Mi minősül programozható gyújtásnak?
Pl a szabadon számítógéppel programozható gyújtások vagy pl egy pvl, selettra digitális gyújtás, előre beírt jelleggörbével. De vannak választható (nem programból) beírt jelleggörbés gyújtások.
Esetleg egy YZ vagy bármilyen modernebb cross, enduro digitális, ámde akksi nélküli gyújtás?
De mi minősül programozhatónak a szabályok szerint? Mert pl egy digitális előre beégetett PVL gyújtás az baromira nem programohzható.
Azzal mindjárt gyorsabb lenne körönként 2-3 századdal ... a VB-n valóban igazságtalan lenne.
Neked inkább örülni kellene, hogy még egy (pénzes) nevező
Én ezt az öntött kerekes dolgot úgy értelmezem mint költségcsökkentés, ami nagyon is reális ...
És biztosan kevesebb közte az előny-hátrány, mint pl a Trabi vs programozható gyújtás közt, ettől függetlenül szerintem Trabi gyújtással is lehet ütőképes motort csinálni.
A magnézium kerék azért nem áll, mert szeirntem nem volt gyári magnézium kerék, csak sárnehéz alu.
(oszt lehet, hogy tévedek:)
Én meg a saját gyári öntött kerekeiről értekeztem ,hogy framuci lenne, ha a gyári kerekekt cserlnikellene, miközben nyilván rosszabb mint egy küllős, és mg ronda is:)
Prefalálja a harapós ló! Személy szerint minden szabály RD- Classic-személy szerint ha így marad minden és betartják nekem az is jó. Tudtommal Fritz Racing motorját veszem meg a megállapodás szerint. Vagy valamiről lemaradtam és változás van?
má mért gondolod mindegyik elmült 30 éves mert a 77 is ha még tudok számolni akkor is 35éve jött le a szalagrol. csináljon mindenki 1 bömerlandot . Nem tudom miért preferálod a vizeseket tán arra ülsz jövöre?
A levegős meg a vizes az két külön kategória, ha ezt összekeverjük
akkor igazán elszabadul a pokol. A kerék meg tök mindeggy korhű
kifejezésbe belefér, sőt eredeti.
Ha minden valaha gyártott Rd mehet az rd kupában , így pillanatok alatt össze is jönne egy komoly classic 3 kategória is. Igaz a Szabón kívűl levegős RD nem sok vízet zavarna a poweres gépek között az RD kupában.
sanyi!ha már igy felhivtad a társaságot részemről a blokk témát kellene letisztázni meg a féket bővithetnénk uszo egydugattyus nyereggel abból az időszakból van ilyen bőven olcsó meg a küllős kerékhez könnyebb odapasszintani.ha mehet az alukerék az mikortól kb ennyi ja meg petro ne vehesse fel azt az ocsmány piros ruháját
kocsog blogmotor eltünt amit irtam szóval jók voltak eddig is a dolgok csak kicsit kell rajta finomitani.nem olyan nagy változások ezek.küllös kontra alu nekem mindegy bár a gyári alut biztos meg lehet ismerni meg ha ugy jött ki gyárilag az eddig is benne volt a szabályokban csak meg kell nézni az évjáratokat pontosan.
Na az tuti programozhatónak minősül úgy gondolom :)