ja mivel holnap szerda jó lenne tudni ki megy a mamiba csütörtökön
és születne valami épkézláb javaslat nem ott adhoff kitalálni dolgokat. del épni kéne elöre.
Helyes.
És dugattyú, hajtókar. Neked se Dimma, csak a gyári, cikkszámos dobozos.Már megint itt tartunk?
Kormány, felni, kipufogó, karburátor, fék, telók, kuplung, szimmeringek, lánc, küllők, fékbetét, ülés, gyujtás, lábtartók...
Szerintem ezek is csak EREDETI, gyári lehessen.
Ja és alu bukó, bőr fülvédővel, retró szemüveggel, fekete protektor nélküli ruha, (vagy legyen pufajka?) hogy mindenki jó nézzen ki.
Üdv látom hogy más a téma de amég nincs kint minusz 10 addig még szeretném megcsinálni a motort hogy eltehessem téli álomra
ha itt nem segít senki akkor hol? Előre is köszönöm!
Írható svájcisapkába meg kucsmába mentek a fiuk meg töf-töf dudával
mégse fájt senkinek. Ők még örültek hogy egyáltalán mehettek, mi sem vagyunk messze ettől.
zoli hogy került ez szoba azrd fórumon soha nem volt kitétel,
csak az gyujtás bármi lehet ez lefedi az irható gyujtás fogalmát is.
ne menjünk bele a hülye szabályokba van elég belőle, lassan a menés háttérbe szorul a szabályok miatt, majd mindenki azzal foglalkozik a depóban mi nem jó a másik motorján aztán a végén huzza.
nem tudom ez itt hogy került szóba de szerintem aki felteszi tegye,
ha lenne 1000m hosszab egyenes,számitana de kecsóringen biztos nem érzed meg a difit. jó könnyü motor kell jó futómüvel meg jó pilóta,azt kész a tuning
Egy 4t-n kb úgy is kell. Bár netes grafikon szerint pl egy hayabusa is külön hengerenként szabályozza (minimális eltéréssel), végén kicsit visszahúzza. De klasszikus 4t görbe, azaz középen feltolja az előgyuszit, majd a végén visszavesz egy kicsit és csumi.
De igazából ezt a kommresz japó 80-90-es évi elektronikák is megoldották cél ic-vel. Gyakorlatilag volt egy fix előgyújtás a pickup jel hatására, az ic figyelte a pickup feszültséget is, ha az elért egy küszöbértéket (fordulaton), akkor megváltozott az előgyújtás és rátolt. Ennyiről szólt.
Egy tök gagyinak kinéző mai cross akár 10-15 éves 2t gyújtás meg alúl viszonylag kis előgyújtással indul, majd teszem azt hirtelen megnyomja egészen nagy szögig, majd fordulaton kezdi el visszahúzni számottevően. Biztosan nem analóg módon van megolva. 2t-nél rezósáv alatt középtartományt elég jól megtudja tolni. Bár volt olyan 4t gép is, ami IMF sofftal, kigondolt görbével a tulajdonos szerint eléggé máshogy muzsikált, mint a gyári analóg rátolós elektronikájával.
De nyilván a motor nem ettől nyeri meg a versneyt, még csak poziciót sem azokban a sorozatokban amelyekről most beszélünk.
Jó kérdés!
Tudtommal a korhű profi gyújtások is csak egy irányba szabályoztak, szóval...
Engem nem zavar a programozható gyújtás, csak akkor más cuccokkal is hasonló legyen az elbírálás ...
Csak azért kérdezem, mert pl Simsonosoknál is felmerült a kérdés.. bár nem értem miért gond ez, mikor úgyis a motorozási különbségek nagyságrenddel nagyobb differenciát okoznak.
De hát ha tilos a programozható gyújtás, akkor felrakok egy előre beégetett cross gyújtást aztán máris nem programozható.
és születne valami épkézláb javaslat nem ott adhoff kitalálni dolgokat. del épni kéne elöre.