ha gyári mehet.