Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az új gyújtásuk, ez a master ignition (nekem 2tci + 2cdi van) eléggé faintos.
Na az tuti programozhatónak minősül úgy gondolom :)
Úgy látom I.M.F. úrral mi a programozható gyújtás kategóriában indulunk jövőre
Mi minősül programozható gyújtásnak?
Pl a szabadon számítógéppel programozható gyújtások vagy pl egy pvl, selettra digitális gyújtás, előre beírt jelleggörbével. De vannak választható (nem programból) beírt jelleggörbés gyújtások.
Esetleg egy YZ vagy bármilyen modernebb cross, enduro digitális, ámde akksi nélküli gyújtás?
De mi minősül programozhatónak a szabályok szerint? Mert pl egy digitális előre beégetett PVL gyújtás az baromira nem programohzható.
'szt az mikó lesz, tuggya valaki?

Na akkor majd kitalálunk valami gyorsabb megoldást.
Azzal mindjárt gyorsabb lenne körönként 2-3 századdal ... a VB-n valóban igazságtalan lenne.
Neked inkább örülni kellene, hogy még egy (pénzes) nevező
Én ezt az öntött kerekes dolgot úgy értelmezem mint költségcsökkentés, ami nagyon is reális ...
És biztosan kevesebb közte az előny-hátrány, mint pl a Trabi vs programozható gyújtás közt, ettől függetlenül szerintem Trabi gyújtással is lehet ütőképes motort csinálni.
Szerintem legkorábban a díjkiosztóra megyek.Gábor sincsen már Pesten.-
A magnézium kerék azért nem áll, mert szeirntem nem volt gyári magnézium kerék, csak sárnehéz alu.
(oszt lehet, hogy tévedek:)
Én meg a saját gyári öntött kerekeiről értekeztem ,hogy framuci lenne, ha a gyári kerekekt cserlnikellene, miközben nyilván rosszabb mint egy küllős, és mg ronda is:)
akcio van sanyi kettőt kapsz egy áráért láttad a képet már oda van készitve egy vizes is
Prefalálja a harapós ló! Személy szerint minden szabály RD- Classic-személy szerint ha így marad minden és betartják nekem az is jó. Tudtommal Fritz Racing motorját veszem meg a megállapodás szerint. Vagy valamiről lemaradtam és változás van?
má mért gondolod mindegyik elmült 30 éves mert a 77 is ha még tudok számolni akkor is 35éve jött le a szalagrol. csináljon mindenki 1 bömerlandot . Nem tudom miért preferálod a vizeseket tán arra ülsz jövöre?
Tényleg, nem jár senki mostanában pesten a környéketekről?

Az első kerékről jutott eszembe.
Ezt írtam én is.
Azt látom,hogy az első kereket slankítja a piros,de más egyebet...
...és ha továbbra sem a Hungaro Ringen lennének a versenyek.
Az összes többi levegős rd-nek is ugyanannyi esélye lenne a vizesekkel szemben mint a Szabó levegősének.............ha a Szabó ülne rajtuk!
A levegős meg a vizes az két külön kategória, ha ezt összekeverjük
akkor igazán elszabadul a pokol. A kerék meg tök mindeggy korhű
kifejezésbe belefér, sőt eredeti.
De a piros slankít.

Vagy mégsem?


Milyenre szeretnéd, dlágaszág?
Sanyikám! Erről ugatok két napja Vazze!
Ha minden valaha gyártott Rd mehet az rd kupában , így pillanatok alatt össze is jönne egy komoly classic 3 kategória is. Igaz a Szabón kívűl levegős RD nem sok vízet zavarna a poweres gépek között az RD kupában.
sanyi!ha már igy felhivtad a társaságot részemről a blokk témát kellene letisztázni meg a féket bővithetnénk uszo egydugattyus nyereggel abból az időszakból van ilyen bőven olcsó meg a küllős kerékhez könnyebb odapasszintani.ha mehet az alukerék az mikortól kb ennyi ja meg petro ne vehesse fel azt az ocsmány piros ruháját
Korhű kerék. 1978
Nem korhű kerék. Na ezt vizsgálja meg a Lojzi!
kocsog blogmotor eltünt amit irtam szóval jók voltak eddig is a dolgok csak kicsit kell rajta finomitani.nem olyan nagy változások ezek.küllös kontra alu nekem mindegy bár a gyári alut biztos meg lehet ismerni meg ha ugy jött ki gyárilag az eddig is benne volt a szabályokban csak meg kell nézni az évjáratokat pontosan.
Világbékét!
Beleflexel!