Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó RD 350 váz lengövilla henger hengerfej levegös 1973-74 évjárat
Bááár? Ha ugyis emzé kupázol gondolom a mocid bontásra kerül.. Akkór egye fene, no, mennyél! Átbeszélem Dimmával kellene-e valami a bontásból és átküldöm az igényeket. Csak dobd fel postán
Mogyimed Ali Elképzeltem ahogy meg akarod ütni a zsákot és az közben megelőz Tényleg csak emzé kupázol jövőre? Mi szeretünk,dédelgetünk, fényezünk stb.classic-ba téged, azok meg lögdösnek, rúgnak, kaparnak, harapnának ott ...azt akarod?
Kedves Péter!
250.es csepptankos Jawa rajongó vagyok és az adatlapodon látom, hogy ilyennel versenyeztél! Ezzel kapcsolatban kérdeznélek, mit lehetett kihozni belőle, mennyire volt megbízható stb. ? Akár telefonon is felhívnálak,ha szabad, vagy e-mail!
Magamról annyit, hogy rengeteg motorom volt, váltogattam is tehát, de mellette a csepptankos Jawa-t mind a mai napig használom több mint 20 éve, és van belőle 5db /350-es csepptankos is/, annyira szeretem. Persze az RD-t is kedvelem, mentem is vele és egyszer majdnem vettem is egyet: 400km-t utaztam érte, de ahogy szokott lenni, közelről már nem úgy nézett ki!
Köszönöm előre is!
Feltettem a fényképedet a boxzsákomra,megkezdtem a mentális felkészülést ellened! (A méz meg megy majd a tankodba.)
A csomagot én is várom ám! Meg a beigért mézet is! Így nem foglak elengedni, hogy megelőzzél a versenyen ahogy megbeszéltük ha nincs méz meg miegymás. Az előzéssel kapcsolatban...azt nem beszéltük meg, hogy mikor hagyom, hogy megelőzzél....csak úgy, hogy lekörőzlek és vissza előzhetsz, vagy eksön közbe? Majd amit küldesz eldöntöm én akkor...mennyire kensz meg Ma fényztem Sanyink lelekét egy kicsit, hogy ne adja fel, jöjjön a versenyekre, hogy jól elverjem
Mondom én hogy MOGYIPETIALEGNAGYOBBKIRÁLY !
Várom a pakkom mint Nyilas Misi!
Sanyókának meg mond meg hogy ne rinyáljon, ha csak az alkatrészeket eladja,megvan belőle a fél szezon.
Köszcsi. A csapágy megoldva.
Több esélyes a téma.Múlt héten még úgy nyilatkozott,befejezi,a csúcson kell abbahagyni.Azért én még próbálom visszarángatni az igaz útra.Természetesen a pénzhiány az alapprobléma.Petró,küldtem pakkot(postán).Sanyi,neked még nem,még nem találtam meg a kormánycsapágyat.
Régebbi sutka a Pannina fórumról tőlem:

Mit akar a simsonos:
MZ-t
Mit akar az MZ-s?
Hondát.
Mt akar a hondás?
Veterán Pannoniát.
Mit akar a Pannoniás?
Bármiylen motort ami működik
:)
A múltkor majdnem vettem én is,de nincs értelme mert a Pannónia egy futamban van a Yamahákkal.
Julika töltötte fel a facebuckára.
Ez honnan van?
Ha a megbeszélésen kevesebb lett volna a kaszinózás, akkor egyszerűbb lenne. Akkor még egyszer: Az RD Kupa minden Classik 1-2-3 kategóriába beférő RD külön értékelése. Ilyen módon nincs külön kiírásuk.
A Classik 125 minden Classik 1-be beférő 125-ös motor külön értékelése.
Még egyszer: NINCS MÁS KATEGÓRIA, CSAK A CLASSIK 1-2-3. MINDEN MÁS ÉRTÉKELÉS A EBBE BELEFÉRŐ MOTOROK KÜLÖN ÉRTÉKELÉSE!
Nagyon kipucolja a gazsit. Végleges szakításnak tűnik.. Csak a tartalék cucc vagy 3 kilo érték. Kell a hely a yamahának- na.
Ja! Egész évben csak az enyimet nézegette, hogy de jó is lenne! Amúgy, ahogy Locso írta oda írhatná, hogy BAJNOK MOTOR HE!
Fék: nincs megkötés
320 Brembo 6 dugacsos féknyereg mehet?
Sanyival mi van, hogy árulja a bajnok P20-at? Csak nem húzza le a rolót?
MAMI Kupa Yamaha RD Kupa technikai
szabályzat
Műszaki előírások
Minden motornak meg kell felelnie az általános műszaki kiírásnak!
Motorblokk:
2 mm túlméret megengedett;
a gyári vezérlési mód átalakítása nem megengedett;
léghűtéses Yamaha RD.
Váz:
csak az eredeti megengedett, évjáratnak megfelelően.
Karburátor:
mérete és típusa szabadon választható.
Futómű:
max. 38mm átmérő;
az első teleszkóp nem lehet kívülről állítható, csak a rugó-előfeszítést lehet
állítani, valamint teleszkópban levő levegő mennyiségét;
a hátsó teleszkóp nem lehet külön tartályos, csak a rugó-előfeszítés állítása
megengedett.
Gyújtás:
szabadon választható.
Kerék:
18 coll-os ;
fűzött vagy öntött;
Yamaha típusba való;
slick és vágott slick gumi nem megengedett.
Fék:
nincs megkötés.
Kipufogó:
hatásos hangtompító használata kötelező.
Egyéb műszaki paraméterek:
a motorból nem folyhat semmilyen folyadék, a túlfolyó csöveket min. 0,33 dl-es
tartályba kell vezetni;
a kartellgázt is tartályba kell elvezetni.
Ruházat
Csizma, bőr ruházat, E jelzésű zárt bukósisak (a sisakon a plexi használata
kötelező) és kesztyű viselése kötelező.
A sisakot és a bőrruhát minden verseny előtt, a gépátvételen kötelező bemutatni.
Hibás, sérült sisak nem használható.
A kesztyűt és a csizmát a pályára történő bemenetel előtt ellenőrizzük!
Legggyező-csissszoló korong! Vót vázszám,nincs vázszám,oszt mehet!
Juteszembe! Az elektronyos váltóról volt szó? C1,C2-be ciki! Nem?
Ez már égés 2x beírtam!
classik2:max250 2t még mindig?
Kedves Karcsi
Én nem értem ezt az egészet valami elektromos zavar lehet az iskolában. Kisértetiesen hasonlit a tavalyi megbeszélés utáni
leirt szabályokra. Néhány ponton nem erről volt szó már megint.
Nem tudom minek megyünk oda ha ugyis azt irjátok le amit akartok.
a mai állapot szerint az rd kupában indulok 1 része nem indulhat classik 1-2be. Gondolom ha kihuzzátok az indulot akkor a következöre nem fog menni talán nem ez a cél.